Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 7634
det jeg synes er det mest morsomme i hele greia er at hvis du slår opp ordet WEED i ordboka så oversettes det til ugress noe som dødt løv kan kvalifiseres som
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av knutazz Vis innlegg
det jeg synes er det mest morsomme i hele greia er at hvis du slår opp ordet WEED i ordboka så oversettes det til ugress noe som dødt løv kan kvalifiseres som
Vis hele sitatet...
Det er jo det weed er Weed betyr ikke mariuana/cannabis, det er mariuana som blir kalt for weed.

A weed in a general sense is a plant that is considered by the user of the term to be a nuisance, and normally applied to unwanted plants in human-controlled settings
Vis hele sitatet...
er klar over det og det er derfor jeg synes det var en morsom prank. spesielt hvis TS er aktiv i diskusjoner om marijuana \ harsh på rusmiddel forumet.
Sitat av Picard Vis innlegg
Er det ikke det cannabis er også?
Vis hele sitatet...
Jo, men man blir ikke høy.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Fyren jeg solgte til kom på døra nå, stein som faen! Han har veid det og det er over 20g! Jeg har gjort en skikkelig dårlig deal ass. :/
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Virker enten som trolling fra TS, eller så har vennen din akkurat røkt en haug av random blader, i god tro om at det var weed, og nå slår placeboeffekten inn.
Du fikk da 500kr, en kniv og en gameboy for en pose løv, hvordan var det en dårlig deal for deg?
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
No trolling, promise. Altså, hvis det der faktisk var marihuana så har jeg gjort en skikkelig dårlig deal. Jeg kunne jo lett tjent et par tusen! Han som kjøpte har røyka det to ganger. En gang i går kveld alene og en gang i stad med en kompis. Han ble høy begge gangene.

Jeg har spørt etter et par hundre til og det var greit. Blir egentlig veldig forvirra for både pappa, kompisene mine og jeg trodde at det ikke var ekte.
Sist endret av Daybreak; 4. august 2011 kl. 20:48.
Kanskje han sa han ble høy, to take you off guard?

Noe å tenke på :_)
Sitat av Bundy Vis innlegg
Kanskje han sa han ble høy, to take you off guard?

Noe å tenke på :_)
Vis hele sitatet...
Da hadde han ikke betalt noen hundrelapper mer

Si at du skal ha litt mer enn det han gir deg, sier han nei svarer du med at da sender du noen på døra hans, siden du fikk tak i det viser det at du har kontakter i "undergrunnen". Hadde hvertfall jeg prøvd å gjøre. Han kjøpte en pose med løv, lettlurt kar. For hvis han ble høy at det har du gjort en utrolig dårlig deal

Spør om du kan være med å teste sakene
Visst det faktisk stemmer at han ble stein så er eneste muligheten jeg ser at disse bladene eventuelt kan være tilført jwh eller noe?. virker ulogiskt uansett å stemmer for placebo?.. eller mangel på oksygen ellernoe
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Da hadde han ikke betalt noen hundrelapper mer

Si at du skal ha litt mer enn det han gir deg, sier han nei svarer du med at da sender du noen på døra hans, siden du fikk tak i det viser det at du har kontakter i "undergrunnen". Hadde hvertfall jeg prøvd å gjøre. Han kjøpte en pose med løv, lettlurt kar. For hvis han ble høy at det har du gjort en utrolig dårlig deal

Spør om du kan være med å teste sakene
Vis hele sitatet...
Vi møttes og kurderen vår plapra med en gang. Han vet hele storyen. Jeg ba han likevel om å holde av 1g. Greia er det at jeg aldri har røyka det før og hadde egentlig planer om å la være å prøve før jeg er litt eldre.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Det er litt rart det der - selv om diskusjon.no har en enorm ansamling nynazister og høyreekstreme som får utfolde seg fritt i flere av kategoriene deres, så er de ikke omtalt som et naziforum av den grunn. Vi har strengt modererte underforum om rus, men blir gjerne et rus eller pyroforum når folk omtaler oss.

