Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1090
Hei!

Trenger et norsk mobil nr så jeg kan bruke Wimp, hvordan skal jeg gå frem for å fikse meg et norsk mobil nr herifra?
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Hei!

Trenger et norsk mobil nr så jeg kan bruke Wimp, hvordan skal jeg gå frem for å fikse meg et norsk mobil nr herifra?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro du må bestille eget abonnement for dette nummeret, og da kan Wimp fort bli dyrere enn det burde å være. Har du ingen i Norge du kan låne et telefonnummer av til akkurat dette formålet?
Kunne du ikke fått noen til å kjøpe et kontantkort (starter kit) fra en butikk i Norge, og fått det sendt til deg?
Eneste du trenger å gjøre da er å sprette opp pakken, sette simkortet i din telefon, registrere simkortet ved oppstart og så har du et fungerende norsk simkort med telefonnummer.
Sist endret av ZELDUR; 5. november 2013 kl. 23:37.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Kunne du ikke fått noen til å kjøpe et kontantkort (starter kit) fra en butikk i Norge, og fått det sendt til deg?
Eneste du trenger å gjøre da er å sprette opp pakken, sette simkortet i din telefon, registrere simkortet ved oppstart og så har du et fungerende norsk simkort med telefonnummer.
Vis hele sitatet...
Mener forøvrig å huske at nye SIM må tas i bruk i Norge før de fungerer i utlandet. Men det kan vel sannsynligvis operatøren svare helt korrekt på.
Sitat av thomasw Vis innlegg
Mener forøvrig å huske at nye SIM må tas i bruk i Norge før de fungerer i utlandet. Men det kan vel sannsynligvis operatøren svare helt korrekt på.
Vis hele sitatet...
Da er det ikke verre enn at han får venner/familie i Norge til å registrere det via sin telefon før simkortet blir sendt østover.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Da er det ikke verre enn at han får venner/familie i Norge til å registrere det via sin telefon før simkortet blir sendt østover.
Vis hele sitatet...
Det er sant, ville bare nevne det uten å være bombesikker på at det stemmer, så slipper han å kanskje måtte sende det tilbake til Norge igjen for å få noen til å aktivere det.. ;-)
Klarer ikke dy meg: Hvorfor må det på død og liv være Wimp og ikke f.eks. Spotify?