Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 8789
Som i topic.
Har sykt lyst på denne kjeksen.
Men dessverre har jeg ikke sett den i butikkene i nærheten her på et par år!!

Noen som vet om et sted hvor de selger?
Du må nok se deg nødt til å bestille dem fra nettet. Lidl produkt much?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Her ser det ut som de selger de. Ta kontakt med de og spør om de kan sende til Norge
De hadde de i omtrent alle butikker på 90tallet.

Ønsker helst et sted i Norge.
Eventuelt om en medfreak kunne kjøpt hvis han/hun har en butikk som selger i nærheten av seg.
Får selvfølgelig også litt ekstra for strevet
Har sett disse på en Meny butikk her i kr.sand for ikke lenge siden iallefall, så kansje meny i ditt nærområde har?
Åh! De der var favoritten min da jeg var "sneip" :P Dinosaurkjeks og newton etter barnetv
Har igrunn savnet dem. Har ikke sett dem i butikkene på årevis
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
De husker jeg veldig godt! Jeg tror de har den på COOP på Buskerud Storsenter.
Sitat av Kitsune Vis innlegg
Har sett disse på en Meny butikk her i kr.sand for ikke lenge siden iallefall, så kansje meny i ditt nærområde har?
Vis hele sitatet...
Sjekker det ut når jeg kommer hjem.

Sitat av Klorofyll Vis innlegg
Åh! De der var favoritten min da jeg var "sneip" :P Dinosaurkjeks og newton etter barnetv
Har igrunn savnet dem. Har ikke sett dem i butikkene på årevis
Vis hele sitatet...
Beste kjeksen noensinne!

Sitat av HanDuck Vis innlegg
De husker jeg veldig godt! Jeg tror de har den på COOP på Buskerud Storsenter.
Vis hele sitatet...
Hvis du har rett i det kommer du til og være guden min for alltid!!
Har den på lokale ICA'en og Rimi her i bygda
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Nemoas: Jeg kan sjekke på Coop på Buskerud Storsenter når jeg kommer tilbake fra ferie om ca 7 dager
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Nemoas: Jeg kan sjekke på Coop på Buskerud Storsenter når jeg kommer tilbake fra ferie om ca 7 dager
Vis hele sitatet...
De har ikke. Var der i stad :/
Hverken Meny, spar, Kiwi eller rema1000 har heller.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
tror ikke det er et Lidl produkt, var vanlig i så å si alle matbutikker på 90-tallet. Nå ser jeg den bare en sjelden gang :/
Kjøpte slike sist på ICA Supermarked i Alta for 6-7 år siden hvertfall. Mener jeg har sett det rundt omkring etter det også.
Om noen evt. finner en butikk hvor de fortsatt har det, kan dere gjerne høre hvor de bestiller fra. Sjekket ASKO tidligere i dag, fant ingenting!
Etter å lest denne tråden ble jeg veeeldig nostalgisk og fikk veldig lyst på sånne kjeks igjen.. Så jeg sjekka Rimi , Meny , Rema, Kiwi og Coop i nærheten her . Ingen av de hadde
Uten å ha sjekket nærmere om de faktisk shipper til Norge, er seriøse og bla bla bla fant jeg de i denne nettbutikken: http://www.chockies.net/LU-Dinosauru...hocolate-225-g
De shipper til Norge.