Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 8505
Hei og beklager viss jeg skriver dette på feil tråd/sted. er ny her og vet ikke helt ossen jeg skal legge dette ut men:

Jeg har noen spørsmål ang cannabis/hasj, jeg har nå røyket i 10 år non stopp.
det har gått opp til 3-5g om dagen ( mest cannabis ) har sliti med sosial angst siden før jeg kan huske, sitter for det meste hjemme eller går turer med hunden min i skogen. ( jobber natt fra 22:00 - 06:00 )

har blitt tatt av politi x antal ganger pga dyrking/røyking/besitelse.
og dem har nekta meg førekort alerede ved 16 år alderen.

Nå har jeg sakt stopp og reist meg opp. har vert nykter i 2 uker fordi jeg veldig gjerne vill få førekort i boks, er 25 år med mere papirer hos politiet en hva jeg har hjemme og lurer på hvordan jeg kan få det til asap.

etter at jeg slutta for nå 14 dager siden har det bare gått nedover ( jeg vet det er en lang prosses pga store intak av det ) mene jeg sliter nå med angst/svetter mye/noia/muskelsmerter i ryggen og mere, legen min gjør ikke noe anet en og sykemelde meg fra jobb og pumpe på med piller ( jobber i en veldig liten bedrift med 5 ansatte som kjenner meg veldig godt )

Så spørsmålet mitt er :
-Kan jeg få cannabis på resept og forsatt ta lappen?
-ossen kan jeg bli clean fort og dra på politi kontoret og avlege urinprøve?
- hvor lenge sitter det i kroppen etter så lang tid med intak av det?
-hva skal jeg gjøre om jeg ikke tør og snakke med legen min om røykingen?kan jeg sende en mail eventuelt? leser de andre på lege konteret det jeg skriver til legen min?
-og har politiet rett til og kreve urinprøve av meg i 8 mnd?

Håper noen kan hjelpe meg

Mvh Anonym
Vet ikke hva som kommer til å skje med deg, men jeg var nødt til å ta urinprøver i 12måneder før jeg fikk tilbake lappen... Og da fikk jeg bare lappen i 11måneder, så må jeg søke om å få den tilbake igjen... Sånn kommer det til å være i 2-5 år...
Trådstarter
6 0
mene det blir jo personlig krenking da? dem kan jo ikke kreve at du skal pisse for dem i 2-5 år kan dem det a? og når du først får førekort ossen kan dem ta det tilbake viss du ikke har røyka noe etter rene urinprøver?
Jeg er enig i at dem ikke burde ha rett til det, men det er ingen som bryr seg om oss på stortinget så vi må nok bare leve som annenrangs borgere..

Dem skriver på førerkortet:
Gyldig fra: 20.02.2015
Gyldig til: 19.01.2016

Så de tar ikke førerkortet fra deg, men du må søke om å få ett nytt i posten som er gyldig ett nytt år...

Men, det er sånn det var for meg.. Jeg måtte ta 2 prøver i uka i 3måndeder, 1 i uka i 3 måneder, også 1 annenhver uke i 6 måneder.. Nå som jeg har fått tilbake lappen må jeg ta en urinprøve i året også søke om nytt sertifikat... En venn av meg måtte ta en urinprøve i måneden etter han fikk tilbake lappen...

Så selvom jeg føler meg dårlig behandlet så kjenner jeg folk som ble dårligere behandlet enn meg... Håp du har mer flaks enn meg, det er mulig..



Edit: Jeg tror tanken bak det er at å ha sertifikat er ett privilegie som vi sa fra oss når vi røyket hasj.. Og staten er hyggelig som gir oss muligheten til å opparbeide oss det privilegie igjen....
Sist endret av Novice; 19. februar 2015 kl. 05:51.
Trådstarter
6 0
"oss på stortinget"? vill det si du er medlem i et politisk styre eller noe?

Men det jeg ikke skjønner er at hvofor har det og si fra et politikontor til et anet? jeg har flytta mye og blitt tatt en del ganger.. aldri har jeg hatt så mye stress som hos Asker og Bærum politi, så er det uretferdig personbehandling?
og jeg kan ikke vere enig i at dette står på spillet til " flaks ". politiet har også noen protokoller dem må følge, ikke at dem gjør det. ( selv tror jeg det er veldig mye korupsjon i staten )
du har vert veldig uheldig kan jeg se, mene så vet jeg ikke helt hva det gjelder i din sak.

