Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3588
Har tidligere hatt en tråd som het "Edibles, hva faen", så jeg synes trådtittelen var passende.
Har den siste uken inntatt en merkverdig type hasj, i løpet av uken har jeg på et mirakuløst vis endt opp med å bestille hele 3 turer mens jeg har turet.
Tura på "wanderweeden" i går, og endte opp med å bestille fly og hotell til Gdansk.
Hvorfor? Har ikke den fjerneste anelse.
Derfor trenger jeg dere til å fortelle meg hvorfor jeg skal dra hele 7 dager til Gdansk.
Hva bør jeg gjøre der? Hva bør jeg spise? Hva bør jeg oppleve? Hvordan er tilgangen på weed og rullepapir?

Drar dit alene i begynnelsen av Februar, bor midt i sentrum.
Horehus, strippeklubb, skytebane osv er ikke noe jeg trenger anbefalinger om, fordi det er ikke noe for meg.
Det er både saltgruver og nasjonalskog / park med bison tror jeg? I polen altså. Tror saltgruvene er nærmere gdansk. Der er det utskjæringer fra flere generasjoner gruvearbeidere..utskjært kapell osv. Populær blant astmatikere
Ta toget til Malbork / Marienburg og vær hele dagen i borgen der. Vanvittige dimensjoner og gode sjanser til å gå seg bort.
Dersom du liker øl er det billigere enn vann.
En kjapp togtur til Gdynia er også noe å få med seg.

Etter erfaring er Gdànsk litt mer "shopping" by om jeg tør uttale meg slik.
Men byen har masse restauranter med utrooolig god mat og drikke.

Se på det som en opplevelse og pause fra livet.

Blir ikke bedre enn hva du gjør det til
Er det noe å gjøre der med barn? Borg og saltgruve hørtes jo spennende ut.
Saltgruvene er jo like ved Krakow så hvis du har lyst til og ta buss å skitt i 600km; good luck. Gruvene er 10/10 verdt å se dog
Gdansk er hyggelig nok, passe kos sentrum/gågate, billig mat og drikke, og vel det er en helt ordinært kul østeuropeisk by. Ta toget til sopot en dag og toget til Gdynia en annen så får du fylkt opp litt.
Ganske bra med party på strandpromenaden i sopot, ihvertfall i de varme månedene.