Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4817
Jeg elsker dette sigarettmerket, men har kun fått tak i dem i Sverige. Er det noe man som stakkarslig forbruker evt. kan gjøre for å kanskje påvirke og bevirke til at noen i Norge begynner å importere Chesterfield?
Har du sjekket ut div tobakksbutikker, eller bare den lokale Rema'en?

Om svaret er ''Ja'' kan du jo eventuelt høre om innehaver av tobakkforretningene om de kan importere for deg? Eventuelt ringe de som står ansvarlig for (en eventuell) import av Chesterfield i Norge, å høre om de har noen utsalgssteder.
Har hørt med eneste tobakksforretning i byen, ja, og han sa at de ikke hadde solgt merket på over 20 år. Husker ikke alt han sa og hvorfor det ikke er mulig å importere.

Jeg kan jo ringe Philip Morris Norway AS, men tviler på om én person kan greie så mye i denne saken. He, he.
Sitat av Tangerine Dream Vis innlegg
Har hørt med eneste tobakksforretning i byen, ja, og han sa at de ikke hadde solgt merket på over 20 år. Husker ikke alt han sa og hvorfor det ikke er mulig å importere.

Jeg kan jo ringe Philip Morris Norway AS, men tviler på om én person kan greie så mye i denne saken. He, he.
Vis hele sitatet...
Neida, men de har jo garantert en viss oversikt over utsalgsstedene i Norge.
En person kan få til mye. Jeg jobbet tidligere for en kabel-tv leverandør. Vi fikk henvendelse fra en person som ønsket en kristen kanal inn på tven. Ettersom at vi ikke hadde den i vårt sortiment beklaget jeg, og sendte kanalen inn som et forslag til vår markedsavdeling. Denne kristine idioten lagde en facebook gruppe som het: <FIRMA> må legge til <religiøs kanal>. Gruppen fikk totalt 69 medlemmer.

Enden på visa ble isåfall at vi tok inn kanalen ettersom at den var gratis, og byttet den ut med en annen kanal vi hadde fått som hadde under 250 brukere daglig nasjonalt.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Er det Frikanalen det er snakk om, feltrasjon?

TS, gå for å ringe PMN A/S først.

Om ikke, hør med Altria som de heter nå om de har utsalgssteder i Norge fra før og hvis ikke, om du kan få det importert. Men regn med en helvetes skattelegging, hehe.

For å svare på tittelen vil jeg tro grunnen er at de har lite terreng her og når de attpåtil jevnt over har fått minsket etterspørsel ser det kanskje ikke så optimistisk ut.
Sist endret av Duckie; 15. januar 2015 kl. 21:09.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kjøpte chesterfield på kiwi for under 1 år siden. (østlandet)
Mener å ha sett chesterfield selv her i Norge (østlandet her og). Tror det var på en narvesen.