Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1910
Tradisjon tro så bestilte jeg en tur til Romania i fylla. Vi drar tidlig den 24 og kommer hjem sent 30 april. Vi har null planer! Hva kan vi gjøre?? Jeg hørte her inne at landsbygda i Romania er helt vill. Hvilken rute bør vi følge? Vi lander i Bucuresti. Tenkte eventuelt å kjøre fra Bucuresti til Sofia, Bulgaria. Noen med erfaringer fra begge byer? Hva er det egentlig å se i Romania?

Alle tips settes utrolig pris på!!
Mye natur, mye fjell og mange gamle, tyske middelalder-byer. Men da må du nord og nordvest over. Sikt på Brasov og Sighisoara som en start.
Stikk innom palasset til Ceausecu, ellers er det ikke så fryktelig mye å gjøre i Bucharest imo.
Da jeg var der dro jeg videre til Chisinau i Moldova og derfra tok jeg en liten tur til Transnistria.
Brasov er verdt en tur, men likte også Cluj og Timisoara
Titsmaskin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Stikk innom palasset til Ceausecu, ellers er det ikke så fryktelig mye å gjøre i Bucharest imo.
Da jeg var der dro jeg videre til Chisinau i Moldova og derfra tok jeg en liten tur til Transnistria.
Brasov er verdt en tur, men likte også Cluj og Timisoara
Vis hele sitatet...
Tips fra deg i Oktober gjorde at jeg dro til Transnistria☺️ Var der også på en bydag elns, så var masse liv. Haha jævla spesielt, men kult å ha vært der☺️ Vi spiste mye på Smokehouse som du også anbefalte. Fikk en del venner i Chisinau og to av dem skal nå møte oss i Bucharest. Jeg storkoste meg i Moldova, spesielt på bygda! Null kjørefelt, hest og kjerre også noen inni helvetes med vingårder.
Jeg har fundert på det samme de siste dagene, men da tenker jeg å bli en måned og jobbe på nettet mens jeg er der. Det er jo også kort til Bulgaria og andre land når man er der. Transylvania ser fint ut.
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Tips fra deg i Oktober gjorde at jeg dro til Transnistria☺️ Var der også på en bydag elns, så var masse liv. Haha jævla spesielt, men kult å ha vært der☺️ Vi spiste mye på Smokehouse som du også anbefalte. Fikk en del venner i Chisinau og to av dem skal nå møte oss i Bucharest. Jeg storkoste meg i Moldova, spesielt på bygda! Null kjørefelt, hest og kjerre også noen inni helvetes med vingårder.
Vis hele sitatet...
Ah, så hyggelig Jeg er ikke her så ofte så husket ikke at jeg hadde tipset deg om det tidligere. Kult at tipset mitt falt i smak!