Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 627815
Exterminate!
jonnis's Avatar
Hallo.
Jeg leter etter en serie som gikk på TV2 for minimum 11 år siden. Alt jeg husker er at det handlet om hunder som levde som mennesker. Det var ihvertfall en schäfer som hadde på seg dressbukse, skjorte og bukseseler, og jeg tror han var med i introen.(liknet litt på J.J.J fra Spider-Man så vidt jeg husker).Er helt stuck selv. Noen som har peiling på hvilken serie dette kan være?
Heisann!

Jeg kommer ikke på hvilken film jeg har på hjernen, men skal forklare det jeg husker i håp om at noen her vet det!

Det er en eller annen "stor" kriminell person som blir fengslet, og han blir filmet og kommer på tv ( LIVE ) også sier han;" Den som klarer å få meg fri skal få 100 000 000$. ( trur penge summen var noe lignende)

Mange gjenger og folk som vil prøve å få han fri, så er det en gjeng som prøver å dem skyter bazooka mot politiet, også går dem i bilen han skulle være i, men der var det en dokke isteden.. Egentlig eneste jeg husker fra filmen.

Så om noen vet hvilken film jeg vil frem til, så hadde jeg satt stor pris på om dere kunne sagt ifra!

Mvh Jump!
en serie dama fortalte om igår. Masse kristne jenter som hadde veldig konservative meninger, bortsett fra at alle hadde syndet.
De hadde hatt sex, og angret noe sykt, faren til den ene av de (3?) hadde dødd, og hun syntes dette var straffen fra gud.

Dette hørtes så provoserende ut at jeg vil se det. Noen som vet hva det er? Tror det gikk på fem, men er ikke sikker. Så det ikke selv.
Leter etter en film jeg så på Canal+ for en god stund siden. Det jeg husker av den er at det er to uteliggere, han ene har langt lyst hår eller noe og han andre har langt svart hår og går med caps og er litt rund. Husker heller ikke så mye av handlingen heller
Sitat av jumpertion Vis innlegg
Heisann!

Jeg kommer ikke på hvilken film jeg har på hjernen, men skal forklare det jeg husker i håp om at noen her vet det!

Det er en eller annen "stor" kriminell person som blir fengslet, og han blir filmet og kommer på tv ( LIVE ) også sier han;" Den som klarer å få meg fri skal få 100 000 000$. ( trur penge summen var noe lignende)

Mange gjenger og folk som vil prøve å få han fri, så er det en gjeng som prøver å dem skyter bazooka mot politiet, også går dem i bilen han skulle være i, men der var det en dokke isteden.. Egentlig eneste jeg husker fra filmen.

Så om noen vet hvilken film jeg vil frem til, så hadde jeg satt stor pris på om dere kunne sagt ifra!

Mvh Jump!
Vis hele sitatet...
Det er SWAT med Colin Farell og Michelle Rodriguez

http://www.imdb.com/title/tt0257076/
Sist endret av UncleAndy; 25. oktober 2011 kl. 17:17.
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Leter etter en film jeg så på Canal+ for en god stund siden. Det jeg husker av den er at det er to uteliggere, han ene har langt lyst hår eller noe og han andre har langt svart hår og går med caps og er litt rund. Husker heller ikke så mye av handlingen heller
Vis hele sitatet...
Høres mistenksomt ut som Jay and Silent Bob, en kultfilm som står mitt hjerte nært!
Handlingen er ganske syk, du må bare se den. Den er anbefalt å se uansett, med mindre du ikke liker folk som banner ganske mye, blasfemi eller dyremishandling.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Høres mistenksomt ut som Jay and Silent Bob, en kultfilm som står mitt hjerte nært!
Handlingen er ganske syk, du må bare se den. Den er anbefalt å se uansett, med mindre du ikke liker folk som banner ganske mye, blasfemi eller dyremishandling.
Vis hele sitatet...
Den er det ja! Takker så mye Så den for en god del år tilbake og syns den var dritkul. Gleder meg til å se den igjen!
Så en film for ca 10 år siden.
Handlingen er lagt til fremtiden, er med noen roboter. Jeg mener den het "mord i phoenix," men er ikke helt sikker.

