Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 23112
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Du har ett poeng der, men så var det på ett dørhåndtak?
Vis hele sitatet...
Hmmm, tror ikke det var det jeg så (men det kan være), skal se igjennom episoden etterpå Hva var det du tenkte på fra Ep.8?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av LP88 Vis innlegg
Hmmm, tror ikke det var det jeg så (men det kan være), skal se igjennom episoden etterpå Hva var det du tenkte på fra Ep.8?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Tenkte egentlig på slutten av episode 7. Da ser man at han går til de første gang etter Woodbury. Kan hende jeg tar helt feil, men er 98,5% sikker på at det ikke var fjompenissen som gjorde det med rotta osv...


Er litt usikker selv, men kan godt hende at du har rett
Sist endret av HanDuck; 3. desember 2013 kl. 19:19.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Tenkte egentlig på slutten av episode 7. Da ser man at han går til de første gang etter Woodbury. Kan hende jeg tar helt feil, men er 98,5% sikker på at det ikke var fjompenissen som gjorde det med rotta osv...


Er litt usikker selv, men kan godt hende at du har rett
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Enig i det, tviler på at det var han, da hadde det vært helt meningsløst å lage den cliffhangeren med den musa i kjelleren rett før tanksen fyrte av et skudd mot fengselet. Tror de la til den muse scenen for at vi skal ha noe å lure på til februar
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av LP88 Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Enig i det, tviler på at det var han, da hadde det vært helt meningsløst å lage den cliffhangeren med den musa i kjelleren rett før tanksen fyrte av et skudd mot fengselet. Tror de la til den muse scenen for at vi skal ha noe å lure på til februar
Vis hele sitatet...
Det er en av grunnene til at jeg ble sinna når vi må vente i evigheter før vi får svar.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Bare jeg som tror The Governor fortsatt lever? Vi hørte jo bare et skudd, og serien har ikke akkurat spart på "gore" tidligere.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Bare jeg som tror The Governor fortsatt lever? Vi hørte jo bare et skudd, og serien har ikke akkurat spart på "gore" tidligere.
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Hvis han lever (noe som jeg absolutt ikke er enig i) så burde de gi opp han med engang. Han fikk ett katana sverd igjennom magen og i tillegg så så ikke akuratt det ut som om at dama hans kom til å hjelpe han heller.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Hvis han lever (noe som jeg absolutt ikke er enig i) så burde de gi opp han med engang. Han fikk ett katana sverd igjennom magen og i tillegg så så ikke akuratt det ut som om at dama hans kom til å hjelpe han heller.
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Gjennom brystet faktisk, muligens hjertet, og om kjerringa ikke avslutta jobben, så tipper jeg de 300 walkerene gjorde det. For all del, kan hende han lever, men det blir isåfall for teit...
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av LP88 Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Gjennom brystet faktisk, muligens hjertet, og om kjerringa ikke avslutta jobben, så tipper jeg de 300 walkerene gjorde det. For all del, kan hende han lever, men det blir isåfall for teit...
Vis hele sitatet...
Enig. (tenkte ikke så mye på detaljer )
Er det mulig å sette en spoiler alert i trådtittelen? Litt irriterende å måtte trykke for hvert innlegg.

Takk gud for at de endelig er ute av fengselet. Det er først nå det føles som en ny sesong egentlig.

Jeg er spent på hvor lang tid det tar før gruppa blir samlet igjen. Lurer også på om babyen egentlig er død. De siste som passa på den var jo de andre ungene, og det så jo ut som de hadde rimelig god kontroll på situasjonen, så ville vært rart om de bare hadde sett den fra seg og latt den bli walker-fór.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det er derfor det står [spoiler] der da
Sitat av ToxicAvenga Vis innlegg
Er det mulig å sette en spoiler alert i trådtittelen? Litt irriterende å måtte trykke for hvert innlegg.

Takk gud for at de endelig er ute av fengselet. Det er først nå det føles som en ny sesong egentlig.

