Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3243
Av en eller annen grunn sluttet passordet mitt å virke og jeg sliter med å få Google til å tro at det er jeg som eier kontoen min... For å kunne resette passordet mitt trenger de blant annet mnd/år jeg opprettet kontoen, noe jeg åpenbart har problemer med å finne eller huske siden det er flere år siden. Noen her som har tips til hvordan jeg kan løse dette?
Husker du hvem som inviterte deg til gmail? De får jo en sånn "blabla har laget konto på gmail"-epost når du laget kontoen, som de kanskje har arkivert heller enn å slette.
Husker heller ikke hvem som inviterte meg, nei...
Både jeg og en venn av meg sliter med samme problemet. Passordet sluttet plutselig å fungere. Fant det nettopp ut så har ikke gjort så utrolig mye med det enda. Men det er ikke gmail da. Det er hotmail.
Det er veldig kjedelig... Vurderer bare å kontakte Google Norge og spørre de om hjelp. Jeg har jo tilgang til Gmail-kontoen min gjennom Mail-programmet på macen og leser all epost jeg får til Gmail-kontoen min, så det burde være en mulighet for å få fikset problemet uten å måtte gå gjennom nazi-regimet på Gmail.com. Jeg kan til og meg sende ut mail på Gmail-kontoen min via Thunderbird... Frustrerende.
Sitat av Krister Vis innlegg
Det er veldig kjedelig... Vurderer bare å kontakte Google Norge og spørre de om hjelp. Jeg har jo tilgang til Gmail-kontoen min gjennom Mail-programmet på macen og leser all epost jeg får til Gmail-kontoen min, så det burde være en mulighet for å få fikset problemet uten å måtte gå gjennom nazi-regimet på Gmail.com. Jeg kan til og meg sende ut mail på Gmail-kontoen min via Thunderbird... Frustrerende.
Vis hele sitatet...
Hvis du faktisk har kontoen satt opp i Tbird så kan du jo bare gå inn på preferences -> security -> show passwords.
TAKK! Haha, der står passordet som jeg prøver å logge inn på gmail.com med som ikke funker... Passordet jeg aldri har endret. Passordet jeg oppgir til Gmail når jeg kontakter de. Det skal jo virke!? Jælp.
Sitat av Krister Vis innlegg
Det er veldig kjedelig... Vurderer bare å kontakte Google Norge og spørre de om hjelp. Jeg har jo tilgang til Gmail-kontoen min gjennom Mail-programmet på macen og leser all epost jeg får til Gmail-kontoen min, så det burde være en mulighet for å få fikset problemet uten å måtte gå gjennom nazi-regimet på Gmail.com. Jeg kan til og meg sende ut mail på Gmail-kontoen min via Thunderbird... Frustrerende.
Vis hele sitatet...
Kan du sende og motta mail i thunderbird? Det er nok bare en glitch i systemet deres og noe jeg vil tro de er svært interessert i å løse. Det nytter nok ikke å ta kontakt med Google Norge, da det bare er en salgsavdeling. GMail er såpass store at de har ganske gode rutiner for å hjelpe folk med alt fra gjennoppretting av passord til gjenskaping av epost som er "mistet". Du har nok bare ordlagt deg litt feil første gangen du tok kontakt, du skal ikke resette passordet ditt.
Hmm, OK, skal prøve å sende de en mail utenom det skjema-systemet. Jeg er jo pålogget med det riktige passordet mitt med Gtalk i Adium nå, så det skal jo funke.

Noen her som vet om en e-post-adresse jeg kan nå Gmail på da? Finner bare de ubrukelige forumene (hvor man må logge inn for å poste i forumet for de som ikke får logget inn(!!)) samt skjemaene hvor man må fylle inn når man opprettet kontoen...