Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  245 184528
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hallais! Har installert CyanogenMod V10.1
SPOILER ALERT! Vis spoiler
-20130221-NIGHTLY-i9100
. Først fungerte ikke kameraet skikkelig, det ble bare farger i lysegrønn, rosa, gult og blått. Når jeg skifta til ansiktskameraet krasjet appen. Så jeg reinstallerte appen, men de samme problemene var der.
Ellers fungerer kameraet plettfritt i alle andre kameraapper.

Så er dette et Snapchat-problem eller er det et Nightly-problem? Kan også nevne at når jeg nå prøver å installere Snapchat kommer loadbaren i Google Play, men jeg får ikke åpnet Snapchat i det hele tatt.
Kom akkuratt en update til snapchat. Iallefall til Appstore. "Critical camera bug fixes"
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Hallais! Har installert CyanogenMod V10.1
SPOILER ALERT! Vis spoiler
-20130221-NIGHTLY-i9100
. Først fungerte ikke kameraet skikkelig, det ble bare farger i lysegrønn, rosa, gult og blått. Når jeg skifta til ansiktskameraet krasjet appen. Så jeg reinstallerte appen, men de samme problemene var der.
Ellers fungerer kameraet plettfritt i alle andre kameraapper.

Så er dette et Snapchat-problem eller er det et Nightly-problem? Kan også nevne at når jeg nå prøver å installere Snapchat kommer loadbaren i Google Play, men jeg får ikke åpnet Snapchat i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Om jeg får innpå GAPPS uten å krasje hele dritten, kan jeg se om jeg får testet dette på i9100.
Har selv problemer med å sende videosnaps, da filmingen kutter etter 1-4sek.
Har noen andre dette problemet?
Kjører selv 20121222-NIGHTLY-i9300, og det er mulig det er relatert til dette.
Flere som har erfart problemer med resetting av passord? Har skrevet inn mail-adresse og brukernavn men får ikke tilsendt..
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Om jeg får innpå GAPPS uten å krasje hele dritten, kan jeg se om jeg får testet dette på i9100.
Har selv problemer med å sende videosnaps, da filmingen kutter etter 1-4sek.
Har noen andre dette problemet?
Kjører selv 20121222-NIGHTLY-i9300, og det er mulig det er relatert til dette.
Vis hele sitatet...
Merkelig! Videosnaps var det eneste som fungerte for noen dager siden! Nå får jeg som sagt ikke lastet ned appen i det hele tatt. I dag oppdaterte jeg til 20130228-NIGHTLY-i9100 men fortsatt ingen endring. Og jeg får ikke opp noen stable versions i oppdateringsprogrammet på 'Om enhet' eller hva det heter.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
---
Hmm, har avinstallert en del apper og gått tilbake til den første NIGHTLYen jeg hadde installert. Snapchat har også oppdatert seg og nå funker det fint. Jeg kan filme, ta bilde med både vanlig kamera og frontkameraet og den kræsjer ikke i det hele tatt. Alt er som det skal. Nå håper jeg bare på at folk ikke bruker filtrene som kommer i iPhone-versjonen.
Add meg, svarer alle!

random71455

Add meg, svarer alle!

random71455
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det finnes en tweek på cydia som gjør at du kan både sende bilder fra din kamerarull og fjerner tidsgrensen, den har også en lagrings knapp så du slepper og ta skjermbilde!

Alt du trenger og gjøre er og søke ¨snapchat¨ på Cydia og laste ned!.
Sitat av kalimmba Vis innlegg
Det finnes en tweek på cydia som gjør at du kan både sende bilder fra din kamerarull og fjerner tidsgrensen, den har også en lagrings knapp så du slepper og ta skjermbilde!

Alt du trenger og gjøre er og søke ¨snapchat¨ på Cydia og laste ned!.
Vis hele sitatet...
du vet at du kan ta skjermbilde uten at sender for vite om det:

1. trykk og hold inne låseknappen på iphonen/ipod touchen/ipad'en
2. trykk på snap'en
3. trykk på hjem knappen
4. hold på touchskjermen og låse knappen til snap'en er borte

den som sente snap'en for ikke vite at du tok skjermbilde.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
du vet at du kan ta skjermbilde uten at sender for vite om det:

1. trykk og hold inne låseknappen på iphonen/ipod touchen/ipad'en
2. trykk på snap'en
3. trykk på hjem knappen
4. hold på touchskjermen og låse knappen til snap'en er borte

den som sente snap'en for ikke vite at du tok skjermbilde.
Vis hele sitatet...
Evt. remappe knappene? Trippel-klikk på hjemknappen for å ta screenshot?
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Evt. remappe knappene? Trippel-klikk på hjemknappen for å ta screenshot?
Vis hele sitatet...
Evt ha jailbreak så kan man både fryse bildet, screenshot og sende bildet som ikke er tatt med kameraet akkurat da!
Sist endret av mo3; 3. mai 2013 kl. 02:11.
Sitat av kalimmba Vis innlegg
Det finnes en tweek på cydia som gjør at du kan både sende bilder fra din kamerarull og fjerner tidsgrensen, den har også en lagrings knapp så du slepper og ta skjermbilde!

Alt du trenger og gjøre er og søke ¨snapchat¨ på Cydia og laste ned!.
Vis hele sitatet...
Får ikkje trykka på "mark read"... Trur den er i konflikt med call bar og settings.....
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
Evt ha jailbreak så kan man både fryse bildet, screenshot og sende bildet som ikke er tatt med kameraet akkurat da!
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte på, og remappe med Activator, men det finnes noe bra greier i Cydia til Snapchat, dedikert til slikt.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Evt ha jailbreak så kan man både fryse bildet, screenshot og sende bildet som ikke er tatt med kameraet akkurat da!
Vis hele sitatet...
Har du noe navn på den "appen"?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Har du noe navn på den "appen"?
Vis hele sitatet...
Phantom. Bare å søke "snapchat" i Cydia så kommer den opp
Har en Lg Optimus 2X, når jeg skal laste ner Cydia så kommer jeg til OpenAppMkt siden hvor jeg logger inn. Deretter krasher browseren og jeg får ikke lastet Cydia ner. Noen tips? Har det noe med Ios og gjør?
Noen som kan forklare hvor og hvordan man laster ned Cydia på Android? Fant bare dårlige tutorials..
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Cydia er en app man får ved å jailbreake en iOS enhet, med andre ord fungerer ikke det på en Android.
Sist endret av Dillinger; 4. mai 2013 kl. 16:10.
Finnes det andre programmer som kan brukes får og laste opp bilder til snapchat?
Sitat av hva som helst Vis innlegg
Finnes det andre programmer som kan brukes får og laste opp bilder til snapchat?
Vis hele sitatet...
Vist du har iPhone, så bruker eg Phantom i alle fall, finner den i cydia.
Sist endret av meitemark; 18. juni 2023 kl. 00:40.
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Det var det jeg tenkte på, og remappe med Activator, men det finnes noe bra greier i Cydia til Snapchat, dedikert til slikt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Phantom. Bare å søke "snapchat" i Cydia så kommer den opp
Vis hele sitatet...
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Vist du har iPhone, så bruker eg Phantom i alle fall, finner den i cydia.
Vis hele sitatet...
Er muligens nevnt allerede
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er muligens nevnt allerede
Vis hele sitatet...
Ah, står "andre" der ja :P prøvde og ut eit som heiter picArchiver elns, funka til ein viss grad.
Har ikke giddet å lest hele tråden her, men bildene ligger jo lagret på mobilen før du kikke på de.
Da må det da være mulig å gå inn bakveien å hente ut bildene på filnivå, uten å gå via snapchat eller jailbreake telefonen vel?
i-FunBox er veien da
hold inne låseknappen etter du har tatt skjermbildet til bildet går ut av tid. Da vil det ikke vises for den andre
hvis du vil printscreene bildet uten at avsenderen skal se det må du først printscreene bildet, for å gjøre det må du holde inne hjem knappet og låseknappen oppe, men hvis du vil at avsenderen ikke skal se det må du holde inne hjem-knappen helt til tiden går ut.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er muligens nevnt allerede
Vis hele sitatet...
Først og fremst så har jeg ikke iphone og da er ikke dette noe jeg kan bruke.
Jeg spørte etter noen andre programmer. Har Lg Optimus 2X viss det hjelper xD
På Google storeer det er app, "Snapcatch" som koster 6kr. Har ikke prøvd den og siden den har bare negative tilbakemeldinger kommer jeg heller ikke til å kjøpe den. Dette sier bare at folk utvikler et lignende program for Android og vi må bare være på utkikk til det i senere fremtid. :P
Lastet nettopp ned snapgrab, et program som laster ned videoer og bilder du får eller sender.Kostet 6 kr!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Finnes det en måte å se på bilder man selv har tatt/sendt? Mulig fylleangst ute og går;-)
Tenkte da først og fremst i iFile eller noe sånt, leitet litt rundt men finner lite.
Sist endret av Teigen; 15. mai 2013 kl. 09:42.
Bildene blir aldri borte, de blir lagret på telefonen, men etter 10 sekunder endres filnavnet til å ha en .(etellerannet) på slutten og det er kryptert eller noe, men om man har godt med tekniske kkunskaper er det mulig å finne bildene igjen