den slutter med at alle robotene kortslutter... Vet det er jævlig lite info, men verdt forsøket
Kan ikke huske å ha sett noen roboter i "mord i phoenix"

http://www.imdb.com/title/tt0119892/

Kan være du tenker på I-robot. Mener på at de kortsluttet eller gikk tilbake til sin tidligere programering i slutten
Ikke I-robot, hovedskurken er en robot som ser ut som et menneske (Nei ikke terminator!) mener å huske han har helt hvit hår og ser ut som en albino
Ok jeg prøver meg på en:

Jeg tror jeg var sånn 6-7 år gammel når jeg så filmen, så jeg husker bare et klipp:

Jeg mener på det var en "ektefilm", og der var en bjørnemamma med en bjørnunge, og jeg tror en
stor sten ramla over, og drepte bjørnemamma husker det var hjerteskjærende, men er også det eneste jeg husker.
anyone?
Sitat av Megabat Vis innlegg
Ikke I-robot, hovedskurken er en robot som ser ut som et menneske (Nei ikke terminator!) mener å huske han har helt hvit hår og ser ut som en albino
Vis hele sitatet...
Blade Runner?
http://www.imdb.com/title/tt0083658/
Katy Perry <3
Heisann. Hvilken film er dette? Husker svært lite av den, desverre.

Besteforeldrene til ei dame dør, og hun arver en herregård der hun går med vennene sine.
De finner en vin-kjeller, og innerst inne i kjelleren er det et rom, hvor det er en ekkel, deformert mann. Mannen kommer ut av kjelleren, og går etter de andre personene.
Sitat av norseToon Vis innlegg
Ok jeg prøver meg på en:

Jeg tror jeg var sånn 6-7 år gammel når jeg så filmen, så jeg husker bare et klipp:

Jeg mener på det var en "ektefilm", og der var en bjørnemamma med en bjørnunge, og jeg tror en
stor sten ramla over, og drepte bjørnemamma husker det var hjerteskjærende, men er også det eneste jeg husker.
anyone?
Vis hele sitatet...
The Bear/Bjørnen?
http://www.imdb.com/title/tt0095800/
Sist endret av Snavs; 27. oktober 2011 kl. 19:34.
Sitat av Snavs Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ser ut om det er den ja! Takker og bukker
Wow. Trenger litt hjelp her folkens. Denne filmen som jeg ikke husker navnet på, handler om ei jente som blir kidnappet av en ekkel gris som låser henne i kjelleren. Han jobber som pizzabud til vanlig. Familien (mor, far og bror) leter desperat etter henne. (så sovnet jeg, da filmen gikk megasent på tv). Uansett. Han ekle fyren er småcrazy og bor sammen med sin bror som ikke aner hva som skjer i kjelleren. Jenta rømmer (?) og familen finner etternavnet til han creepy karen. De tar med seg masse awesome verktøy og stikker til huset hvor eklemann og bror bor. Seff ender de opp med å torturere i FILLER broren i tro om at dette er fyren som kidnappet søster/datter. Men det er jo ikke tilfellet. Husker ikke helt hvordan det ender da. kp og kjærlighet til den som tar denne!!
Det er vell ikke Otis?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Det er vell ikke Otis?
Vis hele sitatet...
O M G. sendes til deg i Harstad. Shit. Tusen takk
Sist endret av Lily Bowen; 30. oktober 2011 kl. 02:08.
Har plutselig kommet på enda en film jeg vil se igjen.

Husker ikke alt, men hva den handler om er dette:
Det er en syk person som kidnapper personer hele tiden.
Han har en webside der han har video recording av drapene han gjør.

Desto flere som ser på streamingen av videoen så dør personen.
Husker en politidame som er på saken og hun også blir kidnappet og satt opp som offer i sitt eget hjem? i kjelleren.

Er vell 1-2 år siden jeg så den, men jeg er så utrolig dårlig på å huske navn på filmer.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Har plutselig kommet på enda en film jeg vil se igjen.