Og det at vi sier fra oss serfikatet når vi begynte og røyke hasj er jo helt feil.. jeg har aldri i mitt liv vært borti bil eller moped i mens jeg har vert påvirka av noen rusmidler, har enten sittet hjemme eller vært ute på tur.

så at vi sier fra oss eller har muligheten til og opparbeide privilgie er jeg helt uenig det blir bare helt uretferdig.

Eksempel: Narkopolitiets styrer ble tatt med 1kg cannabis hjemme, han sitter forsatt som sjef for nark inne på grønnland.
Politiet verner om sine egne, det er ikke noe nytt og sjokkerende akkurat. Men on-topic: Jeg ble i April 2012 tatt for fyllekjøring og har enda ikke fått tilbake lappen (vært litt ute på kjøret de siste årene) og det jeg må gjøre er å dokumentere edruelighet over tid. Dvs at jeg frivillig går til legen og tar blod- og urinprøver en gang i mnd i 12 mnd. Dette er noe du må belage deg på å gjøre også, for tro det eller ei så behandler politiet oss som samme ull. Dette er piece of cake for min del da jeg allerede har vært 6 mnd nykter, men jeg vil for alltid være negativt innstillt til politiet. De er rett og slett nån maktkåte gærninger.
Sist endret av Mozzie; 19. februar 2015 kl. 11:37.
1. møt opp på politistasjonen spør om du får snakke med en politijurist. lag avtale. få det skriftlig.
2. dra til fastlegen tegn opp rus test avtale etter politiets ønske.
3. møt opp.

så får du lov å ta lappen etter noen måneder. det går super fort.
husk at du kan gjøre alt unntatt teori og oppkjøring uten vandel attest. så får du det gjort i mellomtiden.

alle de andre problemene dine løses ved å begynne å trene og slutte å runke så mye
Sist endret av magnet; 19. februar 2015 kl. 15:20.
Du får ikke cannabis på resept på grunn av sosial angst... Om du skal få cannabis, så må du fremdeles holde deg nykter. Det blir på samme måte som alkohol, alkohol er lovlig og kan nytes når du måtte ønske, men misbruker du rusmidlet, da vil førekortet også ryke.

Stopp med røykingen i noen år, om du føler at førekortet er verdt tiden.
Trådstarter
6 0
Hei og tusen hjertelig takk for alle svar!

Jeg kommer til og holdte meg nykter til den dagen jeg har førekorte i hånden, ringte til politistasjonen og snakked med en jurist som sa jeg kunne dra på lege kontoret og avlege urinprøve i 4mnd for og så begynne på førekortet ( Jeg mangler egentlig bare oppkjøring , mørkekjøring og teorien ) mene så vet jeg ikke hvor lenge kjøre timene gjelder da.

Okey jeg skjønner jeg ikke får cannabis på resept av sosial angst, mene jeg har hatt problemer med ryggen nå i 6 år etter at jeg starta og jobbe som baker, som jeg sa tidligere så vill ikke legen gjøre noe anet en og pumpe meg med piller og sykemelde meg, har aldri blitt sendt til røntgen eller til noe andre tester å begynner og lure om jeg faktisk må bytte fastlege, grunnen til at jeg vill ha det på resept er fordi alle de pillene jeg har fått av legen ligger bare i skapet, har prøvd og ta de 1-5 ganger så har jeg gitt meg pga det slår ut på psyken min, føler meg rett og slett lost og vet ikke om jeg hører til i denne verden, cannabis er det eneste som har hjelpet meg med smerte både fysisk og psykisk.

og hehe jeg har trent aktivt hjemme med " strenght " eller hva det kalles ( bare min egen vekt ikke noe manualer eller ei ) har en pull upp stang som jeg henger i ofte

Og tusen takk for alle svarer igjen
Sitat av KaiN Vis innlegg
Det blir på samme måte som alkohol, alkohol er lovlig og kan nytes når du måtte ønske, men misbruker du rusmidlet, da vil førekortet også ryke.
Vis hele sitatet...
Forskjellen nå i dag angående førerkort er at alkohol må misbrukes for at du skal miste fører retten men når det kommer til cannabis så er det nok å kun bruke middelet for at du skal miste fører retten.
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Forskjellen nå i dag angående førerkort er at alkohol må misbrukes for at du skal miste fører retten men når det kommer til cannabis så er det nok å kun bruke middelet for at du skal miste fører retten.
Vis hele sitatet...
Vell, kjenner flere som er blitt tatt med cannabis men ikke alle mistet føreretten? Kjenner også de som kjørte i fylla, ikke alle mistet føreretten..