fant en link: http://www.technobuffalo.com/2013/05...ted-after-all/
Sist endret av Exlr8; 15. mai 2013 kl. 13:48. Grunn: Fant en relevant link
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Bildene blir aldri borte, de blir lagret på telefonen, men etter 10 sekunder endres filnavnet til å ha en .(etellerannet) på slutten og det er kryptert eller noe, men om man har godt med tekniske kkunskaper er det mulig å finne bildene igjen

fant en link: http://www.technobuffalo.com/2013/05...ted-after-all/
Vis hele sitatet...
De endres til .NO-MEDIA. Det sto på Tek.No for litt siden. Man kan bruke ett program, hvilket vet jeg ikke, som extracter telefonens innhold til pc'en. Deretter gå inn på Snapchat mappa og der ligger bilder. Uten tekst. Kun bildene.
Sist endret av Arnee; 15. mai 2013 kl. 13:57.
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Bildene blir aldri borte, de blir lagret på telefonen, men etter 10 sekunder endres filnavnet til å ha en .(etellerannet) på slutten og det er kryptert eller noe, men om man har godt med tekniske kkunskaper er det mulig å finne bildene igjen

fant en link: http://www.technobuffalo.com/2013/05...ted-after-all/
Vis hele sitatet...
Kryptert er det nokk ikkje... du kan nokk forandre fra *.no-media til *.jpeg, *.png etc, og bildene vil vere fulstendig lesande.

Sitat av Arnee Vis innlegg
De endres til .NO-MEDIA. Det sto på Tek.No for litt siden. Man kan bruke ett program, hvilket vet jeg ikke, som extracter telefonens innhold til pc'en. Deretter gå inn på Snapchat mappa og der ligger bilder. Uten tekst. Kun bildene.
Vis hele sitatet...
Du kan bruke kva som helst SSH eller liknande for å finne fat i filane.
Hmmm, får ikke til å ta screenshot. Når jeg trykker på "home" knappen så går den til home, og powerknappen gjør mobilen svart... (HTC Evo 3D)
Game disconnected
pokemon's Avatar
på min htc må jeg holde inne power knappen så trykke på home knappen for å ta screenshot, sikkert det samme for deg zumbu?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Snap meg; Leinez
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hvis du har en rootet telefon kan du installere Busybox/Busybox Free + et program som heter SnapPics. Det fungerer slik at du tillater Busybox og SnapPics og gjøre sitt i Superuser (det heter hvert fall det på CyanogenMod.)

Da er det bare å gå inn på vanlige Snapchat, oppdatere feeden, IKKE åpne noen av snapene.
Gå inn på SnapPics, tap to ganger hvor som helst på skjermen, vent litt, og bildene er lagret uten at den andre parten får vite at du har bildene og du trenger ikke gå inn i mappesystemet og endre filendelsene fra .NOMEDIA til .whatever. Og nei, det funker ikke på video.
Om noen føler de kjeder seg, så legg til "sausbror" på snapchat. Snap'er masse random, og er ekstrem på fyllasnaps.
▼ ... over en måned senere ... ▼
http://www.i-funbox.com/ -> Åpne program -> Åpne Snapchat -> åpne mappen som heter tmp. Sitter nå med iphone koblet til pc'n, mottar film på snap og ser den på pc'n Ser ut som om det er den siste filmen du har mottatt som kommer frem, du må ikke åpne filmen før du er tilkoblet dog
Bruker et program på Android nå som heter SnapKeep, som gjør at du kan laste ned snaps til minne, så sant du ikke har åpnet snappen.

Denne appen trenger forøvrig ikke en rooted telefon heller. Den har funket feilfritt for meg hittil.