Husker ikke alt, men hva den handler om er dette:
Det er en syk person som kidnapper personer hele tiden.
Han har en webside der han har video recording av drapene han gjør.

Desto flere som ser på streamingen av videoen så dør personen.
Husker en politidame som er på saken og hun også blir kidnappet og satt opp som offer i sitt eget hjem? i kjelleren.

Er vell 1-2 år siden jeg så den, men jeg er så utrolig dårlig på å huske navn på filmer.
Vis hele sitatet...
Den heter Untraceable

http://www.imdb.com/title/tt0880578/
Takker, norseToon
Du reddet min filmkveld Veit ikke om jeg klarer å se Friends with benefits så må ha et alternativ
Jeg leter etter en animasjon/anime-serie med filmer som jeg så for ca 8 år siden.

Filmene, som jeg mener var delt opp i fire deler, handlet om en "kamphund" i enten kina eller japan som reiste rundt i landet for å samle den største gjengen med kamphunder for å ta ned en gigantisk grizzlybjørn som har noen røde arr på ryggen. Denne "fighten", ihvertfall som jeg husker det, var ganske storslagen. Grunnen til at hundene skulle ta bjørnen(e) var pga de truet landsbyen til "lederhunden"

Det hadde vært utrolig kult å se disse filmene igjen, så om noen vet hvilken det er må du si ifra! =D
Sitat av artesian Vis innlegg
Jeg leter etter en animasjon/anime-serie med filmer som jeg så for ca 8 år siden.

Filmene, som jeg mener var delt opp i fire deler, handlet om en "kamphund" i enten kina eller japan som reiste rundt i landet for å samle den største gjengen med kamphunder for å ta ned en gigantisk grizzlybjørn som har noen røde arr på ryggen. Denne "fighten", ihvertfall som jeg husker det, var ganske storslagen. Grunnen til at hundene skulle ta bjørnen(e) var pga de truet landsbyen til "lederhunden"

Det hadde vært utrolig kult å se disse filmene igjen, så om noen vet hvilken det er må du si ifra! =D
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0362344/

There you go! Enjoy
Sitat av norseToon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Thanks =D *10tegn
Norsk 'Barne-TV' rundt om 2000-2005. Handlet om noen hårete vesener som bodde inne i en hytte i et is-øde, og inne i en hule var det et slags troll, som beskyttet et eller annet grønt/blått mineral inni der. Jeg MÅ se dette igjen, noen som husker?
Høres litt ut som Gnottene.
Er ikke det, men noe lignende vil jeg tro. Ikke Fragglene heller.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Er ikke det, men noe lignende vil jeg tro. Ikke Fragglene heller.
Vis hele sitatet...
Men mener du at dette er norskprodusert, eller bare at de snakket norsk? Ble nyskjerrig jeg nå ;-)
Hei.

Jeg leter da etter en plass å se filmen Hjelp! Jeg er en fisk/ Help! I'm a fish.

Vet noen hvor jeg kan få sett denne, kjøpt eller lastet den ned? Fant den på piratebay, men bare på engelsk.
Jeg så denne filmen da jeg var bitte liten, og har veldig lyst å se den igjen!

Vet at dette ikke gjelder "Hvilken film er dette", men så ikke poenget med å lage en ny tråd. Takk
Sitat av Eodor Vis innlegg
Hei.

Jeg leter da etter en plass å se filmen Hjelp! Jeg er en fisk/ Help! I'm a fish.

Vet noen hvor jeg kan få sett denne, kjøpt eller lastet den ned? Fant den på piratebay, men bare på engelsk.
Jeg så denne filmen da jeg var bitte liten, og har veldig lyst å se den igjen!

Vet at dette ikke gjelder "Hvilken film er dette", men så ikke poenget med å lage en ny tråd. Takk
Vis hele sitatet...
Kjøpte den på dvd for mange år siden, flott film Mener jeg har sett den i Platekompaniet sine hyller nylig.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Hei.

Jeg leter da etter en plass å se filmen Hjelp! Jeg er en fisk/ Help! I'm a fish.

Vet noen hvor jeg kan få sett denne, kjøpt eller lastet den ned? Fant den på piratebay, men bare på engelsk.
Jeg så denne filmen da jeg var bitte liten, og har veldig lyst å se den igjen!

