Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 9577
Vært der, gjort det.
Jeg har fått resept på Atarax, eller lettere sagt synonympreparatet Hydroxyzine. Hvor fort vil det virke, og hvilken effekt vil jeg få av 50 mg?

Det vil si, jeg lurer mest på om jeg vil klare og sitte og se Game of Thrones. Den har ikke en sånn "ekkel" sløvende effekt som Seroquel har?
Jeg opplever bare at kroppen roer seg ned og at angsten blir mindre. Den oppleves for meg ganske annerledes enn Seroquel, som jeg og forsåvidt opplever har en ekkel sløvende virkning. Hodet blir ikke tåkete på en måte.

Atarax virker på meg etter rundt 20 min. 50mg ville sendt meg i søvn. Jeg ville heller begynt med 25mg og deretter ta en til hvis du liker effekten og ønsker den sterkere.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
På 25mg på dagtid, null stress med Game of Thrones. Går du rett på 50 høres det unødvendig høyt ut hvis du ikke vil sove, særlig første gang. Jeg starta med 10 og i starten var det nok. Kanskje prøv med en halv pille (12,5) aller først? Hvis du ikke kjenner noe forskjell ta den andre halvdelen. Virker jo veldig lenge så du taper ingenting. Er jo C-prep så lett å finne sin dose.

For meg virker den i ca 12 timer, og kjenner effekten etter 60 min ca. Han over meg sier derimot 20 min, varierer nok litt Får den mot forbigående søvnproblemer og div. allergi og kløe. Ingen ekstremt sløvende effekt nei, mer som naturlig slapp egentlig. Spørs hvor mye du tar da. Maxgrense for dose på 24 timer hvis du skal kjøre bil er 25mg,greit å vite om du har lappen.