Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1956
Ser at det er flere enn meg som ikke har sikra seg kjøre til TG og det har vist seg litt interesse for å spleise på en minibuss.

Jeg ønsker med denne tråden og finne ut om noen andre hadde vært interessert i en sånn løsning. Jeg holder selv til i Tønsberg.

Hvis vi skal organisere noe sånt må vi finne ut av et par ting. Dere som eventuelt er interesserte må svare på disse spørsmålene.

Hvor holder du til?

Hvor er et praktisk stoppested? Jeg tenker at minibussen kan kjøre E18 inn til Oslo og E6 til Hamar. Stoppested kan f.eks være; Tønsberg, Drammen, Oslo osv. Minibussen kan sikkert starte før Tønsberg - kom med innspill!

Hvor mange er "du?" Er du bare deg selv eller har du en kompis også?

Hvor mye bagasje? Nevn gjerne om du har stasjonær PC eller laptop, om du skal ha med stol osv. Dette hjelper å kartlegge om man f.eks trenger tilhenger osv.

Hvis tråden får litt aktivitet i helgen ringer jeg aktuelle selskap og hører med dem angående pris og kapasitet.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg er med, regner med at vi tar ruta E18 fra Drammen og E6 videre fra Oslo?
Bor i Ullensaker (langs E6) Skal ha med stasjoner cube case uten topp, en bagg til klær etc, en til mat/godis og brus og en til datautstyr + en kontorstol. Kansje jeg drar med 2 skjermer og enda en maskin (fylle opp filservern).
Høres ut som en bra ide, håper dere ordner noe!
bor ikke nær dere
Hvor mange ser du for deg at det skal være med? Regner uansett med at du/dere må ha henger, da sikkert mange tenker pc, skjerm og muligens hylle?
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Var visst ikke så stor interesse for dette. Jeg kommer til å sjekke ut litt priser etterpå uansett for å sammenligne med alternativene.

Pyromanic: Håpet på å fylle opp en minibuss da, 6-9 stykker. Du har et godt poeng med at man kanskje trenger henger, skal sjekke ut priser på det også.
Kan jeg bare få legge til det at om du ikke har UTROLIG mye å ha med deg, går det fint å ta tog?

Tok toget selv de to første årene med stasjonær pc, gikk fint nok
Hvordan hvar det du pakka sakene? Og hvor på toget var det du hadde ting, og hvordan kom du deg fra stasjonen til skipet?
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Hvordan hvar det du pakka sakene? Og hvor på toget var det du hadde ting, og hvordan kom du deg fra stasjonen til skipet?
Vis hele sitatet...
Jeg pakket i en stor rullekoffert.
Tøy og diverse i den ene lommen (siden) og skjermen min (24") i den andre lommen. Da tar jeg soveposen min rundt skjermen slik at den holder seg trygg og ikke blir ødelagt. Ta av foten hvis nødvendig.

Pcen min har jeg enten i en pc-bag (hvor jeg bærer pcen) eller på en liten tralle.

Det gjelder å komme seg på toget, legge fra seg kofferten (den trenger ikke tilsyn etter min mening) og evt. ta med seg pcen.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Legger fra meg denne idéen. Alt for liten interesse dessverre.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jupp, jeg fikk ordna meg plass i bilen til fattern! Yay^^

So don't worry, i'll be there
Sist endret av Echuz; 22. mars 2012 kl. 21:46.