Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2809
Er det noen som har testet 5-meo-malt? Tok det en kveld forrige helg. Har fikset det fra en lab. Det er en ganske lite omtalt tryptamin. Jeg mikrodoserte, men makrodosering skal hvis føre til ganske heftig egodød og gudrealisering.

Rusen: Hvordan skal jeg beskrive dette? Det var som om å ta MDMA, bare at rusen var mye mer clean og klarhodet. Nesten ingen visuelle forandringer utenom at lyset ble mye sterkere. Jeg smilte fra øre til øre. Jeg tok flere mikrvodoseringer på 5-10mg over en periode på 2-3 timer. Til slutt bestemte jeg at jeg skulle prøve å kjøre sykkelen min inn til byen for å kjøpe mat og se om jeg klarte å hooke med en jente.

Når jeg satt på sykkelen fikk jeg den sykeste flow staten jeg noen gang har fått. Hørte på skikkelig chill musikk typ prolactin av Moby. Det var som om FPSen gikk til uendelig og de visuelle forandringene smeltet sammen. Jeg var 100% plassert her i øyeblikket. Jeg kjente at jeg ikke hadde noen som helst fri vilje over bevegelsene jeg gjorde når jeg tråkket på pedalen. På LSD, kan jeg av og til få litt eksistensiell angst når jeg merker at jeg ikke har kontroll over mine handlinger. I dette øyeblikket var det bare behagelig. Jeg kjente kjærligheten bruse gjennom hele kroppen min. Tårene triller nedover kinnet. Jeg gråt av glede. Livet var perfekt. Det finnes bare kjærlighet. Føltes nesten litt ut som å kjøre på snowboard i den mykeste puddersnøen.

Jeg kom inn til byen og gikk på en kiosk. Jeg kjøpte meg en baguette og spurte de om de solgte noen smoothie. Jeg var helt klar i hodet. Jeg lo og spøkte med ansatte i kassen. På vei inn i kiosken så jeg det var en ganske søt jente som satt ved vinduet. Jeg fikk øyekontakt med henne når jeg spurte betjeningen av smoothien. Hun sa hun ville anbefale en mango smoothie. Jeg spøkte litt frem og tilbake med henne og spurte henne hvorfor hun satt der, hvor hun svarte at hun ventet på en venninne. "stakkars deg, ikke gøy å sitte her alene". Jeg betalte i kassen og gikk tilbake til jenten og snakket videre. Hun ba meg om å sitte meg ved siden av henne. Flørtet ganske heftig og de smootheste tingene bare poppet ut av munnen min. Cracket henne ut i latter ganske mange ganger. Jeg spurte henne til slutt hva hun het, noe som endte i en gjettelek hvor jeg ertet henne veldig mye. Når jeg gjettet riktig navn begynte vi å kline. Jeg spurte om hun ville smake på smoothien, noe hun gjorde, og jeg fikk henne til å få så mye lættis at hun sprutet mango utover hele ansiktet. Jeg tørket det opp. Fortsatte banteren og ting eskalerte ganske heftig. Begynte å dra henne i håret, suge henne på nakken og øret. Når vi hadde sittet der en stund spurte jeg om hun ville være med videre, men hun sa hun måtte vente på venninnen. Etter det stakk jeg hjem.

Poenget med historien er bare at jeg var totalt fryktløs. Hadde null filter på hva jeg sa. Snakket rett fra hjertet. Ordene bare poppet rett ut av munnen min. Synes alt bare var morsomt. Kunne ledd av nesten alt. Når jeg gikk over gaten var det som om nesten alle i periferien begynte å stirre. Alt var så smooth. Alle kroppsbevegelser og holdningen jeg hadde. Som å fly bortover gaten på et flygende teppe. Aldri opplevd liknende flow state før. Var bare helt sentrert i øyeblikket.

To timer etter siste inntak sovnet jeg på stedet. Dagen etterpå merket jeg ingen bakrus utenom de 6 pilsene jeg hadde drukket tidligere på kvelden. Sykeste rusen jeg noen gang har vært borti.
Sist endret av 1kaktus; 26. oktober 2023 kl. 23:45.
Morsom psykosehistorie det der
Høres episk ut bortsett fra mangoen. Bringebær neste gang så er du der.
Trådstarter
9 2
Sitat av Rautrii Vis innlegg
Morsom psykosehistorie det der
Vis hele sitatet...
Nå må du gjerne utdype her. Snakker vi ut fra symptomer listet i ICD-10?

