Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2951


LAN-spillet for alle er tilbake i ny drakt! Spillet blir sluppet den 14 september i år og du kan allerede forhåndskjøpe for å spille beta'n for kun 20€.

Jeg gjorde dette i stad og må si jeg er meget fornøyd. Etter alle titalls timene jeg har hatt med Trackmania: Nations Forever kjente jeg umiddelbart igjen brukergrensesnittet. Da var det rett utpå de ville banene TM har å by på!

Man kan bare spille multiplayer i betaen, men det er jo også det morsomste imo. Jeg har spilt det i ca 2 timer i strekk nå og for dere som har spilt ener'n og likte det: løp å kjøp! Dette er dritkult! Jeg bruker forøvrig en Xbox 360-kontroll, da jeg foretrekker det på sånne typer spill

Sitat av Sysreq
OS : Windows XP / Vista / 7
CPU: 1.5 Ghz
Memory: 1 Gb
Video Memory: 256 MB, Pixel Shader 2.0 / Intel HD 2000 / Nvidia ION / AMD HD 6310
HDD: 1.5 Gb
Vis hele sitatet...
Her er en video av herligheten.

Hva tenker dere? Kommer dere til å kjøpe det? Har dere kjøpt det? Det er bare å legge meg til "skateward"!

http://www.trackmania.com/no/

Just stating the obvious. Dette er ikke på noen måte reklame annet enn at jeg vil anbefale dere dette spillet.
Spilt en god del Trackmania nations og syns det er veldig gøy

Blir mest sannsynlig kjøp for meg

Skulle bare ønske det var på steam
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zaim Vis innlegg
Spilt en god del Trackmania nations og syns det er veldig gøy

Blir mest sannsynlig kjøp for meg

Skulle bare ønske det var på steam
Vis hele sitatet...
Tror nok det kommer på Steam etter hvert.
Oh yeah! Der fikk jeg gyldig grunn til å legge inn internett i leiligheten min!
Sweet! får bare håpe det fins pirated, det kommer vel neppe i butikk så
Ser ganske digg ut! Tror jeg skal kjøpe det ja!
▼ ... noen uker senere ... ▼
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg ville fortelle at TM2 kom ut i dag. Løp og kjøp dere!
Kom det bare på PC ?
Det ligger piratkopier på torrentsidene, driver å laster ned nå gleder meg :P
TotalBiscuit kom med en WTF fra dette spillet i går.

WTF is Trackmania 2?
http://www.youtube.com/watch?v=7jClxW7k3Es
er et sykt fett spill!
http://www.youtube.com/watch?v=xpLsZfE8qHA

Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Det ligger piratkopier på torrentsidene, driver å laster ned nå gleder meg :P
Vis hele sitatet...
Er snakk om 160 kr. det burde du og alle andre klare å få til
Sitat av dIFEO Vis innlegg
er et sykt fett spill!
http://www.youtube.com/watch?v=xpLsZfE8qHA



Er snakk om 160 kr. det burde du og alle andre klare å få til
Vis hele sitatet...
Ikke alle er gamle nok da
Hadde jeg hatt en windows-pc for hånden nå, hadde jeg ikke vært i tvil.

Ca tidenes beste racing spill laget. Urealistisk, teknisk og hærlig kjøring på utfordrende baner
Oioi, dette skal handles inn : D. Blir en god del timer med TM2 nå! ;>
dooownloading! dette må nesten være awesome
Kjøpte spillet før i uka, kan bare si at det er verdt det ! konge underholdning, fin fortsettelse på serien
Er det noen som vet hvordan jeg kan bruke Xbox 360 kontroll på dette? Ser ingen plasser i spillet hvor jeg kan enable bruk av kontroll.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Er det noen som vet hvordan jeg kan bruke Xbox 360 kontroll på dette? Ser ingen plasser i spillet hvor jeg kan enable bruk av kontroll.
Vis hele sitatet...
Det var plug-n-play for meg. Om ikke det funker kan du gå på profile -> inputs og konfigurere alt her.
Spillet er awesome, anbefales! Add meg: Sjokomelk
får håpe eg liker spillet no då, ellers var det 160kr kastet ut vinduet, har gjort værre invisteringer før, men er ikkje morro å kaste vekk penger :P
Like selv ikke TrackMania nations, men dette var driiiit kult !
Men hvorfor blir det ikke gitt ut på konsoll?
Sykt irriterende for meg som bare har mac og xbox, da dette er et av de få spillene jeg virkelig liker.
legg til Errol vist dere har lyst
Sitat av Skateward Vis innlegg
Det var plug-n-play for meg. Om ikke det funker kan du gå på profile -> inputs og konfigurere alt her.
Vis hele sitatet...
Nope. Funker ikke. På inputs ser jeg ingen slike settings.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Nope. Funker ikke. På inputs ser jeg ingen slike settings.
Vis hele sitatet...
Trykk på f.eks "accelerate" og så trykker du på knappen du ønsker på padden. Om ikke det virker, post et skjermdump.
kunne bare ønske de fortsatte med gratis trenden(var den forrige gratis?) var vel hvertfall det de første versjonene, om jeg ikke husker feil.

men må nok kjøpes ja får vente på lønninga ^^
TM:Nation var vel gratis ja mens TM:Nation Forever eller noe slik kostet penger
Er der mulig å få det installert på skolepc'en min? jeg har kjøpt det, men når jeg prøvde å legge det over fikk jeg feilen om at den manglet filen d3dx9_43.dll for å kunne kjøre... Jeg kan heller ikke laste ned siden de har sperret den for å kunne installere ting på den uten admin passord... noen forslag?
Noen som vet hvordan jeg kan hoste maps jeg selv har lagd slik at vennene mine kan prøve dem?
▼ ... over en måned senere ... ▼
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Noen her fra freak som spiller trackmania canyons på jevnlig basis og hva heter dere? Syns det er veldig tomt på de norske servere for tiden.. Må alltid spille på World serverne men greit nok det. Heter AndreasS der.
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Noen her fra freak som spiller trackmania canyons på jevnlig basis og hva heter dere? Syns det er veldig tomt på de norske servere for tiden.. Må alltid spille på World serverne men greit nok det. Heter AndreasS der.
Vis hele sitatet...
Må innrømme at jeg ikke har fått spilt det nok enda. Prioritert litt andre spill. Legger deg til likevel

Edit: "Cannot update buddylist. This player does not exist."

Legg til meg da: Skateward
Sist endret av Daybreak; 8. november 2011 kl. 15:37.
Legg til : Basetrap
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Lagt dere til. (tror jeg..)