Det jeg mener er at politiet ser avgjørelse i hver sak. La oss si du er en fyr med 8 til 4 jobb hver dag, har ingen tidligere saker eller kjenning, men du ble tatt 1 eller 2 ganger med thc, tvile 100% du mister føreretten.
Er du en hasj junkie, som er kjenning og trøbbel i miljøet, da vil du mest sannsynlig miste førekort. Det er fordi politiet sitt syn er førekortet kan bidra feks; salg, kjøpe, frakt, kjøring i rus, tyveri, osv..

Derfor fortjener alle tidligere rus misbrukere prøvetid! Der de kan bevise at de er clean og vil ut av miljøet, ingen slike tester er lagt opp til at de kan fortsette i samme spor.
De jeg kjenner har virkelig forandret seg, misbruker ikke cannabis eller annet lengere, fordi de VIL ha føreretten
Kopierer litt fra notater jeg har laget meg i sammenheng med akkurat tap av førerkort for manglende edruelighet (Vegtrafikkloven §34, femte ledd).

''I Borgarting Lagmannsrett i 2007 (LB-2007-147041) kommer det fram at sporadisk bruk av narkotika ikke kan sees som manglende edruelighet. Det må med andre ord minst tre bøteleggelser, anmeldelser eller innbringelser iløpet av ett år som kan påvise missbruk.''

Det skal også brukes som ett preventivt tiltak, og ikke ett straffetiltak.
Det skal ei heller skilles imellom rusmiddel, så i teorien skulle nærmest hele Norge vært foruten førerkort mtp alkoholbruk. Lovligheten av rusmiddelet man velger skal (Ifølge min oppfatning) altså ikke ha noe og si her.

Likehetsprinsippet sier også at det ikke skal skilles mellom personer ift straffeprosess, noe det åpenbart gjøres mtp at brorparten av førerkort innehaverne i Norge ikke har mistet lappen for sitt alkoholbruk. Men nå strekker jeg det bevisst ganske langt, som de fleste sikkert skjønner.

Jeg husker også og ha lest en domsavgjørelse i EMK som sa at førerkort beslag i over 13/17mnd (?) var ulovlig, og ville bli sitt på som ett straffetiltak, og ikke ett preventivt tiltak. Dette regner jeg dog med er på grunnlag av at vedkommende ikke har blitt tatt for noe nytt i 13/17 måneders perioden.

Det er også viktig og påpeke at bevisbyrden ligger på påtalemyndighetene, og at ''tvilen skal komme den tiltalte tilgode''.

Påpeker også at dette er opplysninger jeg har plukket opp etterhvert, og jeg kan ikke garantere for innholdet. Har også ett utdrag fra en klage innsendt på førerkortbeslag (som gikk igjennom) om noen har noe interesse av dette.

Sitat av KaiN Vis innlegg
Det jeg mener er at politiet ser avgjørelse i hver sak. La oss si du er en fyr med 8 til 4 jobb hver dag, har ingen tidligere saker eller kjenning, men du ble tatt 1 eller 2 ganger med thc, tvile 100% du mister føreretten.
Vis hele sitatet...
Kjenner to stykk for mange som skulle ønsket det slik. Og ja, det er nok ofte slik, men tror man overvurdere påtalemyndighetene om man tror de tar seg tid til å sjekke opp i jobb, familie osv før de konkluderer. Inntrykket ved arrestasjon er i min erfaring avgjørende. I praksis er jeg stygt redd juristene mer eller mindre får beskjed om straffen før de avgjør den, men dette er selvsagt bare anklagelser basert på erfaringer fra min side.
Sist endret av random12345677; 22. februar 2015 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Kjenner to stykk for mange som skulle ønsket det slik. Og ja, det er nok ofte slik, men tror man overvurdere påtalemyndighetene om man tror de tar seg tid til å sjekke opp i jobb, familie osv før de konkluderer. Inntrykket ved arrestasjon er i min erfaring avgjørende. I praksis er jeg stygt redd juristene mer eller mindre får beskjed om straffen før de avgjør den, men dette er selvsagt bare anklagelser basert på erfaringer fra min side.
Vis hele sitatet...
Juristen i mitt tilfelle sa etter rettsaken "kjære deg, forstår ikke hvorfor politiet tok fra deg føreretten".
Altså, hvis du blir tatt på fersken å kjøre i ruset tilstand, fortjener du førekort tap eller annet.
Familie eller unge har absolutt ingenting og si, kjenner de som bruker amfetamin med 6 åringen i leiligheten (det er ikke min sak). Om du har unge og blir tatt, så utgjør du ennå større risiko. Politiet vil ikke stå for evt ansvar at du kjøre ungen i ruset tilstand + barnevernet blir koblet inn.

