Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4450
Jeg sitter her med noe svart heroin som minner mer om svart afghan enn noe annet. "Black tar" har jeg vært borti før, og stort sett har det vært relativt svakt eller i beste fall tilsvarende sine lysere brødre. Mitt inntrykk er at dette svarte til normalen.

Men denne godbiten er faktisk noe av det beste jeg noensinne har prøvd, det eneste i samme klasse var noe hvit thai jeg kom over for flere år siden. Den har fortsatt legendestatus blant de som var med den kvelden.

Så jeg undres, har dere vært borti lignende? Forekommer i det hele tatt at svart heroin er så sterkt, eller er det grunn til å tro det er tilsatt andre, sterkere stoffer som fentanyl?
Sist endret av Tøffetom; 31. januar 2013 kl. 14:51.
Typisk fentanyl er at effekten varer kortere, er mer sedativ og har mindre eufori/"rush" enn heroin.
Sist endret av RosaElefant; 31. januar 2013 kl. 16:21.
Tom, jeg har selv fått tilbud om svart heroin, Black tar. Også i flytende form. Greia er jo at f.eks denne svarte tjæra kan inneholde veldig variable prosentandeler av heroin. Det som er spesielt med typen Black tar er jo faktisk ikke det innholdet av diacetylmorphine, heroin, men heller en større blanding av mindre acetylerte morfinderivater. Stoffet er jo dannet fra ufullstendig acetylering av morfin. Spesielt viktig er 3-Monoacetylmorphine og spesielt 6-Monoacetylmorphine som er en av tre aktive metabolitter av heroin. 6-monoacetylmorphine noe mer potent enn heroin, og trenger inn i hjernen raskt. I korte trekk er Black Tar en mulighet til å overveie vekten av flere muligheter.

Uansett, dette går på hvilke kontakter du har. Takket nei selv ettersom en gang holdt i lange baner.
Sist endret av Dodecha; 31. januar 2013 kl. 18:02. Grunn: Rapportèr regelbrudd ikke klag i forumet, fjernet tekst om offtopic ting
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Tom, jeg har selv fått tilbud om svart heroin, Black tar. Også i flytende form. Greia er jo at f.eks denne svarte tjæra kan inneholde veldig variable prosentandeler av heroin. Det som er spesielt med typen Black tar er jo faktisk ikke det innholdet av diacetylmorphine, heroin, men heller en større blanding av mindre acetylerte morfinderivater. Stoffet er jo dannet fra ufullstendig acetylering av morfin. Spesielt viktig er 3-Monoacetylmorphine og spesielt 6-Monoacetylmorphine som er en av tre aktive metabolitter av heroin. 6-monoacetylmorphine noe mer potent enn heroin, og trenger inn i hjernen raskt. I korte trekk er Black Tar en mulighet til å overveie vekten av flere muligheter.

Uansett, dette går på hvilke kontakter du har. Takket nei selv ettersom en gang holdt i lange baner.
Vis hele sitatet...
..:Tror jeg må lese dette på nytt i morgen :P

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Typisk fentanyl er at effekten varer kortere, er mer sedativ og har mindre eufori/"rush" enn heroin.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer skremmende bra. Vil fentanyl i heroin nå blodstrømmen om en røyker det?
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Dette stemmer skremmende bra. Vil fentanyl i heroin nå blodstrømmen om en røyker det?
Vis hele sitatet...
Ja, fentanyl vaporizes helt likt som heroin. Vær forsiktig.
Nå er jeg så borte at jeg ikke orka lese svara, men hølres ut som "Black tar", beste jeg noen gang har testet når jeg fikk ordentlige greier.
Sitat av amber Vis innlegg
Slutt å forurense Freakforum med heroin-prat!!
Vis hele sitatet...
Men det er helt greit å poste tråder om hyppig bruk av Metamfetamin? Eller for ikke å snakke om utallige innlegg om diverse research chemicals tenåringer bestiller på nettet fordi det "ikke er ulovlig" uten å vite noe som helst av dokumenterte konsekvenser? Tom spør, Tom får svar. Selv Klara-Klok ville kommet med et bedre svar enn det trangsynte, snurpete svaret der. Dette er kategorien for rusmidler, og så vidt jeg vet er det ingen regler for hva slags rusmidler man kan stille spørsmål rundt. Er ikke slik at det blir en bølge av heroinmisbrukere fordi han stilte et enkelt spørsmål. Er man ikke moden nok i hodet til å ta egne konklusjoner bør man ikke lese her i det hele tatt.

Sleng gjerne ut et bilde, du, Tom.

Fun fact: Fra 1900 ble Heroin særlig produsert som hostemedesin, blant annet. både Opium og Morfin solgt i dagligvare butikker som om det skulle vært salt og sukker. Dette var mennesker som brukte det med måtehold som trengte brukbar medisin. Både britiske og amerikanske verk fra 1800-tallet som hevder at "Opium gir en opphøying og utvidelse av hele den moralske og intellektuelle tilstand".Jeg personlig mener at man kan finne forklaringer gjennom å studere kultur, brukeres personlighet og situasjon. Her skrives det at hva som er narkotika den dag i dag er rett og slett bare definerert gjennom lover og forskrifter. Altså, at det ikke ligger i stoffets egenskaper. Nei, jeg oppfordrer på ingen måte til misbruk av heroin. Jeg vil bare konstantere at det er blitt en stor kontrast fra dagens syn på diverse rusmidler. Det har sine årsaker, og de har jeg skrevet en tråd om i rusdebatt-delen.