Vet at dette ikke gjelder "Hvilken film er dette", men så ikke poenget med å lage en ny tråd. Takk
Vis hele sitatet...
cdon har den på DVD til 59 kr.
Sist endret av caperno; 6. november 2011 kl. 21:32.
Sitat av caperno Vis innlegg
cdon har den på DVD til 59 kr.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Sitat av Snavs Vis innlegg
Men mener du at dette er norskprodusert, eller bare at de snakket norsk? Ble nyskjerrig jeg nå ;-)
Vis hele sitatet...
Er virkelig ikke sikker, men dette var ikke animert tror jeg, var vel folk i kostyme.
Jeg var på artige og fant dette bildet, hvilken film er det fra?
Du må gi link eller bilde for at vi kan hjelpe deg Kaixlaiv...

Film jeg ønsker å finne
- Det var en high movie in the ghetto... mørhudet personer...
- Kompisen som smoka mye hadde babysmukker i dreadlocksa sine. (dreadlocksa stakk ut veldig rotete)
Sitat av Haavik Vis innlegg
Ble fortalt om en film en gang men klarer bare ikke huske tittelen, handler om noen typer som skal slukke noen oljebranner. De må kjøre 2 gamle slitne lastebiler gjennom jungelen fulle med nitroglyserin, dynamitt eller noe lignende for å få slukke brannen.

Takker for svar.
Vis hele sitatet...
minna om denne MacGyver episoda (var ein ihuga MacGyver-fan før i tida): http://www.imdb.com/title/tt0638722/

Veit at dykk fant filmen ville berre sei at det ligna.. Så ja veit ikkje heilt kvifor.
Takk for meg.
Sist endret av Splittr; 7. november 2011 kl. 00:24.
Sitat av kaktusen Vis innlegg

Film jeg ønsker å finne
- Det var en high movie in the ghetto... mørhudet personer...
Vis hele sitatet...
Går de på collage eller lignende, så føkker de opp timene til læreren og han ene fyren dør fordi dreadsene hans brenner, så røyker de et skjellet og alt er egentlig sykt helvete?
Sitat av kaktusen Vis innlegg
Du må gi link eller bilde for at vi kan hjelpe deg Kaixlaiv...

Film jeg ønsker å finne
- Det var en high movie in the ghetto... mørhudet personer...
- Kompisen som smoka mye hadde babysmukker i dreadlocksa sine. (dreadlocksa stakk ut veldig rotete)
Vis hele sitatet...

Rimelig sikker på at du leter etter "Dont be a Menace.

I'll Suck Your Dick Maaaaaan!!!damn! I got these cheezburgers maaaaan!!!!!!
Sitat av wavezor Vis innlegg
Norsk 'Barne-TV' rundt om 2000-2005. Handlet om noen hårete vesener som bodde inne i en hytte i et is-øde, og inne i en hule var det et slags troll, som beskyttet et eller annet grønt/blått mineral inni der. Jeg MÅ se dette igjen, noen som husker?
Vis hele sitatet...
Har funnet ut at det er levende folk som spiller rollene, og jeg husker at det var én som var spesielt god å jakte eller noe sånt
Sitat av Husemann Vis innlegg
Jeg husker en film med Jim Carrey der han stjeler en isbil eller noe liknende. Noen som vet hvilken film? Er 100% sikker på at det ikke er hundebilen i Dumb & Dumber.
Vis hele sitatet...
Husker også at han klatra opp i en takrenne og falt ned i hundebæsj eller noe liknende! Men kommer ikke på hva filmen heter!

Sitat av kaktusen Vis innlegg
Du må gi link eller bilde for at vi kan hjelpe deg Kaixlaiv...

Film jeg ønsker å finne
- Det var en high movie in the ghetto... mørhudet personer...
- Kompisen som smoka mye hadde babysmukker i dreadlocksa sine. (dreadlocksa stakk ut veldig rotete)
Vis hele sitatet...
How high? titegn
Sitat av kaktusen Vis innlegg
Du må gi link eller bilde for at vi kan hjelpe deg Kaixlaiv...

