Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 845
Regler
1. Deadline: 09. September kl. 00:00 (ca 14 dager).
2. Varighet på sangen minst 3 min, maks ... 2 timer om du vil.
3. Det er kun lov til å benytte seg av VST og samples som følger med FL Studio.
4. Eksterne lydopptak/samples er altså ikke tillatt.

Sjanger?
Det står du fritt til å velge selv, slipp deg løs innenfor de gitte rammene.

Hvordan blir vinneren kåret?
Det blir laget en ny tråd med poll hvor medlemmer på freak stemme frem vinneren.

Hvordan leverer jeg?
- Last opp bidraget ditt til www.soundcloud.com
- Svar med nytt innlegg i denne tråden med link til bidrag og legg til flp-fil som vedlegg.

Hvorfor legge ved flp-fil?
En grunn er at det skal kontrolleres at ingen regler blir brutt. I tillegg er det utrolig god læring å studere andres prosjekter samt få kritikk på eget. Igjen er det viktig at regel nr. 3 opprettholdes, slik at ikke tredjeparts programtillegg blir nødvendig for å lytte til prosjektet.

Men seriøst, å lage noe av kvalitet uten Nexus eller Vengeance samples er umulig I FL Studio.
Om du tror dette burde du virkelig delta i konkurransen. 3xOsc og Harmor er mer enn nok. Du har selvfølgelig mikseren til disposisjon og noen samples som fulgte etter da du installerte FL Studio.

Premie?
Tre poser selvtillit, en bøtte ekstra lærdom, heder og ære.

Viktigheten av å delta kan ikke understrekes nok, uansett nivå. Enten du er erfaren eller fersk i FL Studio er dette en ypperlig konkurranse å delta i for å lære mer. Etter vinneren er kåret håper jeg på en åpen, konstruktiv og kritisk dialog mellom deltakerne og eventuelt andre som lurker rundt og lurer.

Spørsmål om konkurransen kan også stilles i denne tråden. Og om det er ønske for det kan også deadlinen justeres.

- boblesaft