Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1395
Enemy of the snut
Først og fremst; vet ikke om jeg la denne tråden under rett emne "Annen IT" eller om den passer bedre under "Internett"? Uansett kan en moderator bare flytte tråden til rett emne hvis jeg har lagt den feil..

Spørsmålet mitt er; er det flere enn meg som sliter med å søke opp torrent på Torrentz Search Engine?
Jeg får opp selve forsiden, men når jeg skriver inn navnet på programvaren, film osv. kommer det ikke opp noe resultat, akkurat som det ikke finnes NOEN torrent for det jeg søker etter. Kommer faktisk bare rett inn på forsiden igjen..

Bruker CyberGhost 6 for å skjule IP (gratis-versjonen), men har forsøkt å søke opp torrent når CyberGhost både er deaktivert og aktivert. Trodde først det kunne ha noe med det å gjøre, ettersom jeg ofte får feilmelding om proxy ved avspilling av film/serie på Netflix. Og da når jeg deaktiverer CyberGhost får jeg spilt av det jeg ønsker å se på Netflix uten noe problem.. Synes dette er merkelig

Det jeg ønsker å søke opp er den nyeste versjonen av CyberGhost 6, men vil ha betalings-versjonen.. Det første som poppet opp idag da jeg skulle aktivere CyberGhost var at det var tilbud på Premium-versjonen, tror det var mellom 20-30% rabatt av den ordinære prisen hvis jeg ikke husker feil.. Hvis jeg betaler får jeg jo da Premium hele året, men alle andre programvarer jeg har lastet ned via torrent er Premium/betalings-versjon, og det gikk helt knirkefritt.

Neon som har råd/tips? Eventuelt vet om en annen programvare jeg kan bruke som fungere på samme vis som CyberGhost, uten at jeg trenger å betale?

På forhånd takk
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Torrentz er tatt ned, det ble annonsert for ca en uke siden: http://www.techworm.net/2016/08/worl...entz-back.html
Det eksisterer noen kloner visstnok.
Den er dessverre stengt
Du finner sikkert noen alternativer på disse forumene:

https://www.reddit.com/r/torrents
https://www.reddit.com/r/trackers
Enemy of the snut
Trådstarter
Dette hadde gått meg hus forbi
Men takk for svar!

Noen som vet om en annen programvare som fungerer på samme måte som CyberGhost?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av KingPin Vis innlegg
Dette hadde gått meg hus forbi
Men takk for svar!

Noen som vet om en annen programvare som fungerer på samme måte som CyberGhost?
Vis hele sitatet...
Cyberghost er bare en VPN klient, de har laget det som en bit software for tjenesten sin for brukervennlighetens skyld.

VPN er en tjeneste som er avhengig av en VPN tunell.
Teknologien fungerer ved at VPN tilbyderen blir en mellommann, et punkt mellom deg og internett, så for utenforstående ser det ut som du surfer fra der VPN tjenesten er.

Dette er en tjeneste som koster, det koster båndbredde og litt serverplass, firmaer som tilbyr VPN gratis er ikke til å stole på. Et sted må pengene komme inn og da kan vi begynne å spekulere i hvordan de behandler din private trafikk når de må tjene penger på et vis.

Denne artikkelen Om Norske tilbydere er kanskje verdt å ta en titt på.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Cyberghost er bare en VPN klient, de har laget det som en bit software for tjenesten sin for brukervennlighetens skyld.

VPN er en tjeneste som er avhengig av en VPN tunell.
Teknologien fungerer ved at VPN tilbyderen blir en mellommann, et punkt mellom deg og internett, så for utenforstående ser det ut som du surfer fra der VPN tjenesten er.

Dette er en tjeneste som koster, det koster båndbredde og litt serverplass, firmaer som tilbyr VPN gratis er ikke til å stole på. Et sted må pengene komme inn og da kan vi begynne å spekulere i hvordan de behandler din private trafikk når de må tjene penger på et vis.

Denne artikkelen Om Norske tilbydere er kanskje verdt å ta en titt på.
Vis hele sitatet...
Vet at CyberGhost bare er en mer brukervennlig programvare for VPN-tjeneste. Skal ta en titt på linken du sendte