Jeg er spent på hvor lang tid det tar før gruppa blir samlet igjen. Lurer også på om babyen egentlig er død. De siste som passa på den var jo de andre ungene, og det så jo ut som de hadde rimelig god kontroll på situasjonen, så ville vært rart om de bare hadde sett den fra seg og latt den bli walker-fór.
Vis hele sitatet...
Tror ikke ungene har Judith (babyen), tror Tyreese har hun, hvis du ser helt mot slutten av episoden, rett før tanksen sprenger den overgangen, så ser man at Ty løper under overgangen. Man ser han bakfra, da har han rifla på ryggen, og det ser ut som han bærer på noe, baby? Det tror jeg hvertfall

Edit: det virker som om det er rett ved overgangen de finne bilsetet hennes og

Sitat av HanDuck Vis innlegg
Du har ett poeng der, men så var det på ett dørhåndtak?
Vis hele sitatet...
Sjekka nå, det var ikke på dørhåndtaket, det var på innsiden av døra om du sljønner (der låsekasse osv vanligvis sitter). Akkurat som om noen ikke har klart å dra den helt opp, og må dytte den helt opp.
Sist endret av LP88; 6. desember 2013 kl. 11:55.
Sitat av KaiN Vis innlegg
serien er på trynet å kan forutsi at hele sesong 4 kommer til å handle om guvernør å suplies trip.
Vis hele sitatet...
Jeg tok veldig feil der gitt, ikke ofte jeg innrømmer at jeg er glad på grunn av det

Endelig en kjempe god episode, følte virkelig en liten pulsslag av håp under titten
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Det er derfor det står [spoiler] der da
Vis hele sitatet...
Tror du misforsto meg. Nå må jeg trykke på [spoiler] i omtrent hvert eneste innlegg for å se hva som står. Om du (?) heller setter [spoiler] i tittelen på tråden så slipper folk å gjøre det hver gang de har noe å si om tråden.

Men jeg skal nok overleve.

LP88: Jeg mente å huske at Tyreese ble med ungene? Mulig jeg husker feil.

Noen som kan si meg hvordan man quoter to i samme sleng? Er forumnoob.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av ToxicAvenga Vis innlegg
Tror du misforsto meg. Nå må jeg trykke på [spoiler] i omtrent hvert eneste innlegg for å se hva som står. Om du (?) heller setter [spoiler] i tittelen på tråden så slipper folk å gjøre det hver gang de har noe å si om tråden.
Vis hele sitatet...
Skjønte hva du mente nå
Jeg har lest hele tegneserien serien er basert på, og klarer forsatt å finne glede i serien siden den er så annerledes. Det som er litt trist er at nesten alle tinga som serien har fått kritikk (særlig situasjoner som dras ut i det uendelige) ikke en gang skjer i tegneserien.

Det som nå gleder meg er at episoden på mandag fikk serien og tegneserien til å konvergere igjen. Så for de som vil ut og kjøpe et kompendium, så kan dere nå trygt lese issue 1-48 uten noen nevneverdige spoilere
Sitat av ToxicAvenga Vis innlegg

Noen som kan si meg hvordan man quoter to i samme sleng? Er forumnoob.
Vis hele sitatet...
Ved siden av "Siter" valget er det noe som heter "Multi-svar" klikk på den på alle innleggene du vil sitere og klikk siter til slutt
SPOILER

Noe jeg hatet var at hershel skulle dø.. fuck han guvernøren, han skulle ikke blitt skutt så han kunne levd som en fuckings zombie.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Tror ikke ungene har Judith (babyen), tror Tyreese har hun, hvis du ser helt mot slutten av episoden, rett før tanksen sprenger den overgangen, så ser man at Ty løper under overgangen. Man ser han bakfra, da har han rifla på ryggen, og det ser ut som han bærer på noe, baby? Det tror jeg hvertfall

Edit: det virker som om det er rett ved overgangen de finne bilsetet hennes og
Vis hele sitatet...
Ah, jeg håper du har rett.

