Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 938
Jeg har fått 2 av 3 advarsler fra youtube fordi jeg har lagt ut copyright-beskyttet materiale. Har en film som ikke er min så er litt redd for at brukeren min blir lagt etter hvert. Lurer da på hvordan jeg kan ta backup av alt på kanalen min. Har nesten 700 filmer i favorittlista mi som har samlet seg opp gjennom åra og vil egentlig ikke miste de.

Forslag til hvordan jeg kan løse dette?
Slette filmene du ikkje har lov til og ha der.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Slette filmene du ikkje har lov til og ha der.
Vis hele sitatet...
Filmen som er der nå er en spesialversjon av en sang. Under videoen er det registrert hvilken artist som har laget den så for øyeblikket er det ikke noe problem med copyright. Tenker uansett å bruke en annen youtube-kanal til nye filmer jeg legger ut.

Backup vil jeg ha uansett.
Prøvd google?
Mange fine treff på toppen.
Lag en ny bruker og favoriser spillelistene på den gamle brukeren på den nye?

EDIT: Det går kanskje ikke om den blir lagt ned
Sist endret av random36598; 6. januar 2012 kl. 00:25.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Frenor Vis innlegg
Prøvd google?
Mange fine treff på toppen.
Vis hele sitatet...
Har sett litt på det og jeg kommer nok til å prøve noe av det. Skulle likevel ønske at jeg kunne legge de over til favorittene på en annen youtube-bruker slik at jeg alltid har dem når jeg er innlogget.

Sitat av hellotitty Vis innlegg
Lag en ny bruker og favoriser spillelistene på den gamle brukeren på den nye?

EDIT: Det går kanskje ikke om den blir lagt ned
Vis hele sitatet...
Jeg er dessverre for lat til å favorisere 700 videoer på nytt uten et slags script.
Tenkte ikke på hver og en video, mente det gikk an å favorisere hele spillelister?
Men jeg er jammen ikke sikker
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Tenkte ikke på hver og en video, mente det gikk an å favorisere hele spillelister?
Men jeg er jammen ikke sikker
Vis hele sitatet...
Ah, da forstår jeg. Det kan være en god mulighet. Spørsmålet da er vel om lista blir sletta med brukeren.

Edit: Dette var veldig relevant.
Sist endret av Daybreak; 6. januar 2012 kl. 00:41.