Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1380
Hei freaks

Jeg fant akkurat ut om privogil, det er såkalt "smart drug" som hjelper eller gir hjernen din en "boost".

Jeg prøver å lære meg koding nå, men konsentrasjonen og trøtthet er de største problemene jeg har for å orke dette.

Vet ikke hvorvidt det er lovelig med dette i Norge, men jeg har lest artikler og de har klart å få det inn i landet sitt uten problemer. Det er få side effekter ved dette, leste i en artikkel hvor han ringte legen sin og legen sa at den eneste side effekten som kan ha innvirkning på livet ditt er at man går ned i vekt, perfekt! Men jeg har liten kjennskap med piller og vet ikke helt hvordan dette kommer til å være hvis jeg skulle bestemme meg å kjøpe dette.

Er dette verdt å teste?
Leste litt om det nå. Det skal jo funke, og bra også.
Men man en nedtur som skal være ganske kjip - som gjør at man vil ta mer og som igjen kan bygge seg opp til en avhengighet. Slikt smartdop er ofte problematisk da man kan unnskylde (mis)bruket med at man vil lære seg noe nyttig, osv osv.

Anbefaler å lese denne rapporten fra erowid: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=82145
Høres jo flott ut..

Så lenge man har selvkontroll nok til og holde seg innenfor bestemt mengde, etc

Kanskje man skulle testet en gang
Jeg har ingen planer om å bli misbruker, vet at ethvert dop er farlig hvis det blir brukt for mye, kanskje 1 når jeg MÅ ha det. Skal ikke prøve noe sånt på for eks eksamen ellerno, men kanskje hvis jeg skal ha en matteprøve hvor jeg ikke forstår en dritt :P Vi får se.

Noen som vet hvor ofte slik blir stoppet i tollen?
Eksamen, matteprøve, ikke forstår en dritt...
Hmm høres ut som om du kanskje egentlig ikke er gammel nok til og virkelig forstå.
Jeg ville holdt meg unna om jeg var deg..

"Må ha det.." Alt der er det noe som gjør at du kanskje ikke burde
Du burde holde deg unna. Det sier seg jo selv at når du er smartere på stoffet, så kommer du ikke til å slutte å ta det, fordi du blir dum igjen. Selv om du selv sier at du ikke har planer om å bli missbruker, men hvem faen har det da?