EDIT: Lasta ned fra Play.
Sist endret av Paradigm; 2. juli 2013 kl. 02:47.
▼ ... over en måned senere ... ▼
For android.
Root telefonen og installer en root-explorer, ES explorer funker veldig bra.
Husk å gi exploreren root tilgang.

NB: dette må gjøres før du åpner snappene i snapchat.

Naviger til: /data/data/com.snapchat.android/cache/recieved_image_snaps


Filene en benevnt som *.nomedia
Fjern .nomedia og erstatt med JPG. Dersom du åpner dem i snapchat først vil de forsvinne fra mappa.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Til dere med iOS 7 beta 3, så vises det ikke hvis du tar screenshots uansett i snapchat. Jeg har ikke oppdatert til beta 4 grunnet dette.
HER ER ALT DERE TRENGER Å VITE

Veldig mye feil svar her. Snæz her har rett. Jeg lærte metoden for rundt 4 måneder siden og forstår ikke hvorfor ikke alle kan det enda. Trikset er bare å holde inne låseknappen inne helt til bildet er ferdig. Et annet triks er å skrive med svart eller hvit. Da tar du fingen på den der fargegreia så drar du fingen rett ned eller til siden. rett ned gjør svart farge og til siden gjør hvit farge. ET annet triks er at du kan få bilde i svart hvitt eller negativ, eller begge effekter på en gang. du skriver bare "B&w... " så blir det svart og hvitt, du kan fjerne teksten og bildet er fortsatt svart hvitt. du kan også skrive "Negative..." . Første bokstav må være stor og 3 punktum etter. Det er alle snapchat triksa jeg kan og tror ikke det er noen fler
Bloodshot eyes...
18 7
På min telefon går det ikke an å ta screenshot når jeg ser en snap .. men elers går det. Og når jeg plugger inn tlf i dataen går jeg til GAndroid\data\com.snapchat.android\Cache, men der ser ikke mappa recieved_image_snaps, men ei som heter tcs_pahn, og som er tom. Noen som vet noe om dette?
En bug jeg har funnet er når du ser på et bilde, før den går ut så trykker du på home. Vent til en ny snap kommer, trykk på den i notification area og når du kommer inn på snapchat da så vil det bildet du så på før være der til evig tid, helt til du trykker på skjermen. Fin måte å fryse bilder på. Funker 100% av gangene.

Dette er på en S3 telefon.
Sist endret av Xernox; 6. august 2013 kl. 00:26.
Du screenshotter på helt vanlig måte, men får at det ikke skal synes får den som sendte deg bilde må du bare hold home knappen inne til snappen har godt bort. (hvis du har apple produkt da) funker for meg og en kompis ihvertfall!
Sitat av ExtremeGamer3xD Vis innlegg
Du screenshotter på helt vanlig måte, men får at det ikke skal synes får den som sendte deg bilde må du bare hold home knappen inne til snappen har godt bort. (hvis du har apple produkt da) funker for meg og en kompis ihvertfall!
Vis hele sitatet...
Du mener låseknappen, ikke home knappen Home knappen skal bare trykkes på en gang for å ta screenshot, så holder du låseknappen inne helt til bildet er ferdig
Sitat av Tequila Sunrise Vis innlegg
På min telefon går det ikke an å ta screenshot når jeg ser en snap .. men elers går det. Og når jeg plugger inn tlf i dataen går jeg til GAndroid\data\com.snapchat.android\Cache, men der ser ikke mappa recieved_image_snaps, men ei som heter tcs_pahn, og som er tom. Noen som vet noe om dette?
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke langt nok ned i filsystemet uten root tilgang. Følg instruksjonen min over.
Om jeg har forstått rett så går det faktisk an å finne og se snaps som du har åpnet for lenge siden ?
Om det går, kan noen forklare hvordan, hvilket program osv jeg må bruke ? Hadde vært fun å se igjen de gamle snapsa

Pc: windows
Mobil: Iphone
Sitat av xaine Vis innlegg
Om jeg har forstått rett så går det faktisk an å finne og se snaps som du har åpnet for lenge siden ?
Om det går, kan noen forklare hvordan, hvilket program osv jeg må bruke ? Hadde vært fun å se igjen de gamle snapsa

Pc: windows
Mobil: Iphone
Vis hele sitatet...
Skal ikke påstå at det ikke går an. Da flyttes i såfall filene til en annen mappe.
Med en gang de blir åpnet i snapchat forsvinner de fra recieved_image_snaps mappa.