Joda, hasj junies kan også ha 8 til 4 jobb hos Rema 1000 eller andre nav midler... Men kjenner igjen hasj junkies med jobb klasse ovenfor matbutikk, det er ganske sprøtt.
Derimot kjenner jeg hasj likere som jobber topp jobber, men de røyker da noen få ganger i året, det kalles "prioritering i livet, noe junkis ikke kan"

Edit: Selvfølgelig får juristen alt av informasjon.. Det er jo en rettssak om politiet får beholde føreretten eller ikke, da krever juristen alt av bevis/informasjon
Sist endret av justastonedhuman; 22. februar 2015 kl. 03:44.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Juristen i mitt tilfelle sa etter rettsaken "kjære deg, forstår ikke hvorfor politiet tok fra deg føreretten".
Altså, hvis du blir tatt på fersken å kjøre i ruset tilstand, fortjener du førekort tap eller annet.
Familie eller unge har absolutt ingenting og si, kjenner de som bruker amfetamin med 6 åringen i leiligheten (det er ikke min sak). Om du har unge og blir tatt, så utgjør du ennå større risiko. Politiet vil ikke stå for evt ansvar at du kjøre ungen i ruset tilstand + barnevernet blir koblet inn.

Joda, hasj junies kan også ha 8 til 4 jobb hos Rema 1000 eller andre nav midler... Men kjenner igjen hasj junkies med jobb klasse ovenfor matbutikk, det er ganske sprøtt.
Derimot kjenner jeg hasj likere som jobber topp jobber, men de røyker da noen få ganger i året, det kalles "prioritering i livet, noe junkis ikke kan"

Edit: Selvfølgelig får juristen alt av informasjon.. Det er jo en rettssak om politiet får beholde føreretten eller ikke, da krever juristen alt av bevis/informasjon
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvorfor du drar inn kjøring i ruset tilstand, for det er ikke det jeg snakker om, og ser heller ingen annen plass det er nevnt i tråden. Jeg er helt enig; Kjøring i ruset tilstand bør føre til inndragelse av førerkort.
Her er det snakk om beslag/bruk på generelt grunnlag, ikke i sammenheng med kjøring. Altså Vegtrafikkloven §34, femte ledd.

Jeg vil dog be deg vurderer sterkt å melde inn vedkommende du sier bruker amfetamin.
Amfetamin og 6 åringer er utrolig lite populært i mine øyner. Og uansett hvor ubrukelige barnevernet fremtrer håper jeg det er bedre enn potensialet av å sette en 6 åring ilag med en amfetamin (mis)bruker.
Hvis du røyker daglig kan det ta lang tid før du er ren. Jeg kjenner folk som har brukt 3 mnd på å leverer rene prøver.

Sitat av KaiN Vis innlegg
Vell, kjenner flere som er blitt tatt med cannabis men ikke alle mistet føreretten? Kjenner også de som kjørte i fylla, ikke alle mistet føreretten..

Det jeg mener er at politiet ser avgjørelse i hver sak. La oss si du er en fyr med 8 til 4 jobb hver dag, har ingen tidligere saker eller kjenning, men du ble tatt 1 eller 2 ganger med thc, tvile 100% du mister føreretten.
Er du en hasj junkie, som er kjenning og trøbbel i miljøet, da vil du mest sannsynlig miste førekort. Det er fordi politiet sitt syn er førekortet kan bidra feks; salg, kjøpe, frakt, kjøring i rus, tyveri, osv..

