Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3171
Hei!
Jeg har i det siste fått veldig lyst til å prøve mdma/molly!
Før jeg gjør dette vil jeg gjerne teste det jeg kjøper, så lurer på om noen har noen anbefalinger når det kommer til test kits? Og om det er noe problem å bestille dette i posten?

Kom gjerne også med tips til min første gang på mdma!
Er det safe å røyke weed under trippen?
Mange som bruker disse, og nei det er ikke noe problem å få i posten. Det er helt lovlig.
Er safe å røyke weed under trippen ja, litt mix-up skader ikke, men heller anbefale å vente med weed'en til du er på vei ned. Da kan du gjøre effekten av molly'en sterkere. Er å anbefale

Når det kommer til tips til første mdma opplevelsen er det vel ikke så mye jeg kan anbefale, kan til og med være at du ikke føler noe særlig første gangen, hvis dette skjer vil jeg anbefale å ta en liten joint etter 90 minutter etter du har poppa molly'en fordi dette som sagt kan gjøre effekten sterkere. Ellers så er det de vanelige forholdsreglene med test kits som du allerede har nevnt. Men hvis du får en effekt så er det fint å gå seg en tur i skogen, å bare rett og slett hoppe rundt som et lite barn, det føles helt fantastisk ut hvis du har fått en effekt, du vil føles som om du er dritt lett. Er vanskelig å beskrive egentlig. Men er å anbefale ja, så lenge du vet det er safe.
Sist endret av 937hcks; 25. februar 2017 kl. 03:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
elevated
Jizzle's Avatar
Trådstarter
7 0
Takk for svar!
Noen som har tips ang dosering, inntak av mat før/under trippen?
Ikke spis så mye mat før du skal rulle. Du får best effekt av å ha lite mat i magen pluss mindre sjanse for at du kaster opp på oppturen. Ha heller noe god og næringsfylt mat klar til nedturen

Liten tommeltott regel på dose er ca. 1.5mg - 2mg per kilo korps vekt. F.eks: 80kg x 2/1.5 = 160 eller 120 avhengig av om du går for 1.5 eller 2. (Jeg hadde tatt 2mg )
Og om du ønsker en redosering så kan du ta halvparten av det du tok først ca 2timer etter peek
Ikke ta mer enn dette og ikke gå for fristelsen av å ta den tredje dosen. Det er ikke noe vits, du vill ikke komme opp igjen til den ekstreme blissen, du vil heller bare få problemer med å sove og griller huet ditt unødvendig
Good Luck

Ps: Iskald appelsin på nedturen er himmelsk, spør du meg da

Og husk, ha minimum 2 - 3 mnd mellom vær gang du ruller.
Sist endret av Alge; 27. februar 2017 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anbefaler deg sjekke ut: http://www.rollsafe.org/

Mye nyttig MDMA-informasjon om alt fra testing(med kit), doseringer, tilskudd og lignende.
http://mollymeasure.com/ for korrekt dose,
Rollsafe som viking85 nevner for masse nyttig informasjon.

Veier du 80kg tar du 130mg, ikke 200mg som personen litt over her skriver.
Også redoser du 45mg 45-90 minutter senere om du føler behovet for det.
Drikk nok med vann, ikke for mye og ikke for lite.
Ha en liste med musikk klart før dere dropper så dere ikke sitter å stuker 2-3 timer for å bytte 1 sang.