Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2133
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Angster av en annen verden. Kan fort bli 3.natta uten søvn. Imovanen er tom. Det eneste jeg har er rivotril som jeg har fått for psykosomatisk smerte. Om jeg tar nok vil det gi meg angst demp eller noen former for litt god avslappende rus? Prøvde tramadol fyfan for en ekkel pille vil ikke gå på en slik smell igjen. Håper noen kan hjelpr
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril kan gi en voldsom rus, hvis man f.eks. sammenligner med Valium. Imovane er kraftig det og, selv om noen vil si det motsatte, og det er et Z-hypnotika. Men det er alt individuelt hvordan kroppen reagerer på forskjellig benzo og krysstoleranse, og Rivotril blir sett på som blandt de sterkere benzoene.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok. Tusen takk for svar. Da prøver jeg litt forsiktig først. Ja, imovane har liksom vært min akutt medisin og goddis uten at det har gitt meg serlig toleranse. Så går ut fra at jeg ikke har det for rivotril som jeg ikke har prøvd. Uansett takk for svar. Hilsen en kvinne i nød
Ikke spis det dritet rivotril daglig selv om legen din anbefaler det engang iMHO, av og til, til kriser og pauser fra angsten, for guds skyld ikke bli avhengig av piller og eller opiater som meg, det funker ikke lenger på meg.

s
Sist endret av saviour; 28. februar 2018 kl. 05:19.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørr etter apodorm(nitrazepam). Funket veldig fint for meg værtfall! Både for søvn og angst.
Med mindre du har en toleranse så start med en kvart/halv rivotril.
Hei

Så mye som vi kanskje ønsker det selv. Vil nok en lege prøve forskjellige lavdose antipsykotika før B prep nummer 2 blir tilført.
Må nok gjennom både seroqel, nozinan o.l. før apodorm blir krysset med rivotril. Men håper du slipper den karusellen ��
Anonym bruker
"Arktisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Angster av en annen verden. Kan fort bli 3.natta uten søvn. Imovanen er tom. Det eneste jeg har er rivotril som jeg har fått for psykosomatisk smerte. Om jeg tar nok vil det gi meg angst demp eller noen former for litt god avslappende rus? Prøvde tramadol fyfan for en ekkel pille vil ikke gå på en slik smell igjen. Håper noen kan hjelpr
Vis hele sitatet...
Hvordan opplevde du Tramadol som ekkel? Går på denne til vanlig og synes den gir en ålreit angsdempende og sosial-boostende effekt samtidig som jeg klarer å utføre jobben min normalt uten mistanker fra kollegaer. Selvfølgelig reagerer alle forskjellig så kan jo være du tåler den dårlig.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan opplevde du Tramadol som ekkel? Går på denne til vanlig og synes den gir en ålreit angsdempende og sosial-boostende effekt samtidig som jeg klarer å utføre jobben min normalt uten mistanker fra kollegaer. Selvfølgelig reagerer alle forskjellig så kan jo være du tåler den dårlig.
Vis hele sitatet...
Jeg får hodepine av den og blir uggen/kvalm samtidig som hode blir gira og nekter å sove når natta kommer. Hadde håpet tramadol skulle hjelpe, men den gir meg kun bivirkningene
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sier det igjen, spør etter apodorm.
Det er klart at Rivotril vil ta knekken på angsten. Pass på så du ikke får rebound angst ganger 100 fordi det kan føles enkelt og ta en Rivo hver dag i steden.