Derfor fortjener alle tidligere rus misbrukere prøvetid! Der de kan bevise at de er clean og vil ut av miljøet, ingen slike tester er lagt opp til at de kan fortsette i samme spor.
De jeg kjenner har virkelig forandret seg, misbruker ikke cannabis eller annet lengere, fordi de VIL ha føreretten
Vis hele sitatet...

Du tar 100% feil. Politiet har i senere tid blitt veldig glad i ta fra folk sertifikatet for å bruke cannabis. Noen har mistet det etter å bli tatt en gang. Noen har mistet det etter å ha innrømt bruk 1-2 ganger i året. Mange har mistet det selv om de har rent rulleblad, familie og jobb.
Sist endret av sixixix; 24. februar 2015 kl. 17:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Halla brosjan når du har blaza så lenge kan det ta oppimot 3 mnd ut av blodet. Drikk mye juice, geterade osv det hjelper for og få det "fortere" ut av blodet. Drikk mye vann og ta deg en løpetur i ny og ned
Du kan få cannabis på resept men du kan ikke kjøre fjern da mister du lappen og får en heftig bot.
Politiet kan gjøre hva faen de vil etter min mening her i norge når det gjelder pisseprøve og du skal "ta" lappen når du har en så stor bonke med papirer hos politiet. De tar dyrking meget alvorlig noe jeg har erfart selv med. Du kan gjerne snakke med fastlegen fordi de har taushetsplikt og de symtomene du får svetter/smerter/noia osv det er helt normalt for alle som slutter over en så lang periode og du smoka 4g osv omdagen det er mye.. Men ikke propp i deg piller det hjelper lite i lengden jeg har vært igjennom det samme, de 2 første måndene er jævlig med mareritt og angst osv osv men etterhvert blir det bedre. Vil du "slappe" litt av drikk deg dritings det gjorde iallefall jeg og det hjalp Angst har jeg ennå og det blir jeg ikke kvitt så det er i "hodet" ditt det ligger meg angsten...

Lykke til og prøv og få dritten ut av kroppen 3 mnd for og rense kroppen din den har nok fått kjørt seg litt hehe... Så kan du gjøre som meg ta deg en spliff engang i helgene med kompiser
Sitat av mcpot91 Vis innlegg
Hei og beklager viss jeg skriver dette på feil tråd/sted. er ny her og vet ikke helt ossen jeg skal legge dette ut men:

Jeg har noen spørsmål ang cannabis/hasj, jeg har nå røyket i 10 år non stopp.
det har gått opp til 3-5g om dagen ( mest cannabis ) har sliti med sosial angst siden før jeg kan huske, sitter for det meste hjemme eller går turer med hunden min i skogen. ( jobber natt fra 22:00 - 06:00 )

har blitt tatt av politi x antal ganger pga dyrking/røyking/besitelse.
og dem har nekta meg førekort alerede ved 16 år alderen.

Nå har jeg sakt stopp og reist meg opp. har vert nykter i 2 uker fordi jeg veldig gjerne vill få førekort i boks, er 25 år med mere papirer hos politiet en hva jeg har hjemme og lurer på hvordan jeg kan få det til asap.

etter at jeg slutta for nå 14 dager siden har det bare gått nedover ( jeg vet det er en lang prosses pga store intak av det ) mene jeg sliter nå med angst/svetter mye/noia/muskelsmerter i ryggen og mere, legen min gjør ikke noe anet en og sykemelde meg fra jobb og pumpe på med piller ( jobber i en veldig liten bedrift med 5 ansatte som kjenner meg veldig godt )

Så spørsmålet mitt er :
-Kan jeg få cannabis på resept og forsatt ta lappen?
-ossen kan jeg bli clean fort og dra på politi kontoret og avlege urinprøve?
- hvor lenge sitter det i kroppen etter så lang tid med intak av det?
-hva skal jeg gjøre om jeg ikke tør og snakke med legen min om røykingen?kan jeg sende en mail eventuelt? leser de andre på lege konteret det jeg skriver til legen min?
-og har politiet rett til og kreve urinprøve av meg i 8 mnd?