Tror dere Carol dukker opp igjen nå som de må ut på veien igjen?
Sist endret av Susa; 6. desember 2013 kl. 15:38.
Sitat av ToxicAvenga Vis innlegg
Tror du misforsto meg. Nå må jeg trykke på [spoiler] i omtrent hvert eneste innlegg for å se hva som står. Om du (?) heller setter [spoiler] i tittelen på tråden så slipper folk å gjøre det hver gang de har noe å si om tråden.

Men jeg skal nok overleve.

LP88: Jeg mente å huske at Tyreese ble med ungene? Mulig jeg husker feil.

Noen som kan si meg hvordan man quoter to i samme sleng? Er forumnoob.
Vis hele sitatet...
Jo han ble vel kanskje med de, men tror det var han som plukket med seg kidden ihvertfall
Herreguuud, hater mid-season pauser Hvertfall etter såpass nervepirrende episoder.
Jeg tror Tyreese plukket med seg babyen, virker sånn. Tipper de også blir å møte på Carol på veien igjen.

MEN mens vi venter på del 2 av sesongen, så kommer jo sesong 2 av Telltale sitt TWD spill nå i desember!
http://www.pressfire.no/nyheter/PC/7...e-Walking-Dead

Jeg skal hvertfall kose meg med dette i mellomtiden!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå(!) mine Damer og Herrer, er det ikke lenge igjen før pausen er over! DETTE har vi venta på i mange måneder! Håper gruppen blir hel igjen, og at det blir litt som i begynnelsen igjen... At de må kjøre, det blir biltrøbbel så de må lete etter supplies for å få bilene igang igjen..
møter på horder av Walkers, som de planlegger sammen om hvordan de skal takle.. rett og slett at de kommer til en HELT ny sivilisasjon, med ALLE hovedpersonene og han fra første episoden av serien er med i... og så finner de kanskje midlertidige steder å bo kanskje... men ikke så lenge som i fengslet.. please no.... !

Litt mer off-topic: Noen som vet NÅR det kommer på bukta egentlig ? ELLER NÅR MAN KAN SE DET VIA PC?! Samme om det er usa eller ei...
The Walking Dead ja... Hadde litt sansen for det en periode. Tenkte å fortsette å se det her om dagen - så et par episoder, men herregud. Spør du meg er det som Hotel Cæsar plassert i en zombie apokolypse. Det er bare grining, sutring, dårlig skrevet og dårlig skuespill. Jeg digger plottet (og introen er fet), men som helhet synes jeg det bare suger balle.
Kan sees her: http://www.primewire.ag/tv-2490619-T...on-4-episode-9
Bare å finne linken som funker best for deg. Putlocker, videoweed, gorillavid og shockshare pleier å være vinnere!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Tenkte jeg bare skulle hive inn en liten detalj jeg har merket meg i den nyeste episoden. Hiver det i ein spoiler tag så jeg ikke ødelegger for noen.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Vet ikke om dette er noe de har tenkt over, men i huset hvor Carl og Rick er i er det en "synsjekk plate" med en "Å" på. Og i det ene huset hvor Carl mister skoen står det "Fredag" på ett skilt.
Det er ikke ofte serier blir bedre når man kommer opp i 3-4 sesonger, men denne sesongen av The Walking Dead er virkelig bra! Nå har jeg den samme spenningsfølelsen som jeg hadde under sesong 1.

