Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2181
Jeg er en gammel krok som av en eller annen grunn blir oppringt nattestid fra diverse steder i verden.
Det er selvfølgelig ingen lyd å høre i andre enden ( hørselen min fungerer utmerket takk).
Når jeg prøver å ringe tilbake skjer følgende:
1. "Samtalen ble avsluttet" kommer opp på displayet.
2. Når jeg prøver en gang til får jeg følgende beskjed på norsk: nummeret er ikke i bruk.
Ettersom nummeret i alle fall ble brukt til å ringe meg, synes det som om sistnevnte beskjed ikke er helt korrekt.

Om det hadde vært noen av våre nigerianske venner ville de vel i det minste bedt om å få kontonmmer og pin- kode.

Numrene som vises i displayet har enten for få eller for mange siffer til å være "vanlige" telefonnumre. Har prøvd alle mulige katalogsider på nettet.
Er det noen evnerike forumlesere som kan finne ut hvem som eier f.eks
+1206704391
Eller
+460441619146880 ?
Mvh Hornflakes
En forholdsvis ganske vanlig og snill mann....
Jeg ville aldri ringt tilbake til et utenlandsk nummer som jeg ikke kjenner. Det kan være telefonsvindel.

http://www.nrk.no/norge/se-opp-for-t...del-1.11605265
Du kan jo sperre nummeret. Enkelte nyere telefoner har denne funksjonen, ellers mener jeg det er fullt mulig og ringe din teleleverandør og få nummeret sperret.
Smarttelefoner har som regel ørten apps som kan blokkere nummer uansett OS, og uansett om smartmobilen ikke støtter dette out of the box.