Håper noen kan hjelpe meg

Mvh Anonym
Vis hele sitatet...
når jeg ble tatt for å røyke mista jeg den automatisk minimum 1år om gangen(12mnder) dette skjedde 2 ganger, og 1 år etter andre gangen fikk jeg brev om at jeg nå kunne føre motorisert kjøretøy, med det så mener jeg ta lappen om på nytt.

belkager dårlige svar lite søvn mye trøtt av ymseee grunnr
Sist endret av infamous x; 27. februar 2015 kl. 10:50.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan er egentlig praksisen rundt dette her? Virker som om politiet opperer veldig forskjellig. Har jo lest flere skrekk eksempler der man må vise at man er ren fra hasj før man kan gjenoppta lappen. Jeg ble tatt for rus kjøring, alkohol, valium og hasj. Året etter ble jeg tatt for fyllekjøring med scooter. Og, et par måneder etter det ble jeg tatt for røyking hjemme hos en kompis.

Kan nå gjenoppta førekort med kun teori og føreprøve. I mitt tilfelle var det aldri snakk om å fremlegge bevis for edrulighet. Mine tilfeller er jo langt værre enn andre som kun har blitt tatt for smoke. Hvorfor er det så store forskjeller ?
Jeg ble tatt for produksjon,besittelse og bruk av marijuana i en razzia for noen år siden. Da ble naturlig nok noen håndvåpen som jeg eide lovlig beslaglagt, da jeg ikke viste edruelighet nok til å kunne eie disse. Dette skjedde ved at jeg ble oppringt av politiet noen måneder etter razziaen med beskjed om at våpentillatelsen min var trekt tilbake og med spørsmål om jeg kunne komme å levere disse på politistasjonen! Førerkortet mitt var aldri noe tema og jeg slapp unna med ett forelegg.
Jeg var før denne hendelsen tidligere ustraffet, kanskje derfor jeg fikk beholde førerkortet?
Rart at folk her som blir tatt i og ruse deg på hasj må ta urinprøver så lenge...

Mista lappen i benzo rus (tilsvarte 0.8 i promille).
Dommen endte på 12 måneder uten førerkort.

Etter 12 måneder tok jeg lappen igjen, trengte ikke og pisse i det hele tatt.

Men av en merkelig grunn står det ingenting om benzo på rullebladet mitt :S
Sist endret av king123; 8. august 2015 kl. 11:54.
Jeg tror forskjellsbehandlingen er en prioriterings-sak fra Politiet sin side, har de ledige ressurser når du blir tatt lager de ett eksempel av deg. Det finnes nok å regionale forskjeller.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Jeg tror forskjellsbehandlingen er en prioriterings-sak fra Politiet sin side, har de ledige ressurser når du blir tatt lager de ett eksempel av deg. Det finnes nok å regionale forskjeller.
Vis hele sitatet...
Høres rart ut. De har jo paragrafer å forholde seg til. Er man først blitt tatt for fyllekjøring, og man i tillegg har andre stoffer innabords blir jo dette også tatt med.

Veldig merkverdig at det finnes så mange forskjellige praktiser for straffer der man blir tatt for den "samme" forbrytelsen
Sist endret av $pliffeN; 8. august 2015 kl. 19:30.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Høres rart ut. De har jo paragrafer å forholde seg til. Er man først blitt tatt for fyllekjøring, og man i tillegg har andre stoffer innabords blir jo dette også tatt med.

Veldig merkverdig at det finnes så mange forskjellige praktiser for straffer der man blir tatt for den "samme" forbrytelsen
Vis hele sitatet...
Man skulle jo tro det, men mulig politiet velger å bruker mer ressurser i slike tilfeller der det er mindre kriminalitet.
After all er politiet enda bare mennesker, og mennesker gjør både feil og kan bli irritert over gjentatte hendelser. Det er min oppfattelse ihvertfall, om det er tilfelle er noe helt annet.
-...bare mennesker, og mennesker gjør både feil og kan bli irritert over gjentatte hendelser. Det er min oppfattelse ihvertfall, om det er tilfelle er noe helt annet.
.
Keen blir i godt humør av tilfeller av sunn fornuft.
Sitat av keentoo Vis innlegg
-...bare mennesker, og mennesker gjør både feil og kan bli irritert over gjentatte hendelser. Det er min oppfattelse ihvertfall, om det er tilfelle er noe helt annet.
.
Keen blir i godt humør av tilfeller av sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
?? . Sunn fornuft er vel og bra! Men stiller meg fremdeles undrende av hva praksisen til politiet driver med. Slike cellevindu tilfeller kan fort ramme gal person