Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1010
Hei, jeg tenkte jeg skulle skaffe meg et nytt headset fordi de andre er utslitt etter mange år. Jeg har skikket mest på de headsettene som står i topicet, men jeg lurer på om noen av dere har noe erfaring med et/begge av headsettene og som har noen tips til hva jeg burde kjøpe?

Jeg spiller for det meste CS:GO (fps spill til PC), og da trenger bra lyd sånn jeg hører footsteps osv. Jeg har hørt mikrofon test på alle headsettene, så det har ikke så mye å si for jeg synes begge hadde bra nok mic.
Audio-Technica ATH-AD700X menes vel å være et av de beste headsettene til fps spill, og det koster 1500 på cdon.. Må ha mic utenom, men det er jo ikke vanskelig å få taki en mic til et par hundrelapper nå om dagen. Er du veldig nøye på at det skal være god lyd i micen får du jo en blue snowball til 5-600 kr..
Carrots for Fun!
darkslayer322's Avatar
Hadde Astro A40 før, men byttet til qpad QH-90 som er identisk med HyperX Cloud 2 og er mye mer fornøyd med denne,
Astroen har ingen form for lydisolasjon og du hører rundt deg like godt med og uten headsettet.

HyperX Cloud 2'en har bedre lydkvalitet, og er klarere i lyden. Begge headsettene mangler bass men hyperx'n har mest, som er grunnen til at jeg byttet, synes også at den er bedre å ha på ettersom putene på astroen er litt harde.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Audio-Technica ATH-AD700X menes vel å være et av de beste headsettene til fps spill, og det koster 1500 på cdon.. ~~snipp
Vis hele sitatet...
Støtter meg på denne, men vil også anbefale DT 770 som ligger rundt dette prisnivået. En litt mer allrounder som er bedre hvis du hører på musikk og liker litt mer bass. Obs på at denne er lukket.

Sitat av darkslayer322 Vis innlegg
~~Snipp~~ HyperX Cloud 2'en ~~Snipp~~
Vis hele sitatet...
Enig med darkslayer322. Hvis du skal ha enten A40 eller Cloud 2 så velger du Cloud 2. Det at den er billigere er også et pluss!
Takk for svar, jeg går for Cloud 2-en