Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1174
Hei, skal på guttetur med 4 andre kompiser i sommerferien. De har booket et rom for 4 pers på Vistasol i Magaluf veldig billig.

Det jeg lurer på er om noen her har erfaring med å være blindpassasjer på et hotell, aka at jeg bor på samme rom med kompisene uten at betjeningen vet om dette i en uke? De er gira på at jeg skal gjøre dette, noe jeg stiller meg veldig veldig kritisk til.

Forresten, vi tenker å høre om det er mulig å presse inn en ekstra seng i dette rommet og jeg lurer på om de fleste hoteller er såpass snille at de gjør dette mot at prisen blir litt høyere?
Det skal godt gjøres at du blir tatt. Jeg har reist endel rundt i europa på partyferie, og om vi har hatt med venner eller damer hjem fra byen, så har ikke hotellet hatt snøring på hvem som er gjester eller ikke.
Det kommer naturligvis litt an på hvor stort hotell dere bor på, og om dere blir legga i døra etter klokken 23 feks.

Noe du må ta med i tankene, er at dersom det skjærer seg der nede har du ikke noe sted å sove, så en reserveplan er lurt! For utenom dette, ønsker jeg deg god tur om du drar
Det er sjeldent et problem å få en ekstra seng inn på hotellrommet. Jeg er storfan av å kræsje venner sine ferier, og stort sett slipper jeg unna med å betale maks 50 euro natta for og få en ekstra seng inn. Spesielt på turistfylte steder er de villige til å gå ganske langt for og få kunder. Jeg har gjort dette i Amsterdam, Magaluf, Berlin, Split, London og noen andre steder i Europa.

Tror ikke dette blir et problem.