Er så glad vi slipper å se det fengselet mer! Ble liksom filmet på kun èn location og det blir kjedelig i lengden. Nå er de på rømmen og må klare seg selv, slik som i sesong 1. Digger det!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av 8bit Vis innlegg
Tenkte jeg bare skulle hive inn en liten detalj jeg har merket meg i den nyeste episoden. Hiver det i ein spoiler tag så jeg ikke ødelegger for noen.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Vet ikke om dette er noe de har tenkt over, men i huset hvor Carl og Rick er i er det en "synsjekk plate" med en "Å" på. Og i det ene huset hvor Carl mister skoen står det "Fredag" på ett skilt.
Vis hele sitatet...
Om det huset ikke var kulisser er det jo mulig at noen med norske aner eller som er norsk lånte bort huset.
Elsker scenen når Rick sitter i tanken og hører Glenn på radioen. Mitt beste minne fra sesong 1: http://www.youtube.com/watch?v=AOtS0iUhdTY

^^
Sist endret av Trezpazr; 17. februar 2014 kl. 17:46.
▼ ... noen uker senere ... ▼
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Whaaat the f***! Heelt syk episode! :-/

Begynte som de fleste episodene gjør, men utviklet seg kjapt når den kom videre uti... Kan ikke tro at Lizzie tok livet av sin egen søster! og om hun ble bitt av en walker, hvorfor stabbe hun etterpå når hun ville at hun skulle våkne? Om hun ble bitt av en såklart....

fikk en enda større WTF feeling når Carol faktisk skøt Lizzie... To døde innen MEGET kort tid....

NOEN andre enn meg som så at Judith IKKE var med i slutten av episoden når de dro?!?! WhereTF is she???
Sist endret av SindreB; 17. mars 2014 kl. 05:48.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Sjukt deilig å bli kvitt de to sutreungene. Skapte jo bare en hel haug med problemer..
Man merker tydelig at serien han endret seg fra de første sesongene - det er ikke like mye action som før. Men personlig liker jeg den nye vrien på serien enda bedre - og det som skjedde i denne episoden viste det ekstremt godt. Man får virkelig se hvor forskrudd det er å vokse opp i en slik situasjon og hvilke syke problemstillingen man kommer opp i.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Og det at de husket å få med seg hytten som brant i bakgrunnen. (som Daryl tente fyr på i en tidliggere episode) likte jeg godt. Det ga et perspektivt på hvor langt unna, men alikavel hvor nært folk er hverandre.
Sist endret av etse; 17. mars 2014 kl. 13:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Stoppet episoden når de filmet gravene det var tre graver, så filmet de babyskoene. Når Tyreese og Carrol drar ser vi ikke Judith. Drepte de henne?
For min dle synes jeg det så ut som Tyreeze hadde hun på ryggen, men du ser ikke ungen så det er vanskelig å si - men for min del synes jeg det kan minne om en unge som sitter i en "baby-carrier".

(og nei, jeg gadd ikke bruke spoiler-tags. Er du redd for spoilers burde du ikke lese i denne tråden uansett).
Sist endret av etse; 18. mars 2014 kl. 00:46.
Hvor lage spoiler greia

Enig med etse
Sist endret av tearz83; 18. mars 2014 kl. 00:45.
Syntes sesongen har vært veldig kjedelig inntil siste episode. Jeg håper vi får funnet ut noe mer om hvorfor hele greiene startet, men på en måte ikke også for hvis det ender opp sånn som i LOST blir jeg skuffet.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Hvor lage spoiler greia

Enig med etse
Vis hele sitatet...
Eksempel
[spoiler] Walking Dead har tapt seg[ /spoiler] (uten mellomrom mellom [ og /)

Test:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Walking Dead har tapt seg
The lucky one
PairADice's Avatar
Må helt ærlig innrømme at jeg har aldri helt forstått de som klager på at det skjer for lite, det er for lite action etc etc. Det virker som om folk glemmer at dette er faktisk ikke Mad Max - Det handler i stor grad om "ekte" mennesker og ikke postapokalyptiske cowboyer og Ramboer, og da må jo faktisk storyen få tid til å utvikle seg også, selv om dette kanskje krever noen ekstra timer. Uten å ha lest den originale tegneserien har jeg selvfølgelig ingenting å sammenligne med, men føler selv at denne typen framstilling byr på langt mer dybde og karakterskapelse av rollene enn f.eks Dawn of the Dead og filmer av den typen (Kongefilmer, men fortsatt rene splatterfilmer).

