Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 920
er det noen som bruker dette programmet ?
jeg har ikke fått testa det enda, det fulgte med Painter classic med wacom tablet'en min..

painter 7 er vel den siste versjonen og jeg har hørt ganske mye positivt om det
Jeg brukte (Fractal Design) painter 4 for leeeeeeeeeeeenge siden! Vet ikke om det er samme programmet... jeg har ikke utforsket det særlig, men har en kompis som også har tegnebrett, og han fikk til utrolig mye kult med det programmet! Det er jo spesiellt beregnet til bruk med slike tegnebrett!

Får prøve å få tak i det og teste det ut en dag...
Better than thou.
Painter mener jeg det er Corel som utvikler. Jo, det er det.
*tar et enkelt søk*

painter classic... jepp det er corel... æsj... jeg som trodde fractal design hadde kommet ut med en ny en,...

edit: viser seg at fractal design ble til metacreations, og at coral senere overtok painter så det er det samme programmet vi snakker om...
Sist endret av cavey; 5. januar 2002 kl. 23:39.
Painer er det vertøyet som kan kalle malernes program. Alle bakgrunnene i disney's tarzan er faktisk "malt" i painter. Så hvis det er ett verktøy til å lage bilder ved hjelp av pad og penn tegning og ikke ubegrenset manipulering og tweaking så er det progget.

(Denne informasjonen ble donert fra en kunstlærer med sjegg og briller som klaget over at ungdommen nå til dags ikke kunne tegne men var spesialister til å manipulere seg fram til resultat. Jeg hadde en meget livat diskusjon med ham, hyggelig fyr forresten.)
Jeg har Painter 5.. og v6 oppdatering (husker ikke om den funker). Jeg gadd ikke sette meg noe serlig inn i programmet, så jeg fikk ikke prøvd hvordan det var, men har hørt en hel del bra om det. Skal være mye bedre enn photoshop.

Det er laget av Metacreations faktisk.. (?)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Mulig jeg tar feil, men kan Painter og photoshop egentlig sammenlignes. PS brukes vel mest til bildebehandling, mens painter lissom er et tegneprogram?
Opprinnelig postet av z0py3r
Mulig jeg tar feil, men kan Painter og photoshop egentlig sammenlignes. PS brukes vel mest til bildebehandling, mens painter lissom er et tegneprogram?
Vis hele sitatet...
jepp... det blir som å sammenligne en bil og en sofa....
Ok da
er ikke stillbildegrafikken i max payne mekka i painter?
Trådstarter
det er corel som har painter, ja
så det var vel egentlig ikke så mange som har prøvd det ?

PS brukes vel mest til bildebehandling
Vis hele sitatet...
kanskje mest, men det er mange som bruker det til å "male" med også..