Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135629
Synes freak-crewene (etter å ha luket vekk exploiterne) kunne ha delt seg i et for playstation og et for xbox.
Men lenge leve kaos.
Sitat av Fantabolic Vis innlegg
http://gtaforums.com/topic/631732-bf...s-your-camper/

Jeg har sett de på stranden. Se i linken, er et kart der.
Vis hele sitatet...
Har tråla stranda opp og ned i flere dager nå. Har bare funnet en rusten en der og et par rundt der hvor Trevor bor...

Får tråle mer da
Sitat av Beis Vis innlegg
Har tråla stranda opp og ned i flere dager nå. Har bare funnet en rusten en der og et par rundt der hvor Trevor bor...

Får tråle mer da
Vis hele sitatet...
Mod shop - ny lakk?
Sitat av Dasset Vis innlegg
Mod shop - ny lakk?
Vis hele sitatet...
Prøvd, men idioten sliper og sparkler ikke.
Da hadde ikke jeg betalt han
Noen med på online? Vi er 2 på skype nå.
Sitat av Beis Vis innlegg
Prøvd, men idioten sliper og sparkler ikke.
Vis hele sitatet...
Fant faktisk på stranda. Var der på kvelden, mye folk hadde bål. Fant en med og en uten surfebrett. Utrolig treg bil, men har modda og kjører nå med stil. Orange og lakserosa
Sitat av Dasset Vis innlegg
Fant faktisk på stranda. Var der på kvelden, mye folk hadde bål. Fant en med og en uten surfebrett. Utrolig treg bil, men har modda og kjører nå med stil. Orange og lakserosa
Vis hele sitatet...
Jeg har fått med meg at det spawner en Surfer på stranda, ved den militærbasen, når det er folk, atv og mopeder der, men det har alltid vært en rusten en. Aldri sett to på samme sted.
Jeg har iallefall den uten surfebrett og uten rust. Var en med brett der og. Får sms litt etter man har stjelt den at det eier vil ha bilen tilbake. Så kommer det 3000 $ bounty på deg. Var ingen løpesedler og atver der jeg fant dem
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mange av oss i NFF2 spiller allerede på playstation. Bedre og samle alle i ett crew en og lage flere små..
Sist endret av KjemikalieX; 30. oktober 2013 kl. 21:59.
Det er en ting jeg har lurt litt på..
Hvilke biler har flest muligheter når det kommer til modding?

Jeg fant en muscle-bil som jeg ønsket å modde. Det var nesten ingenting jeg kunne gjøre utenom det vanlige som Engine, Brakes, transmission osv.

Så. Er det noen biler dere har lagt merke til hvor det er mange moddemuligheter. Aller helst chassis-endringer
Du låser opp mer og mer jo høyere rank du har. Og jo mer race du vinner med forskjellig type biler
Sitat av Dasset Vis innlegg
Du låser opp mer og mer jo høyere rank du har. Og jo mer race du vinner med forskjellig type biler
Vis hele sitatet...
Ja, du låser opp mer, men du ser da hva du kan låse opp selv om du ikke er i høy nok level...

Så da får jeg omformulere spørsmålet litt.. Hvilke biler er det man kan låse opp flest oppgraderinger til?
Sitat av Pope Vis innlegg
Ja, du låser opp mer, men du ser da hva du kan låse opp selv om du ikke er i høy nok level...

Så da får jeg omformulere spørsmålet litt.. Hvilke biler er det man kan låse opp flest oppgraderinger til?
Vis hele sitatet...

Coquette, futo, den "toyota hiluxen". Det er 3 jeg kommer på i farta
Noen som er med på online på ps3 nå? Har et Heist mission klart, venter bare på folk
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Noen som er med på online på ps3 nå? Har et Heist mission klart, venter bare på folk
Vis hele sitatet...
Waat, har heists kommet ut?!
Svaaaar da Storebrand!! Tuller du?
Han må kødde, jeg har hørt fra flere folk at Heist ikke kommer før juletider.
Men så har jeg ikke vert pålogget på en ukes tid da, kanskje rockstar bestemte seg for å ikke være kjipe alikevel.
"Stay tuned as we hope to have more information with more details and specific timings on these content updates as well as on GTA Online Heists and the new GTA Online Capture the Flag mode to share with you next week. We will also have initial details on more additional content coming for both Story Mode and GTA Online in the next few weeks."