Tilbake til selve innholdet vil jeg se mer av de militærgutta og den forskeren de trekker rundt som påståelig nok har svaret på alt. Om ikke for plottet sin del, men for å slukke min egen nysgjerrighet. Er også spent på om "gjengen" samles igjen, men ser for meg at om det skal skje kommer (nesten) garantert Rick til å ta Carrol tilbake i gruppa da hun ikke bare har tatt vare på Judith for ham, men Tyreese har også tilgitt henne og vil gå godt for henne. Men regner i utgangspunktet med at det kommer vel til å ta en sving retning Terminus, men blir det enda Governor å ta for seg der? Usikker på om det er noe som kommer til å fenge, med mindre han utklasser Cpt One-Eye så til de grader. Nei, store forventninger, latterlig utålmodig og ekstremt kravstor.
Sitat av SindreB Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Whaaat the f***! Heelt syk episode! :-/

Begynte som de fleste episodene gjør, men utviklet seg kjapt når den kom videre uti... Kan ikke tro at Lizzie tok livet av sin egen søster! og om hun ble bitt av en walker, hvorfor stabbe hun etterpå når hun ville at hun skulle våkne? Om hun ble bitt av en såklart....

fikk en enda større WTF feeling når Carol faktisk skøt Lizzie... To døde innen MEGET kort tid....

NOEN andre enn meg som så at Judith IKKE var med i slutten av episoden når de dro?!?! WhereTF is she???
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler

What?! Var hun ikke med? La ikke merke til det jeg.........
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
What?! Var hun ikke med? La ikke merke til det jeg.........
Vis hele sitatet...
Som nevnt lenger over her, og jeg repterer meg selv så ikke andre skal bli forvirret. Legg merke til hva Treeze har på ryggen. Det ser ut som en unge som sitter i en baby-carrier og er dekket over med et pledd for å holde ingen varm.
Sitat av etse Vis innlegg
Som nevnt lenger over her, og jeg repterer meg selv så ikke andre skal bli forvirret. Legg merke til hva Treeze har på ryggen. Det ser ut som en unge som sitter i en baby-carrier og er dekket over med et pledd for å holde ingen varm.
Vis hele sitatet...
Misforstod nok litt der ja, trodde det var Carol som ikke var med. Så på slutten en gang til nå, og alle tre var der ja.
Sist endret av PopeSweetJesus; 18. mars 2014 kl. 12:48.
Sitat av ThePiggyDude Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Stoppet episoden når de filmet gravene det var tre graver, så filmet de babyskoene. Når Tyreese og Carrol drar ser vi ikke Judith. Drepte de henne?
Vis hele sitatet...
Den graven var der når de kom til "Hytta" allerede, jentene satt å sutra om det midtveis i episoden.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Den graven var der når de kom til "Hytta" allerede, jentene satt å sutra om det midtveis i episoden.
Vis hele sitatet...
okey, da skjønner jeg
Sist episode var utvilsomt sesongens beste. Nå håper jeg bare Rick stryker med snart - er dritt lei hele karakteren. Skuffende at han overlevde skaden tidligere i sesongen.
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Sist episode var utvilsomt sesongens beste. Nå håper jeg bare Rick stryker med snart - er dritt lei hele karakteren. Skuffende at han overlevde skaden tidligere i sesongen.
Vis hele sitatet...
er litt skeptisk på om de tørr å la han dø før han gjenforenes med Judith. Men har selv troen på at de lar han dø snart, men Carl må bare slutte å være en drittunge først.
De kommer nok dessverre ikke til å la Rick dø. Iallefall ikke enda. Han er for "viktig" for serien og storyen, så det kan dere bare glemme. Synes han guttungen Carl er en forferdelig klein skuespiller, ikke att Rick er så mye bedre. Men tror heller ikke han kommer til å dø.. Eventuelt Judith av de 3. Men ikke før hun er gjenforent med Rick og Carl.

