Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1472
Oppgitt Freak
Seaturtle5's Avatar
O.o utrolig bra!
takk takk!
virkelig ikke verst!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette likte jeg!
Skulle gjerne hørt noen andre trommer enn EZ Drummer men
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hører du det så godt ja, shiet
Samma hvor trommene kommer fra.

Ego Kollaps er fan-fuckin-tastic!

Love it!

Following
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fin utnyttelse av stereobildet og godt mikset! Hvis jeg skal komme med kritikk, så bør du ha litt mer variasjon i «Spillet» og på «Ego-kollaps» hadde det vært deilig om den hadde bygd seg enda mer opp til en klimatisk avslutning.

Bra jobba!
Har bare hørt gjennom Spillet, men som andre sier - artig låt med potensiale.

Jeg personlig likte ikke mixen av trommene - synes de i kombinasjonen med at det er litt dårlig passform i trommelyd til sjanger (personlig mening, og som andre sier det finnes fetere trommer enn ez) og at de ligger veldig langt fremme i lydbildet (høy presens). Det er jo nesten å tro at det er en trommeslager som har mixet sporet - for det er mye trommer på sporet, og et greit (men relativt uinteressant) trommespor.
Kanskje en aning med litt uheldig timing på trommene her og der (symbalslag på rundt 1:50 f.eks) og noe virvler i andre halvdel som i min mening ikke var helt heldig som godt kunne vært programmert om.

Utover det så ville jeg kanskje ha kuttet ned lengden på fermaten på slutten, den siste tonen (med heftig vibrato) synes jeg er litt lang - kombinert med en litt for aggresiv kurve på fade out.
Alt som MrBlaine skriver her er helt sant.
Trommene var nok det eg "irriterte" meg mest over, da de nærmest hørtes ut som en ferdig loop som bare gikk igjen gjennom hele låta (hørte bare Ego kolaps).
Når du alikevel bruker ez drummer har du noen helt ok fills der du lett kunne implementert for å skape litt mer variasjon i overgangene dine.
Vil tipse deg om å sjekke ut noen av trommene til NI. Det er en ganske stor forskjell på kvalitet og dybde når du setter disse opp mot hverandre (bla; studio drummer og abbey road)

Ventet og på at det skulle skje noe mer som Todos skriver, men det er heller en personlig preferanse, hehe

Selve lydbildet og atmosfæren er veldig bra tho
Kult att dere tar tiden til gode å skriver tilbakemelding. Ja,ez drummer ja, var første gangen jeg lagde trommebeats dette her, jeg fant ikke ut hvordan jeg fikk sendt tromme sporene til mixeren min sånn att jeg kunne EQ hver enkel chann.

Dette var nokk ett spontant prosjekt som det ikke blir noe mer av, men skal bytte den ut med kontakt 5 sin tromme pack, husker ikke hva den heter men.

takk folkens!
Hvilken daw bruker du? (med tanke på separering av slagverket)
Ez drummer er egentlig good to goo når det kommer til eq. Det hadde sikkert vert god hjelp i å bare dempe volumet litt på trommene og kanskje tatt en generell eq og fjernet litt presence så de sitter mer bak i lydbildet.
BarBeats har gode poeng, mine kommentarer på EQ på slagverket gikk på det som helhet (ettersom det var en helt annen farge på trommene enn resten av sporene), men ikke på at diverse deler av settet burde jobbes med.

Jeg ville først ha forsøkt å farge hele settet med EQ på trommebussen (eller stripa alt etter hvordan du har koblet).