Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2032
Hei!
Så nettopp et klipp Athene la ut der han snakker om Athene Xtreme, et nytt 'gaming supplement'. Virka egentlig litt kult, men han er jo med og selger produktet så da tenkte jeg det var lurest å se hva folk som kan litt mener.

Link:
http://mind-fx.com/athene#!/~/produc...17&id=14664973

Er dette noe som kan ha funk? Noe i det som gjør det problematisk å få inn i Norge? Hadde vært moro å testa det ut men kan veldig lite om urter og slikt.
Dårlig greier ved første øyekast, anbefaler heller at du bruker pengene dine på gerimax.
Sitat av FlyWithMe Vis innlegg
Dårlig greier ved første øyekast, anbefaler heller at du bruker pengene dine på gerimax.
Vis hele sitatet...
Mener du Gerimax tablettene? Personlig brekker jeg meg av smaken og blir bare dårlig.. Holder meg til energy gel du får på G-Max, Intersport, XXL etc. De virker faktisk. + Gerimax er jo svindyre.. (derfor jeg har store lommer)
Sist endret av Nexxzow; 5. februar 2013 kl. 17:42.
Bajheera (world of warcraft Streamer) driver å reklamerer for noe som kalles GungHo du kan jo sjekke det ut også.

GungHo contains natural ingredients at proven effective doses to improve focus and concentration...it will actually increase levels of critical neurotransmitters in the brain over time.” - M.D, PHD. Professor of Psychiatry and Director of Magnetic Resonance Imaging for the Brain Institute at the University of Utah. Former professor of Psychiatry at Harvard Medical School.


http://www.gogungho.com/attention?utm_expid=45243606-6
Sist endret av Alden; 5. februar 2013 kl. 18:33.
Så kanskje litt mer legit ut det der. Spørsmålet blir vel fort om noe av det er verdt pengene, men ser de gir ut gratis samples av GungHo, fristende...