Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 17877
Grei og oversiktlig side.

2 ting:

1. Valideringssjekken er en javascript snutt du har funnet på nettet eller noe? Legger merke til at det står på Engelsk. Translate, translate ^^,

2. Ser i kildekoden at du har all CSS`en rett i sourcen, legg det heller i en egen css fil og referer til den, blir mye mer ryddig for din egen del.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei igjen. Lenge siden sist.

Har gått over til ny websideleverandør. Hva syns dere om den nye siden?
Slik jeg ser på nettsider som kun selger ett produkt: SVINDEL.

Nå hjelper det ikke har du selger en tullemåler som IKKE viser korrekt verdi, til 10x prisen man får kjøpt den for.


Hadde jeg vært deg, ville jeg utvidet sortimentet innenfor "sikkerhet" til/i bil.

Refleksvester.
Lommelykter
Varmetepper

osv osv.


Da får siden straks litt mer troverdighet om den lages korrekt.
Synes også det lyser svindel.. er slike nettsiden jeg får link til ca 150 ganger pr dag. :P
Interessant. Jeg har vært på tanken å utvide butikken, men for øyeblikket har jeg ikke tid til noe så tidskrevende.
Dere nevner ordet svindel, og hva tenker dere om at dere kan betale når dere mottar varen? Gjør ikke det siden mindre svindlete?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Pleier å kalles svindel når du selger en vare som er verdt 20 kroner, for 299,- Hadde ikke forundret meg om du ikke har et lager selv, men dropshipper direkte til kundene dine.

Dessuten blir dette en teit påstånd:
"DriveSafer er et selskap som jobber for å sikre en driftsikker promillemåler til en rimelig pris."

For det første, så kan du ikke si et alkometer til 20,- er driftsikkert, tviler også på det er nøyaktig, da det er laget med de billigste drittkomponentene man finner, med mindre du har kilder som påviser at dette er så driftsikkert som du sier? Rimelig er det heller ikke, fra din side såklart.

Når det kommer til designet, så skal jeg egentlig ikke klage, da det er simpelt og rent, men selve innholdet som er tvilende.
Sist endret av Fleff; 20. april 2014 kl. 18:59.
En ting jeg reagerer på er at det vil bli billigere å bestille en og en, enn å bestille 2 eller 3 om gangen.
1x for 299
2x for 599 (598 hvis du kjøper 2 hver for seg)
3x for 899 (897 hvis du kjøper 3 hver for seg)

Er bare 2 kroner, ja, men det virker så tåpelig.
Tre alternativer er heller ikke smart, ingen kjøper 3 alkomålere. Sett heller 1 for 299 og to for 499, så kan du være heldig å få noen ordrer på 2-packs.

Hadde jeg hatt siden din hadde jeg solgt de for max 150 kr. Kjør heftig markedsføring med disse for 99, bygg opp merke og få folk til å skrive reviews.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
En ting jeg reagerer på er at det vil bli billigere å bestille en og en, enn å bestille 2 eller 3 om gangen.
1x for 299
2x for 599 (598 hvis du kjøper 2 hver for seg)
3x for 899 (897 hvis du kjøper 3 hver for seg)

Er bare 2 kroner, ja, men det virker så tåpelig.
Vis hele sitatet...
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Tre alternativer er heller ikke smart, ingen kjøper 3 alkomålere. Sett heller 1 for 299 og to for 499, så kan du være heldig å få noen ordrer på 2-packs.

Hadde jeg hatt siden din hadde jeg solgt de for max 150 kr. Kjør heftig markedsføring med disse for 99, bygg opp merke og få folk til å skrive reviews.
Vis hele sitatet...

Jeg er helt enig med deg når det kommer til det økonomiske. For min del står det ikke på de kronene fortjeneste, men mer på det skal se bedre ut. Føler 299, 598 og 897 ser mer rotete ut, og kanskje ødelegger litt for eventuelt salg.

Det siste halve året har jeg solgt omtrent 500 enheter, og ut av de bestillingene jeg har fått har 14 av de vært på 3 promillemålere. Jeg er enig i det at det er viktig å holde antallet valg nede, men for øyeblikket så har det gått fint så langt.
Vi ønsker at alle, uavhengig av inntekt eller bosted, skal ha muligheten til å sjekke promillen før kjøring.
Vis hele sitatet...
For å handle hos DriveSafer.no må kunden ha fylt 18 år.
Vis hele sitatet...
Du utelukker da alle mopedførere under 18 år. Uten at jeg sitter på noe statistikk, vil vel produktet være høyest aktuelt også til denne aldersgruppen?
Sitat av m0nte Vis innlegg
Du utelukker da alle mopedførere under 18 år. Uten at jeg sitter på noe statistikk, vil vel produktet være høyest aktuelt også til denne aldersgruppen?
Vis hele sitatet...
Som jeg har forstått så har personer under 18 år ikke lov til å stifte gjeld eller kjøpe på kreditt. Ved å handle hos DriveSafer har de kun en mulighet, og det er å handle på kreditt i form av en faktura. Derav blir de dessverre utelukket.
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Som jeg har forstått så har personer under 18 år ikke lov til å stifte gjeld eller kjøpe på kreditt. Ved å handle hos DriveSafer har de kun en mulighet, og det er å handle på kreditt i form av en faktura. Derav blir de dessverre utelukket.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke tilby postoppkrav? Om dere kjøper målerne på ebay / dx så vil dere vell fortsatt sitte med et grovt overskudd etter det.
At du har klart å selge 500 av disse svindelenhetene kan jeg ikke fatte og begripe.
http://bildr.no/thumb/T0JLZHVM.jpeg
Du ser kanskje hva som er feil her?
Og;
Promillemåleren går på batteri. Krever ikke kalibrering, og har nøyaktigheten ned til 0,01 ‰.

Ta heller:
Promillemåleren går på batteri. Krever ikke kalibrering, og har nøyaktighet helt ned til 0,01 (promilletegn).
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/T0JLZHVM.jpeg
Du ser kanskje hva som er feil her?
Og;
Promillemåleren går på batteri. Krever ikke kalibrering, og har nøyaktigheten ned til 0,01 ‰.

Ta heller:
Promillemåleren går på batteri. Krever ikke kalibrering, og har nøyaktighet helt ned til 0,01 (promilletegn).
Vis hele sitatet...
Da er dette rettet opp i. Gjerne si fra hvis du oppdager flere slike feil
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Jeg er helt enig med deg når det kommer til det økonomiske. For min del står det ikke på de kronene fortjeneste, men mer på det skal se bedre ut. Føler 299, 598 og 897 ser mer rotete ut, og kanskje ødelegger litt for eventuelt salg.

Det siste halve året har jeg solgt omtrent 500 enheter, og ut av de bestillingene jeg har fått har 14 av de vært på 3 promillemålere. Jeg er enig i det at det er viktig å holde antallet valg nede, men for øyeblikket så har det gått fint så langt.
Vis hele sitatet...
Ville da heller eventuelt satt prisene slik:

1 stk. 299,-
2 stk. 549,-
3 stk. 799,-

Tror du vil tjene mer på dette, da det å bestille flere blir mer aktuelt. Så en kunde som vanligvis ville kjøpt en, bestemmer seg for 2. osv