Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  208 248185
Beklager hvis noen av disse er skrevet før, men jeg klarer ikke lese gjennom 9 sider med vitser kl. halv 2.

Sitat av Nimrad
Liten gutt i skogen gikk. Stort tre falt. Liten gutt overalt.
Vis hele sitatet...
En versjon jeg leste en gang: Liten gutt en bombe fikk. Liten gutt med bombe gikk. Liten gutt med bombe falt, liten gutt var overalt.

Hvorfor fikk homoen sparken fra sædbanken?
- Han ble tatt i å drikke på jobben...

Og en på engelsk, rett og slett fordi jeg ikke gidder å oversette:

A blonde went into a world wide message centre to send a message to
her mother overseas.

When the man told her it would cost $300, she exclaimed: "I don't
have any money. But I'd do ANYTHING to get a message to my mother".

The man arched an eyebrow (as we would expect).

"Anything?" he asked.
"Yes, yes, anything" the blonde promised.

"Well then, just follow me", said the man as he walked towards the
next room. The blonde did as she was told and followed the man.

"Come in and close the door" the man said.

She did. He then said "Now get on your knees."

She did. "Now take down my zipper".

She did. "Now go ahead ... take it out...." he said.

She reached in and grabbed it with both hands then paused.

The man closed his eyes and whispered "Well............ go ahead".
The blonde slowly brought her mouth closer to it and while holding
it close to her lips, tentatively said...........

"Hello. Mom, can you hear me?"
Jeg syns The Aristocrats er knallbra.

For de som ikke veit hva det går ut på, så funker det slik:

Den som forteller vitsen starter med å si at en mann kommer inn til en showbiz-agent og for å presentere nummeret sitt. 'Javel', sier agenten, 'hva er greia?' Nummeret blir beskrevet av den improviserende fortelleren, gjerne i detalj, og som regel inneholder det avføring, oppkast, voldtekt av dyr og barn og sex med lik. Poenget, som åpningen, er alltid det samme: 'Jøss' sier agenten, 'hva kaller dere dere?' Og mannen svarer 'Aristokratene!'

Søk etter "aristocrats" på youtube. Masse morro

En annen men morsom vits:
http://www.youtube.com/watch?v=tw10xa_xtNg
Sitat av Toast
Sakset fra VG
VG Nett

I et prosjekt som har blitt beskrevet som tidenes største vitenskaplige studie av humor, har British Association for the Advancement of Science bedt nettbrukere over hele verden om å sende inn sine vitser og rangere andres forslag.

40.000 vitser og to millioner rangeringer senere, er dette offisielt verdens morsomste vits:

To jegere er ute i skogen da en av dem kollapser. Han ser ikke ut til å puste og øynene hans er glassaktige. Den andre drar frem mobiltelefonen sin og ringer nødsentralen.

Da han får svar, sier han bestyrtet: «Min venn er død! Hva kan jeg gjøre?»
osv osv..........
Vis hele sitatet...
Enjoy!

http://www.metacafe.com/w/464615/


Edit: Med nermere ettertanke så synes jeg videoen tok lufta litt ut av spøken.
Sist endret av Vangen; 13. mars 2007 kl. 06:27.
So we a have a masochist, a sadist, a zoophilic, a necrophile, a coprophilic and a fetichist.
They're all in jail. So suddenly, the zoophilic says "Hey guys, lets fucking rape a cat!"
And everybody is like "FUCK YES!", but suddenly, the coprophilic says "After we fuck it, we shit on it!"
Everybody applauds. And the necrophile then says "Then, we kill it. And after that, WE FUCK IT!"
Everybody is orgasmed. The sadist then says "Before we kill it, lets fucking torture it!"
So the fetichist is like "And then, we dildo rape it!"
Everybody is like "YEAH MAN LETS DO IT!"
What does the masochist says then?



"Miau."

Orker ikke å oversette
Sist endret av nobels; 14. mars 2007 kl. 01:17.
En russisk en her, med Latinske bokstaver riktignok.

-Mama, ja hochu bratika.

-Ti chto!? On zhe spit!!

Hørte den på et russisk humorprogram en gang. På norsk blir humoren litt borte, men her er den:
Mamma, jeg har lyst på (en) lillebror.

Du har hva?! Han sover jo!!
Bjørnens comeback:

En bjørn og en kanin satt og dreit i skogen...
Bjørnen spør litt forsiktig "Du.... ehhh...sliter du noen ganger med at bæsjen henger seg fast i pelsen din?" Kaninen svarer trøstende "Ja! Har det samme problemet selv"
Så tar bjørnen og tørker seg i rompa med kaninen..
Sitat av boogeyman
Jeg syns The Aristocrats er knallbra.

For de som ikke veit hva det går ut på, så funker det slik:

Den som forteller vitsen starter med å si at en mann kommer inn til en showbiz-agent og for å presentere nummeret sitt. 'Javel', sier agenten, 'hva er greia?' Nummeret blir beskrevet av den improviserende fortelleren, gjerne i detalj, og som regel inneholder det avføring, oppkast, voldtekt av dyr og barn og sex med lik. Poenget, som åpningen, er alltid det samme: 'Jøss' sier agenten, 'hva kaller dere dere?' Og mannen svarer 'Aristokratene!'

Søk etter "aristocrats" på youtube. Masse morro

En annen men morsom vits:
http://www.youtube.com/watch?v=tw10xa_xtNg
Vis hele sitatet...
Aristocrats er konge Last ned filmen, en av favorittene er aristocrats fra southpark fortalt av cartman http://www.funnyhub.com/videos/pages...istocrats.html
Det er ikke ofte jeg ler av vitser, men :

A journalist interviews Sir Paul McCartney:
"So, Sir Paul, do you think that you will ever
go down on one knee again?"
Sir Paul: "I'd prefer it if you called her Heather".
Johnny er kåt på ei jente han jobber med, men hun har en samboer. En dag blir Johnny så desperat at han tilbyr henne 1000 kr. for samleie, hun avslår tvert! Johnny sier "Jeg er kjapp, jeg slenger penga på gulvet og innen du har tatt dem opp er jeg ferdig". Hun tenker seg om å sier hun må høre med samboeren sin.

Hun ringer samboeren og han sier "be om 2000, og plukk opp penga så kjapt at han ikke rekker å få fram pikken sin". Johnny godtar prisen på 2000 kroner. En halvtime går, og samboeren venter på at hun skal ringe. 45 minutter går og samboeren ringer henne å spør hva som skjer.

Dama svarer "Den jævelen betalte med mynt!"