Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 877
Hei, tenkte meg en tur til byen i morgen, for å kjøpe ipad. Ser på eplehuset.no, at de har den inne til 2990,-. Er dette bare på nett, eller har de Ipad 2 i butikken til tross for at The new ipad har kommet? Evt, hvilke andre steder i oslo kan jeg kjøpe en, til samme pris eller lavere.

Grunnen til at jeg kjøper i butikk, er at jeg skal bort på skole nå på søndag, og pakken må da videresendes til meg + styr og dritt.

Tusen takk.
Bestill på komplett så har du den imorra, med mindre stress, kommer litt ann på hvor du bor selvsagt.
Feil, de sender rundt klokka 16:00.
stehal's Avatar
Trådstarter
Eh, ja....
Jeg har sett iPad 2 16gb i flere butikker. Dette er greit for butikken å ha som ett billigere alternativ til den nyeste iPaden.
Prisene ligger rundt 2990,- +/ en hundrelapp eller tier. Spaceworld har faktisk tilbud på alle iPad modeller denne helga! "-500kr" stod det på skiltet.
Elkjip har begge, både iPad 2 og 3.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Feil, de sender rundt klokka 16:00.
Vis hele sitatet...
Vel, feil, men for all del, eplehuset pleier og ha det meste på lager, skader selvsagt ikke og sende en mail eller ringe først.