http://www.rockstargames.com/newswir...ne-update.html
noen som er gira på å spille med meg nå?
Sitat av aarlien Vis innlegg
noen som er gira på å spille med meg nå?
Vis hele sitatet...
Hva spiller du på?
Kanskje i dag da? Early this weak, betyr vel i seneste fall Tirsdag?
vet noen når man får de forbanna 500k dollar? Har spurt venner i sikkert 3 uker og hele tiden sider de "neste uke". Jeg KREVER EN SEKK MED DOLLAR NÅ!
Forresten noen som vil gjøre mission sammen med meg i dag? etter skoletid og fram til kvelden.
Sitat av cold Z Vis innlegg
vet noen når man får de forbanna 500k dollar? Har spurt venner i sikkert 3 uker og hele tiden sider de "neste uke". Jeg KREVER EN SEKK MED DOLLAR NÅ!
Forresten noen som vil gjøre mission sammen med meg i dag? etter skoletid og fram til kvelden.
Vis hele sitatet...

Kan du VENNLIGST følge med på rockstar sine sider??????
Det står der svart på hvit at det IKKE kommer før feil er fikset. De vil ikke risikere at de gir ut 500k også mister folk dette pga feil i spillet..
Sitat av Pope Vis innlegg
Kanskje i dag da? Early this weak, betyr vel i seneste fall Tirsdag?
Vis hele sitatet...
Det betyr "seinere denne svak"
noen som blir med meg i 5 tia idag? da er jeg sikkert hjemme, jo flere jo bedre/morsommere. (på PS3 , heter Urge97)
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det betyr "seinere denne svak"
Vis hele sitatet...
Week men burde uansett komme i dag.
Synd med så mye styr når vi har ventet så lenge.
Laster ned en oppdatering nå. Kanskje det er pengesekken.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Da er 500k mottatt og snart brukt opp
Sist endret av CosmoKramer; 7. november 2013 kl. 02:40.
Samme her. Har 200k igjen
Har fått penga jeg og, men er usikker på hva jeg skal gjøre. Er litt hypp på den dyreste leiligheten, men samtidig hadde det vært digg å kjøpt en litt billigere kåk og kjøpt en fet bil eller noe og :-/. Hva hadde dere gjort?
Sitat av LP88 Vis innlegg
Har fått penga jeg og, men er usikker på hva jeg skal gjøre. Er litt hypp på den dyreste leiligheten, men samtidig hadde det vært digg å kjøpt en litt billigere kåk og kjøpt en fet bil eller noe og :-/. Hva hadde dere gjort?
Vis hele sitatet...

Jeg kjøpte meg en fin leilighet med plass til 10 biler i garasjen for rundt 240 000 og deretter en Vacca by Pagassi for 260 000. Deretter stylet jeg bilen for resten av pengene jeg hadde liggende.
Sist endret av Thuggie; 7. november 2013 kl. 19:41.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Har fått penga jeg og, men er usikker på hva jeg skal gjøre. Er litt hypp på den dyreste leiligheten, men samtidig hadde det vært digg å kjøpt en litt billigere kåk og kjøpt en fet bil eller noe og :-/. Hva hadde dere gjort?
Vis hele sitatet...
Bruk det på bil du. Det er bare 3 typer leiligheter, 2bils, 6bils og 10bils og det vil se alle 10bils typene har samme interiør, alle 6bils typene har samme interiør osv. Har selv 6bils leilighet i sentrum nær Los Santos customs som kostet meg 125k, brukte dog noen timer på å samle sammen pengene så har forsatt 500k igjen som jeg fikk som jeg skal bruke på bil og samle på
Jeg kjøpte den dyreste leiligheter (400k), totalt bortkastet.
Sist endret av 3RD; 7. november 2013 kl. 19:47.
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Bruk det på bil du. Det er bare 3 typer leiligheter, 2bils, 6bils og 10bils og det vil se alle 10bils typene har samme interiør, alle 6bils typene har samme interiør osv. Har selv 6bils leilighet i sentrum nær Los Santos customs som kostet meg 125k, brukte dog noen timer på å samle sammen pengene så har forsatt 500k igjen som jeg fikk som jeg skal bruke på bil og samle på
Vis hele sitatet...
Ok, tipper jeg går for det jeg og takk for tips!