Film jeg ønsker å finne
- Det var en high movie in the ghetto... mørhudet personer...
- Kompisen som smoka mye hadde babysmukker i dreadlocksa sine. (dreadlocksa stakk ut veldig rotete)
Vis hele sitatet...
Du tenker på Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood
Noen som vet om en film som handler om en familie som skal reise på hytta si med sjøen. Så har de noen naboer med hytten sin som er stin i gryn og har vannscootere osv. De har ihvertfall en jævlig fet hytte. Barna til begge familien er venner og barna til de som har en wack hytte er ufornøyd med hytten sin og ender opp med å kun være med den andre familien
Sitat av pumkin22 Vis innlegg
Noen som vet om en film som handler om en familie som skal reise på hytta si med sjøen. Så har de noen naboer med hytten sin som er stin i gryn og har vannscootere osv. De har ihvertfall en jævlig fet hytte. Barna til begge familien er venner og barna til de som har en wack hytte er ufornøyd med hytten sin og ender opp med å kun være med den andre familien
Vis hele sitatet...
av en eller annen merkelig grunn, så ser jeg for meg skuespilleren Chevy Chase her. Bruk imdb og sjekk om den ligger i noen av filmene han har vært med i.
Noen som vet om en film som handler om en gutt/yngre mann som flytter inn hos faren sin som har et meget stort og fint hus, men som aldri er hjemme. I dette huset bor da denne gutten/yngre mannen sammen med faren sin andre sønn. De går på college. Han som flytter inn hos faren og han som allerde bodde der kommer ikke overens og det ender opp med at han nye som flytta inn nesten dreper han som bodde der fra før av med en slags "hvis mobilen din ringer så skyter denne pistolen et skudd gjennom hodet ditt" metode mens han sitter i en meget komfortabel stol.
Sitat av olaPola Vis innlegg
en serie dama fortalte om igår. Masse kristne jenter som hadde veldig konservative meninger, bortsett fra at alle hadde syndet.
De hadde hatt sex, og angret noe sykt, faren til den ene av de (3?) hadde dødd, og hun syntes dette var straffen fra gud.

Dette hørtes så provoserende ut at jeg vil se det. Noen som vet hva det er? Tror det gikk på fem, men er ikke sikker. Så det ikke selv.
Vis hele sitatet...

Det er en serie som heter " The secret life of an American teenager" episoden du tenker på er i sesong 1 eller begynnelsen av s2. det er de samme folka som har laga seventh heaven.. ganske kristent wacko shit
Dogma?
titegn
Sist endret av danseku; 15. november 2011 kl. 15:48.
Ok, stikkord til en film jeg så i barndommen: Den norske tittelen var crazy summer, handlingen var lagt til på 50-tallet, de spiller snurrebass i filmen, den ene snurrebassen har en rose på seg, faren var litt eksentrisk om jeg husker riktig. Noen som vet hvilken film det er snakk om?
Sitat av Darko Vis innlegg
Ok, stikkord til en film jeg så i barndommen: Den norske tittelen var crazy summer, handlingen var lagt til på 50-tallet, de spiller snurrebass i filmen, den ene snurrebassen har en rose på seg, faren var litt eksentrisk om jeg husker riktig. Noen som vet hvilken film det er snakk om?
Vis hele sitatet...
Kan det være denne? http://www.dvdhuset.no/servlet/Crazy...ml?VareID=8652
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, eneste den har til felles er tittelen. Tror filmen jeg snakker om ble laget en gang på 90-tallet.
Sitat av kaktusen Vis innlegg
Du må gi link eller bilde for at vi kan hjelpe deg Kaixlaiv...

Film jeg ønsker å finne
- Det var en high movie in the ghetto... mørhudet personer...
- Kompisen som smoka mye hadde babysmukker i dreadlocksa sine. (dreadlocksa stakk ut veldig rotete)
Vis hele sitatet...
Mange foreslo filmen "How High". Men det var ikke denne.
Filmen heter: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood

Ikke rart jeg ikke huska navnet på den? xD haha!