Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1092
Hallois! Jeg fikk restarta tlf her om dagen, og mista jailbreaken jeg hadde. Når jeg prøver å update nå, så står det at jeg ikke har den riktige versjonen. Jeg tror jeg har 1.5.3 av iOS, eller slikt. Sånn her ser det ut: http://bildr.no/view/WVJNY3VZ

Noen som har en idé om hva jeg gjør feil, eller om hvor jeg kan laste ned en jailbreak?
1.5.3 er versjon nr av Evasi0n programmet. Hvilken enhet har du? Jeg tipper at du har blitt oppdatert til 6.1.3 (6.1.4 om du har iPhone 5). Har jeg rett kommer du ingen vei da det står greit forklart på bildet ditt at den bare støtter 6.0 opp til 6.1.2.
nei du har 1.5.3 av evasi0n, du må ha ios mellom 6.0-6.1.2, for og finne ios versjonen gå på innstillinger - generelt - om - og les under versjon.
Bozare's Avatar
Trådstarter
Ja, har iPhone 5 6.1.4. Betyr det at jeg ikke får jailbreaket den da eller? o.o
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Ja, det betyr at du ikke får jailbreaket den.
Bozare's Avatar
Trådstarter
Faan! Aldri igjen?
ikke før noen lanserer en ny jailbreak, men det kommer nokk ikke til og skje før ios7 blir lansert.
Bozare's Avatar
Trådstarter
Ah. Jaja, klarer meg til det Når er det? Når ios7 kommer ut altså
iOS 7 kommer til høsten. http://www.apple.com/ios/ios7/
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Det er nok ikke lenge til en jailbreak til iOS 7 kommer. Du kan jo alltids skaffe deg iOS 7 beta, den prioriterer de nok å jailbreake.
Hvis man ser på tidligere iOS versjoner og jailbreak, så kommer de nok ikke til og slippe ny jailbreak før ios7 går ut av beta og blir lansert til alle.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av super Vis innlegg
Hvis man ser på tidligere iOS versjoner og jailbreak, så kommer de nok ikke til og slippe ny jailbreak før ios7 går ut av beta og blir lansert til alle.
Vis hele sitatet...
Kilde? [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sitat av super Vis innlegg
Hvis man ser på tidligere iOS versjoner og jailbreak, så kommer de nok ikke til og slippe ny jailbreak før ios7 går ut av beta og blir lansert til alle.
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke husker feil, ble iOS 6 jailbreaket allerede i beta 2.
Sitat av ddybing Vis innlegg
Om jeg ikke husker feil, ble iOS 6 jailbreaket allerede i beta 2.
Vis hele sitatet...
Joda, men jailbreaken ble vel ikke lansert før iOS6 ble sluppet i golden master? Som allerede postet, er iOS7 jailbreaket. Det var beta 2-builden som var siste build da nyheten slapp.
De vil jo vente med å slippe jailbreaken til iOS7 final er sluppet. På den måten kan de sikre seg at folk har en stabil versjon av iOS7 samt at de mest sannsynlig får jailbreaket de nye enhetene til Apple som lanseres til høsten i samme slengen. Ved å publisere jailbreaken nå, vil Apple tette igjen hullene som utnyttes og med vil jailbreaken være av null verdi når iOS7 i sin fulle prakt slippes.
Sitat av lambador Vis innlegg
Joda, men jailbreaken ble vel ikke lansert før iOS6 ble sluppet i golden master?
Vis hele sitatet...
Jasså? http://www.redmondpie.com/jailbreak-...0w-0.9.13dev2/