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Høres episk ut bortsett fra mangoen. Bringebær neste gang så er du der.
Vis hele sitatet...
Haha. Hun damen som insisterte
Sist endret av 1kaktus; 27. oktober 2023 kl. 00:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres helt konge ut jo, rapporter gjerne tilbake om de psykedeliske effektene, hvis du prøver en høyere dose
Mulig det er noe jeg ikke får med meg men for min del høres det ut som når jeg tar mdma og amfetamin.
Fin flyt, glede av at alt flyter og går riktig vei og lite hemninger
Plot twist er vel at de ansatte ble brydd av en svært rusa og utagerende kunde. Og jenta du klina med var en plante du antastet på vei ut
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wow, molly er det drugget som har vært det ultimate for å snakke med jenter, og dette hørtes next level ut.

Etterfulgt av syre
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynte å dra henne i håret, suge henne på nakken og øret.
Vis hele sitatet...
Altså alt dette med en tilfeldig jente du møtte, og i tillegg inne på kiosken? Kompis dette høres ikke ut som en ekte historie..
... And then everybody clapped?
Om det er noe kåring av Ukas'Historie så ligger denne på topp 3 hos meg ��x��️
Wow. Hørtes heftig ut. Tror du omgivelsene "merket" noe, eller var du bare en morsom og interessant fyr?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men du tok ikke MAOI og effekten var forbigått, men placebo effekten er jævlig kraftig ^^ veldig bra utfall
Anonym bruker
"Svak Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså alt dette med en tilfeldig jente du møtte, og i tillegg inne på kiosken? Kompis dette høres ikke ut som en ekte historie..
Vis hele sitatet...
Har sett det gå mye lenger enn detta.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Mulig det er noe jeg ikke får med meg men for min del høres det ut som når jeg tar mdma og amfetamin.
Fin flyt, glede av at alt flyter og går riktig vei og lite hemninger
Vis hele sitatet...
Ville ikke sammenliknet det med amfetamin eller MDMA. Rusen er mye mye cleanere. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Føler man i mye mindre grad blir ruset. Føles mer som at man blir mer autentisk den personen man er pluss at man får flow og kjærlighet strømmende gjennom kroppen. Det er veldig vanskelig å beskrive. Men det føles veldig lite kjemisk ut.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså alt dette med en tilfeldig jente du møtte, og i tillegg inne på kiosken? Kompis dette høres ikke ut som en ekte historie..
Vis hele sitatet...
Haha. Litt bakgrunn. Har sånn 9 års bakgrunn med sjekking. Pleier som oftest å gjøre det med venner på byen eller tinder, men har aldri vært så stor fan av å gjøre cold-approach helt alene på egen maskin.

Så lenge man lærer seg basic flørting og at man sentrerer seg i sine egne følelser, så er ikke dette verdens vanskeligste oppgave

Sitat av Joniru Vis innlegg
Wow. Hørtes heftig ut. Tror du omgivelsene "merket" noe, eller var du bare en morsom og interessant fyr?
Vis hele sitatet...
Egentlig tvilsomt. Det er det jeg mener med rusen, den er helt superclean. Man er helt klar i hodet. Testet det på nytt med noen kollegaer når vi var på byen forrige lørdagen - dog en litt høyere dose.

Satt og snakket med hun ene kollegaen i en times tid. Jeg lo en del mer enn det jeg pleier og hun spurte meg om jeg hadde røykt litt hasj. Men hun har ganske grei erfaring når det kommer til rusmidler. Og hun kjenner meg fra før.
Sist endret av 1kaktus; 3. november 2023 kl. 10:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1kaktus Vis innlegg
Haha. Litt bakgrunn. Har sånn 9 års bakgrunn med sjekking. Pleier som oftest å gjøre det med venner på byen eller tinder, men har aldri vært så stor fan av å gjøre cold-approach helt alene på egen maskin.
Vis hele sitatet...
Det er null problem å havne i en slik posisjon på byen en litt fuktig kveld for å si det sånt