Jeg må innrømme at jeg trakk på smilebåndet av den noe utilsiktede humoren i at du fikk en haug med ubrukelig løv for 600 kp.
Vis hele sitatet...

...men dersom diskusjon.no hadde hatt strengt modererte underforum om nynazisme og ekstremisme, så hadde de blitt sett på som et naziforum. korrekt?

Dette er ikke på noen måter over streken, jeg synes faktisk den var ganske morsom, og selv om nFF ikke bare er et rusmiddelforum, så er det så vitterlig det mange ser på det som. Selv finner jeg dette forståelig, men så er det meg da..
Det er ekte! jeg har prøvd Weed før og det er 100% ekte! det er sikkert vært litt over 3 tusen :P

Sitat av SerialWorld Vis innlegg
Det er ekte! jeg har prøvd Weed før og det er 100% ekte! det er sikkert vært litt over 3 tusen :P
Vis hele sitatet...
Nei det har jeg ikke, glemte å logge av hos en venn som kødder på profilen min!
Syntes det var litt lættis jeg litt synd faren din fant brevet da
Det kan jo være noe herbal stuff, eller salvia, mest sansynlig noe herbal drugs.. Hvis du nå vil snu pranken på dine kompiser så ringer du dem og sier at du har blitt kontaktet av noen store, slemme folk, og du viste ikke hva du skulle gjøre, så du ga dem navnene deres. (y)
Sitat av nilsern Vis innlegg
Hvis du nå vil snu pranken på dine kompiser så ringer du dem og sier at du har blitt kontaktet av noen store, slemme folk, og du viste ikke hva du skulle gjøre, så du ga dem navnene deres. (y)
Vis hele sitatet...

Hhehaeheh
Du min mann, er Genial, med stor g!
Sist endret av Kruppy; 5. august 2011 kl. 01:03.
Sitat av nilsern Vis innlegg
Det kan jo være noe herbal stuff, eller salvia, mest sansynlig noe herbal drugs.. Hvis du nå vil snu pranken på dine kompiser så ringer du dem og sier at du har blitt kontaktet av noen store, slemme folk, og du viste ikke hva du skulle gjøre, så du ga dem navnene deres. (y)
Vis hele sitatet...

hehe dette var en genial ide når det viser seg at det faktisk var noe som ga en slags rus effekt så er dette en prank man kan ta igjen med.

KP fra meg..
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Hadde du vœrt litt lur hadde du rullet noen bonger med løvet, og tilbudt vennene dine.
Vis hele sitatet...
Kansje ikke så god prank hvis det faktisk hadde effekt.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Fyren jeg solgte til kom på døra nå, stein som faen! Han har veid det og det er over 20g! Jeg har gjort en skikkelig dårlig deal ass. :/
Vis hele sitatet...
Du må ha 72 kromosomer for å tro på dette. For det første, ingen ville sendt deg cannabis til en verdi av 3000-4000kr på døra uten videre. For det andre, det der er ikke marijuana, det er tørket løv.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stinson Vis innlegg
Du må ha 72 kromosomer for å tro på dette. For det første, ingen ville sendt deg cannabis til en verdi av 3000-4000kr på døra uten videre. For det andre, det der er ikke marijuana, det er tørket løv.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. Det hadde Bundy også. I går krevde han tilbake alle pengene etter vi hadde innrømt dagen før at kompisene mine bare hadde funnet posen med blader og sendt den til meg i posten. Han lurte oss tilbake på en måte.

Beklager at jeg videreformidlet trollingen til han som kjøpte.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Du har helt rett. Det hadde Bundy også. I går krevde han tilbake alle pengene etter vi hadde innrømt dagen før at kompisene mine bare hadde funnet posen med blader og sendt den til meg i posten. Han lurte oss tilbake på en måte.

Beklager at jeg videreformidlet trollingen til han som kjøpte.
Vis hele sitatet...
Da håper jeg du har lært til neste gang.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hvor gammel er du, egentlig?