Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1825
En venn av meg skal på pissingas hos legen nå snart. Han har vært på hjemmetest flere ganger og lurt seg unna hver gang. Det er et problem.. Nå skal han til legen for å testes mot cannabis. Noen tips til hvordan å lure legen/testen? Trening, kosthold, hva som helst egentlig?!

Takk!
Anonym bruker
"Forferdet Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste håp er fake piss, eller utblanda piss. Uansett, så har kompisen din sikkert godt av å brenne seg nå.
Kan ikke ha flaks hver gang myndighetene melder seg.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Nja, ser den. Kan du utdype fake piss? Lagd selv? (Evt hvordan) eller bare noen andre sitt som er clean piss?
Anonym bruker
"Forferdet Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fake piss var vel egentlig feil begrep, beklager... Mener vel heller at han kan låne noens urin, eller smøre litt zalo eller noe under forhuden, slik at urinet blir "ugyldig".

Legen/sekretæren kommer til å se på ham mens han urinerer, så det er nok forslag nummer to som er best. Å gjøre prøven ugyldig. Men dette utsetter bare problemet i en svært kort tid.
Tror det enkleste er å ta testen for med en falsk penis og falsk piss så er det mye styr. De måler temperaturen på urinen også så det er viktig å huske at den må være veldig varm.
«Spør for en venn» ��
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Tror det enkleste er å ta testen for med en falsk penis og falsk piss så er det mye styr. De måler temperaturen på urinen også så det er viktig å huske at den må være veldig varm.
Vis hele sitatet...
Nei, de måler ikke temperaturen på urinen etter det vi har lært på skolen. Prøven sendes videre til Trondheim så det vil ta 3-4 dager før prøven vil bli målt. Zalo er nok den beste ideen. Drikk MASSE vann før prøven er også et tips.
Jeg har vært på pissings på legekontoret i ett år og da måler de alltid temperaturen.
Sammme her. Men fkk gjøre det med lukket dør. Vet det finnes synetisk urin-kits med varmeelement.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av roocketman Vis innlegg
«Spør for en venn» ��
Vis hele sitatet...
hahaha.Glad jeg slipper pissingsdritt
Har kommet med dette tipset flere ganger, og veit at det funker!

Powerade og certo syltetøy pulver drikke 2 sånne for å være sikker, samt en god del vann etter du har drukket powerade blandingen. Da skal testen gå smertefritt!


Husk at dette bør du gjøre værtfall 3-4 timer før testen

Wops nå ga jeg feil info her, lenge siden jeg var 14 og var på pissings.

Drikk mye vann i forveien av testen gjerne ett par dager før. Drikk første certo powerade blandingen før du legger deg. Drikk så vann dagen testen skal gjøres, også powerade og certo 1-2 timer før test. Garantert clean
Sist endret av Elinusbg; 7. desember 2018 kl. 17:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mer sannsynlig at det store mengder vann som forårsaker ren test.

Det kommer uansett fram på svaret av prøven, stort inntak av vann. Er man uheldig må ny prøve taes rimelig kjapt.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Mer sannsynlig at det store mengder vann som forårsaker ren test.

Det kommer uansett fram på svaret av prøven, stort inntak av vann. Er man uheldig må ny prøve taes rimelig kjapt.
Vis hele sitatet...


Der tar du grundige feil, certo trikset har eksistert i lang tid i utlandet. Bare ikke mange som har brukt det i Norge, bare å gjøre ett søk på Google så ser du det
En god dose Laxoberal noen timer før prøven bør også fungere.
Har en kompis som fortalte meg at han hadde hatt et helvettes mye antibak på henda og bare pissa over fingrene. I følge han gikk det som planen og prøven ble ugyldig så han fikk tid til å bli clean til de sendte han til ny prøve.
Verdt et forsøk?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fake piss var vel egentlig feil begrep, beklager... Mener vel heller at han kan låne noens urin, eller smøre litt zalo eller noe under forhuden, slik at urinet blir "ugyldig".
Vis hele sitatet...
Hahaha hva faen smøre zalo under forhuden? Av alle måter å gjøre en urinprøve ugyldig

Anbefaler heller å drikke så mye vann i forkant av prøven at den ikke er gyldig.