Men blir spennende nå! Brannen(røyken) som dere så forresten var fra hytta de andre brant ned med moonshine.
Sist endret av ZionRoad; 19. mars 2014 kl. 08:49.
Så.. Internet flommer over av teorier om at terminus er en kanibalcamp, og at all "propagandaen" om terminus rundt om i terrenget og på radioen er for å lokke overlevende til terminus så de kan bli mat for en gruppe som i tegneserien kalles "the hunters".

"bevis" for det flommer det over av, både det som kan virke reelt og det helt usansynlig overanalyserte der det lyser gjennom at folk vil at det skal være sant..

Uansett, spennende nå, det har virkelig tatt seg opp i slutten av sesongen, som alltid
The lucky one
PairADice's Avatar
*Spoiler*

Ifølge intervjuer med serieskaper/forfatter/w.e. skal vistnok lederen av Terminus få The Governor til å fremstå som "Prince Charming". Usikker på hva som legges i det, men at de møtes av et enkelt kvinnemenneske gjør at jeg får bittelitt creepyvibber av stedet. Men igjen - At all den reklamen eller "propagandan", som du kaller det, skal være utplassert av et enkelt individ virker for meg litt søkt, så det bør jo helst være flere der. Gleder meg som en jævel til Oktober!
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Sist episode var utvilsomt sesongens beste. Nå håper jeg bare Rick stryker med snart - er dritt lei hele karakteren. Skuffende at han overlevde skaden tidligere i sesongen.
Vis hele sitatet...
Rick er jo så og si hovedpersonen i serien ihvertfall i tegneserien. Så er lite sannsynlig for at han forsvinner med det første!

Syns ikke han er ille. Mer skuffet over hvordan de fremsto Andrea på. Dum og blond. Meh ikke slik i tegneserien.
Sitat av PairADice Vis innlegg
*Spoiler*

Ifølge intervjuer med serieskaper/forfatter/w.e. skal vistnok lederen av Terminus få The Governor til å fremstå som "Prince Charming". Usikker på hva som legges i det, men at de møtes av et enkelt kvinnemenneske gjør at jeg får bittelitt creepyvibber av stedet. Men igjen - At all den reklamen eller "propagandan", som du kaller det, skal være utplassert av et enkelt individ virker for meg litt søkt, så det bør jo helst være flere der. Gleder meg som en jævel til Oktober!
Vis hele sitatet...
Har håpet på dette da det kommer til å bli en annen prison episoder hvis termius faktisk er som det står.
Sitat av emmma Vis innlegg
Rick er jo så og si hovedpersonen i serien ihvertfall i tegneserien. Så er lite sannsynlig for at han forsvinner med det første!

Syns ikke han er ille. Mer skuffet over hvordan de fremsto Andrea på. Dum og blond. Meh ikke slik i tegneserien.
Vis hele sitatet...
Hvem som er hovedpersonen i serien bryr meg ikke så mye, det viktigste er at Rick er en platt, kjedelig og ekstremt forutsigbar karakter.
Sitat av PairADice Vis innlegg
*Spoiler*

Ifølge intervjuer med serieskaper/forfatter/w.e. skal vistnok lederen av Terminus få The Governor til å fremstå som "Prince Charming". Usikker på hva som legges i det, men at de møtes av et enkelt kvinnemenneske gjør at jeg får bittelitt creepyvibber av stedet. Men igjen - At all den reklamen eller "propagandan", som du kaller det, skal være utplassert av et enkelt individ virker for meg litt søkt, så det bør jo helst være flere der. Gleder meg som en jævel til Oktober!
Vis hele sitatet...
Tror kanskje denne teorien stemmer. Det var jo ganske mistenksomt at det kun var en kvinne der, og ingen som passet på inngangen/porten, slik som Woodbury.