Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 577
Hey! Skulle spille en runde CSS hos en kompis nå, men støtte på et lite problem. Det har vært sånn veldig lenge, men han har ikke tatt seg bryet til å finne ut av det og fikse det.

Er det noen som vet hvordan man minsker denne teksten? Det gjelder bare der det er synlig på bildet, ikke i menyen eller console.

er det der source? jeg klarte ikke helt å kjenne meg igjen på bildet der:P kan hende det hjelper å reinstallere skiten? (mer ett spørsmål enn et svar:P)
Akkurat det problemet har(hadde?) jeg på den stasjonære pcn min også!
Vet ikke akk nå, siden jeg formaterte i stad!
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Jeg gjetter på at det er blitt en feil i texturen. Prøvd å fikse gjennom Steam?
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Evig Nabb Vis innlegg
er det der source? jeg klarte ikke helt å kjenne meg igjen på bildet der:P kan hende det hjelper å reinstallere skiten? (mer ett spørsmål enn et svar:P)
Vis hele sitatet...
Det står da ganske tydelig i trådtittelen at der Source, ja. Kan fungere å rennstalleire, men da kan jeg ikke spille på noen timer pga tregt nett.

Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Jeg gjetter på at det er blitt en feil i texturen. Prøvd å fikse gjennom Steam?
Vis hele sitatet...
Fikse gjennom Steam?
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Jeg sjekket jo innstillingene før jeg svarte da, men så ingenting som skulle "fikse" CSS. Tenker du på de to nederste valgene? Tviler på at det vil fungere da det sannsynligvis ikke er en feil i spillet og at det kan fikses i console.
Du må slette cfgen din.
Please first disable Steam Cloud for this game.

In order to disable Steam Cloud for an individual game please do the following:

Open Steam > Click on Library > Games > Right click on the Game you want to disable Cloud for > Click Properties > Updates

Uncheck the box at the bottom in order to stop Cloud synchronization from happening.

Then, delete the locally extracted game files:

Please note: The following process will erase any custom mods and saved games you may have. It is strongly recommended that you copy your game files to another location to back them up before proceeding.

To force the download of new game files:

- Exit Steam and go into SteamApps\[username]\ and delete the folder for this game.
- Restart Steam and follow the link below to validate your cache files:

Title: Verifying Game Cache Files (GCF)
Link: http://support.steampowered.com/kb_a...2037-QEUH-3335

- Try launching the game
Vis hele sitatet...