Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3100
Var innom medvape sin edibles seksjon og så noe magic mushroom gummies greier. Tror dette er 4-aco-dmt. Noen som har prøvd?
Det står at det ikke inneholder noen tryptaminer, så hvis man skal tro på det, så er det ikke 4-AcO-DMT.

På produsentens egen nettside står det derimot det stikk motsatte, ser jeg nå.
Sist endret av mentalmelt; 7. februar 2024 kl. 12:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0% Psilocybin 0% Psilocin 0% Tryptamines til 599,95 kr .Høres ut som sinnsykt dyrt godteri spør du meg.
Har testet et par varianter av denne. Må opp i 7-8 stykker før ting svinger skikkelig, men har også hatt det moro på 3. Har også fått positiv respons fra et par bekjente med null/lite erfaring med psykedelika, så det eneste jeg har å utsette på de er prisen.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor blir disse greiene sendt fra?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor blir disse greiene sendt fra?
Vis hele sitatet...
Norge.
Ifølge folk på reddit så inneholder det 4 aco dmt

Var visst en som hadde sendt det inn til labanalyse,men har ikke klart å finne den rapporten
Sist endret av JayHova; 12. februar 2024 kl. 03:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://trehouse.com/lab-reports/mus...rmelon-wonder/
ingen tryptaminer i følge produsentens nettside og test.
Jeg stoler ikke på den testen fra produsenten,er folk med massevis av erfaring med sopp som går god for de her å snakker om veldig like effekter som fra sopp

Jeg skal teste en pakke å rapportere

Har godt med eerfaring med fleinsopp,så om det er 4 aco dmt så vil jeg tru jeg merker det
Sist endret av JayHova; 13. februar 2024 kl. 04:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av JayHova Vis innlegg
Ifølge folk på reddit så inneholder det 4 aco dmt

Var visst en som hadde sendt det inn til labanalyse,men har ikke klart å finne den rapporten
Vis hele sitatet...
Mulig det var meg, husker ikke
Men jeg har hørt at det var helt likt 4-aco-dmt bare noe forskjell i varighet, jeg vil tippe 4-ho-met eller 4-aco-dmt.

Det er mimosa hostilis ekstrakt tydeligvis som gir funken, dette stoler jeg ikke noe særlig på, men de ga absolutt en bra funk. Minner om RC dagene. Hvordan de har klart å lure det inn i landet er ikke godt å si, men dette føles akkurat ut som de nevnte tryptaminene.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 7 stk noen dagen siden og det funket som bare det! Hadde omtrent samme effekt og varighet som vanlige shrooms.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse gummiene inneholder Mimosa Hostilis Root som er en MAO inhibitor, så man burde unngå å ta de med andre stoffer som f.eks MDMA, Tramadol, ritalin og ssri.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse gummiene inneholder Mimosa Hostilis Root som er en MAO inhibitor, så man burde unngå å ta de med andre stoffer som f.eks MDMA, Tramadol, ritalin og ssri.
Vis hele sitatet...
Mimosa hostilis inneholder DMT, ikke MAOI. Det brukes gjerne i kombinasjon med Peganum harmala, Banisteriopsis caapi eller lignende, for å tilføre MAOI.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Mimosa hostilis inneholder DMT, ikke MAOI. Det brukes gjerne i kombinasjon med Peganum harmala, Banisteriopsis caapi eller lignende, for å tilføre MAOI.
Vis hele sitatet...
Ah ok, det er bra. Men ser også at det inneholder Rhodiola Rosea. Er det en MAOI Inhibitor? Litt usikker.
Også inneholder det 5-htp som kan føre til seratonin syndrom hvis du tar det med MDMA.

https://trehouse.com/collections/mag...hroom-gummies/

"Here is a list of all of the “active” ingredients used in our proprietary liposomal blend: 5-HTP (a.k.a. 5-hydroxytryptophan), Rhodiola Rosea, Lion’s Mane, Mimosa Hostilis Root, Phenylethylamine Hydrochloride, Cyanocobalamin (B12), and Cholecalciferol (D3)."
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ah ok, det er bra. Men ser også at det inneholder Rhodiola Rosea. Er det en MAOI Inhibitor?
Vis hele sitatet...
Ja, Rhodiola rosea inneholder MAOI's.

Man burde generelt styre unna blandingsprodukter som dette som potensielt har ukjent innhold, og som er fremstilt for å omgå lovverket fremfor å gi folk en god og trygg opplevelse. Best å holde seg til rene stoffer, og hvis man skal innta blandinger av diverse planter, så er det bedre å lage blandingen selv.

Forutsatt at man vet hva man driver med, riktig nok.
Sist endret av mentalmelt; 13. februar 2024 kl. 18:04.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk aldri testa ut de her,var borte vekk når jeg skulle bestille
Sorry litt offtopic men noen som har handla fra medvape før? good shit?
En venn testa thc-p buds. Sa det var svakt og dårlig sammenlignet med hjemmedyrka. Det er også usikkerhet rundt tilvirkning. Vi tror det er spraya hamp. Det så rart ut.

Ikke bra greier
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jerna Vis innlegg
En venn testa thc-p buds. Sa det var svakt og dårlig sammenlignet med hjemmedyrka. Det er også usikkerhet rundt tilvirkning. Vi tror det er spraya hamp. Det så rart ut.

Ikke bra greier
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd THC-P Buds, dem med 10% THC-P i. De så helt forjævlig tørre ut budsa, men smaken var forsåvidt god. Funket nokså godt syntes jeg.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Sorry litt offtopic men noen som har handla fra medvape før? good shit?
Vis hele sitatet...
ja, hhc vape, er jwli heavy shit. føles ut som ketamin.
thc-p vape, litt svakt for meg men funker alright.
buds funker bra om du faktisk, prøvde masse igår haha
Jeg har også testa de budsa de hadde, OG kush med 10% thcp,har ikke røyka hasj på en stund så toleransen er borte vekk å da funka det ganske bra..i starten.Blir så helsikes fort innrøyka på thcp om man bruker som jeg gjør.
Spiste 11 gummies med mango smak at once. Syntes ting begynte å se litt lilla ut, så blå og grønn. Satt å gliste i 4-5 timer klarte ikke å stoppe. Når jeg lukka øya så det nesten ut som stjerner blandt store svarte soner før dem sprengte i veldig datert 90 talls grafikk. 600kr for det var egt ikke verdt det. Bedre med litt tjall som varer i lang tid.
Sitat av SweetBillMcPopo Vis innlegg
Spiste 11 gummies med mango smak at once. Syntes ting begynte å se litt lilla ut, så blå og grønn. Satt å gliste i 4-5 timer klarte ikke å stoppe. Når jeg lukka øya så det nesten ut som stjerner blandt store svarte soner før dem sprengte i veldig datert 90 talls grafikk. 600kr for det var egt ikke verdt det. Bedre med litt tjall som varer i lang tid.
Vis hele sitatet...
Jeg er såklart enig at det er bedre med noe god hasj,men thcp de første par dagene fikk meg loka i lang tid,våkna opp bakfjern som faen.