Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 824
har noen spørsmål om FAR CRY 2 og CRYSIS WARHEAD.
jeg har en ett år gammel HP pavillion som jeg skal rense for alt, kan jeg kjøre disse på den? er dette brae spill og hvilket er best i forhold til online og storie mode?

er fersk på spillefronten så helst ingen "dumme" svar, men humor kan jeg takle
takk fot svar
Du slipper sikkert 'dumme' svar hvis du oppgir den informasjonen vi trenger for å besvare spørsmålet ditt.
Gi oss systeminformasjon!
Sist endret av s1gh; 7. mars 2010 kl. 18:02.
Her kan du skjekke. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx

Vet ikke helt hva som er best online, men i story er det Far cry. Warhead var litt kort.
Systeminformasjonen på pc'en din!
Hvilken prossesor, hvor mye RAM, hvilket grafikkort har du på pc'en?
2 elendige spill du nevner
Begge spillene har veldig bra grafikk og er veldig vakre, men er kjedelige. Det orginale crysis hadde en viss underholdningsverdi, men warhead er bare kjedelig.

Du vil kunne klare å kjøre spillene på pcen din, men ikke i nærheten av på max grafikk. Derfor vil du ikke kunne nyte den gode grafikken, og når begge spille er kjedelige i tilegg, så ser jeg ikke helt vitsen.
andre forslag til spill then?
skal se om jeg kan få spart opp til ps3 isteden, har hd-tv så da kan jeg nyte graffiken på cod bc2 til det fulle
cod of duty bc2? bad company 2 er da et helt annet spill Veldig bras spill forresten!
Sist endret av Domm; 8. mars 2010 kl. 16:31.
Sitat av Domm Vis innlegg
cod of duty bc2? bad company 2 er da et helt annet spill Veldig bras spill forresten!
Vis hele sitatet...
COD of Duty BC2? Du mener vel Call of Duty serien, Modern Warfare serien og Battlefield Bad Company 2?