Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 978
Det her blir sikkert 5 gangen jeg poster en av mine låter her, å hver gang får jeg god kritikk. Det som er litt morro med denne er att jeg brukte GTA quoet's av crackers fra gata, så jeg snekkra sammen nå shizle. enjoy

http://soundcloud.com/kakkopp/miscli...-snitchin-free
Sist endret av FranzLiszt; 9. desember 2011 kl. 20:05.
Digga starten. Den var fet lagd den. Sitter dessverre på en laptop med innebygde høytalere, så det blir jo så som så med lydkvaliten. Men KP; props for å ha samla GTA
Jeg liker stilen din!
Du overrasker alltid positivt hver gang, så jeg kan ikke si mer enn: stå på!
Hvorfor er det ikke noe sub i låta?
Det er ikke meninga att det skal være mye sub i wobben, det er fordi jeg vil få den frem skikkelig.
Savner noen fete drops og heftige bass-linjer. Kankje litt ensformig i lengden med bare 2 "toner" . Helt klart potensiale her. Er ikke noe dubstep ekspert , men i mine ører høres det litt flatt og kjedelig ut. Kanskje få litt mer variasjon i "melodien". Men hva vet jeg.. er ingen ekspert som sagt.
Sist endret av A-tillah; 9. desember 2011 kl. 21:10.
Tja, selvom du kanskje liker det slik, ble det littegranne flatt i lengden, dra fram litt mere bass og variasjon, bryt ut av beaten og bruk litt wubwubwub (vet ikke hva jeg skal kalle det) mellom rytme skift, og der har du noe jeg kanskje ville likt!

Men du, prøv å poste en post hvor du oppdaterer liste med all dubsteppen din, så man kan se igjennom alt du har gjort, og man slipper mange tråder ^^
Takk for kritikk, det er fint å høre att dere nevner basssen, jeg produserer musikken min på studio monitorer, å de har ikke mye bass, så jeg får aldri hørt om det blir nokk/for lite bass. Freddy_fred5. Du kan sjekke ut panamore remixen min, en tror jeg du digger
Sist endret av FranzLiszt; 9. desember 2011 kl. 23:04.
Sitat av evievu Vis innlegg
Det er ikke meninga att det skal være mye sub i wobben, det er fordi jeg vil få den frem skikkelig.
Vis hele sitatet...
Det er absolutt null sub i sangen, putt en anna sub under den hvertfall så får du den frem like mye, men får enda sub i sangen.
Sitat av evievu Vis innlegg
Takk for kritikk, det er fint å høre att dere nevner basssen, jeg produserer musikken min på studio monitorer, å de har ikke mye bass, så jeg får aldri hørt om det blir nokk/for lite bass. Freddy_fred5. Du kan sjekke ut panamore remixen min, en tror jeg du digger
Vis hele sitatet...
Tja, den var god, men fortsatt ikke noe jeg digger, men det er sikkert pga. sangeren ^^'

Ekke meget så stor fan av damer som synger (Bare liker ikke stemmen de bruker, ikke noe antifeminist bs her). Men smaken er som baken.
fet sang
Lurte på hvilke programmer du bruker til å ordne sangene dine? ;D
Pc / mac ?
Sitat av xaine Vis innlegg
fet sang
Lurte på hvilke programmer du bruker til å ordne sangene dine? ;D
Pc / mac ?
Vis hele sitatet...
laptop med windows og fl studio
Hvilke VST'er bruker du?
Massive