Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2042
Om man har tatt Nobligan(tramadol) fra Lørdag til torsdag, altså 6 dager i strekk. For så å ta mdma på lørdag? Er det noen fare da? Mtp at man har fredagen hvor man ikke har tatt. Skal sies at dosene jeg har tatt er 50mg 1 gang daglig bare.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Opiater og MDMA har ingen interaksjoner, folk som har tatt sterke opiater med MDMA sier MDMA overdøver opiat rusen.

Her har jeg litt dårlig sammvittighet, for jeg skulle sjekket videre, tramadol er i en egen særklasse av opiater som også er seretonergt, og med MDMA kan det være en risiko for seretonergt syndrom.
Sist endret av Dodecha; 13. februar 2016 kl. 20:24.
Jeg har hørt at tramadol er spesielt farlig med sentralstiumlerende i motsetning til andre opiater. Har noe med at tramadol fungerer på en helt annen måte i hjernen som kræsjer veldig med speed osv. Ikke ta meg på ordet men tror tramadol og sentralstimulerende er ganske farlig. Tror morfin, kodein osv er bedre.
Konsumerte 2 100mg nobligan i ca 16.00 tiden - i skrivende stund har jeg fått i meg 5 øl - en stripe kola og en dropper emma, føler meg utrolig teit som spør - men er dette veldig farlig eller burde jeg bare ri det ut?
på forhånd takk for svar
Gikk på tramadol 200depot et år + og gikk samtidig daglig på speed og andre ting når det var i lufta.
Også store doser tramadol.
Aldri en eneste negativ reaksjon, men folk er forskjellig.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Her har jeg litt dårlig sammvittighet, for jeg skulle sjekket videre, tramadol er i en egen særklasse av opiater som også er seretonergt, og med MDMA kan det være en risiko for seretonergt syndrom.
Vis hele sitatet...
My thought exactly, har tatt tramadol én gang, én kapsel, ble en veldig ubehagelig opplevelse. Stemmer bra med alt jeg har lest om serotoninsyndrom, noe jeg faktisk tenkte over mens jeg lå i fosterstilling, enda jeg da ikke engang visste at det kunne skje. Så ikke noe placebo eller noe. Ikke i kombinasjon med mdma, og har aldri opplevd serotoninsyndrom før, så syntes det var veldig rart!!
Dette er noe jævli saker. Var i Madrid og hadde raidet alt av apoteker etter tramadol. Spiste 26 isj x 50 mg i 3 dager, samme gjorde venninna mi. Plutselig hører jeg noe som bråker inne på rommet. Venninna mi datt overende, hun lå helt stiv og frådet ut av kjeften. Så tok hun ett pust inn som så ut som det siste, og øynene(pupillene) føyk oppi skallen. Og borte ble hun. Holdt på med henne i 2 minutter, da slo jeg det jeg klarte på brystet hennes, mens jeg hadde resepsjonen i tlf. Da kom hun til livet igjen, men var sløv og la seg. Jeg fulgte med på pusten hennes resten av natta. Du hun våknet husket hun ingenting av dette. Men smertene i ribbeina var der så hun trodde på at det skjedde ;P Etter hva jeg har lest, så skal tramadol kræsje med mdma, som det er nevnt ovenfor, så dette bør en være litt forsiktig med.
Sist endret av dukjærenorge; 15. februar 2016 kl. 12:20.