Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1318
Samboer og jeg har bestilt Dublin-tur i slutten av April. Oppholdet er på 4 dager, og booking av hotell gjenstår. Samboer vil gjerne bo ordentlig og sentralt da vi først er der, i tillegg til at hun vil ha en viss forutsigbarhet.

Kun hotell er aktuelt, ikke airbnb. Sistnevnte kunne spart oss en del penger, men er ikke aktuelt da det var det med forutsigbarhet. Hotellet må også ha en viss standard og gjerne best mulig da det er en stor del av våres reiseopplevelse. Hotellene vi har funnet gjennom tripadvisor, hotels.com etc. ligger på 4000 og oppover. Per nå vurderer vi opphold på Clayton.

Har noen tips ang hvordan spare penger på hotell, finne gode tilbud osv? Samboer vil gjerne ha hotellbestillingen på plass tidligst mulig. 4000-5000 for 2 er ikke svindyrt da det kommer til den standarden, men jeg ser for meg at det skal være mulig å spare noen tusenlapper. Vi kom over noen tilbud for en uke siden, som vi burde slått til på. Men de forsvant etter noen timer. Er hemmeligheten rett og slett å følge med hele tiden?
Sist endret av subscribe; 26. januar 2019 kl. 10:02.
Har både god og dårlig erfaring med Trinity City Hotel. Veldig sentralt til Temple bar-distriktet
Du ønsker ikke å bo midt inni Temple Bar uansett, da det ofte er varelevering med skranglete traller på brostein midt på natta).

Om du betaler for de litt dyrere rommene (suite) på Trinity, så er det veldig bra.
Mens de billigste rommene er ofte under gjennomsnittet, pluss at man hører bråk fra gata.
Jeg bruker kun booking.com synes jeg får bedre variasjon der på pris og kvalitet.