Edit: har 650000 nå, så da blir det en del igjen og
Sist endret av LP88; 7. november 2013 kl. 19:58.
Sitat av 3RD Vis innlegg
Jeg kjøpte den dyreste leiligheter (400k), totalt bortkastet.
Vis hele sitatet...
Var det det? Jeg vurderer å kjøpe den til 330k, det nest beste tårnet. Jeg har en Rosa Vacca (sportsbil). Burde jeg kanskje ikke kjøpe leiligheten? Jeg har en crappy en til 90k og en garasje til 2 biler inkludert. Kanskje jeg bare skal kjøpe en annen garasje?
Jasså, boblesaft klarte å bruke 600 k på fem minutter...... Yes!
Er like god økonomisk på GTA som i virkeligheten.
Fungerer den glitchen, hvor man kopierer bilene til andre spillere, nå etter update også?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Var det det? Jeg vurderer å kjøpe den til 330k, det nest beste tårnet. Jeg har en Rosa Vacca (sportsbil). Burde jeg kanskje ikke kjøpe leiligheten? Jeg har en crappy en til 90k og en garasje til 2 biler inkludert. Kanskje jeg bare skal kjøpe en annen garasje?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte den til 205 k som er på vestsiden. Den er like fin, 10 plasser i garasjen, bare mye billigere. Det er også en til 200 k, men vet ikke hva forskjellen er (utsikten maybe).
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Jeg kjøpte den til 205 k som er på vestsiden. Den er like fin, 10 plasser i garasjen, bare mye billigere. Det er også en til 200 k, men vet ikke hva forskjellen er (utsikten maybe).
Vis hele sitatet...
Men den til 340k er på 107. etasje Tipper man har balkong?
Sist endret av Xernox; 8. november 2013 kl. 10:22.
Har og fått pengene nå (xbox).
Ble litt veldig skuffet til online forventningene min, så lite online?
Maks hos meg har vært rundt 20stk. til tider er jeg helt alene å skrik i byen med en råtten bil... har 754dollar å en pistol uten ammo
Sitat av KaiN Vis innlegg
Ble litt veldig skuffet til online forventningene min, så lite online?
Maks hos meg har vært rundt 20stk. til tider er jeg helt alene å skrik i byen med en råtten bil... har 754dollar å en pistol uten ammo
Vis hele sitatet...
Jeg tror maks er 15 per server. Har hørt noe om at de skal doble det når serverne begynner å bli mer stabile.
Når du havner i en alene har du sikkert falt ut av en server som er ustabil.

At du har lite penger og lite ammo er vel din egen skyld.
Hvem er det som får de 500.000 ekstra? De som har spilt fra starten av når online kom ut?
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Hvem er det som får de 500.000 ekstra? De som har spilt fra starten av når online kom ut?
Vis hele sitatet...
De som har spilt Online i oktober.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg tror maks er 15 per server. Har hørt noe om at de skal doble det når serverne begynner å bli mer stabile.
Når du havner i en alene har du sikkert falt ut av en server som er ustabil.

At du har lite penger og lite ammo er vel din egen skyld.
Vis hele sitatet...
Må jeg avslutte også joine på nytt da?
Har ps3
Sitat av Xernox Vis innlegg
De som har spilt Online i oktober.
Vis hele sitatet...
Ahh. Supert. Spilte i Oktober, men har ikke orket betale Xbox live siste mnd.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Må jeg avslutte også joine på nytt da?
Har ps3
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet, ta en nettverkstest på PS'en å sjekk hvordan hastighet den får, når jeg hadde koblet PS'en til trådløst fikk den så ræva hastighet (hadde dårlig ruter) så jeg fant ingen. Måtte faktisk bytte ruter fordi den var så dårlig, og bruker kabel nå, har ikke hatt problemer siden
Sitat av LP88 Vis innlegg
Hadde samme problemet, ta en nettverkstest på PS'en å sjekk hvordan hastighet den får, når jeg hadde koblet PS'en til trådløst fikk den så ræva hastighet (hadde dårlig ruter) så jeg fant ingen. Måtte faktisk bytte ruter fordi den var så dårlig, og bruker kabel nå, har ikke hatt problemer siden
Vis hele sitatet...
Bruker telenor sin router mot press.. økonomien lar meg ikke kaste den på havet. men skal prøve ut det du sier