Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1193
Jeg har bare sett første sesong av denne tv-serien og gleder meg noe sykt til sesong 2 kommer ut på bluray/dvd, men for noen dager siden leste jeg litt om serien på wikipedia og ellers på google for å prøve å finne ut når 2.sesong vil komme ut på bluray/dvd.

Men selv om jeg ikke fant ut av dette, så så jeg det var skrevet noe om en "cancellation".
Noen som vet noe mer om dette? Hva denne "cancellationen" skyldes og om det er planlagt å bli laget flere episoder/sesonger av denne tv-serien jeg er rett og slett er blitt hekta på?
http://www.imdb.com/title/tt1590961/episodes?season=2
Det er en sesong to og den ligger på bukta.
Det der så ut som en veldig bra serie, får håpe de ikke kansellerer
Serien er "axed" som det kalles.
A&E has cancelled Breakout Kings after two seasons on the air. The news comes just two weeks after the show's second-season finale.

Breakout Kings, which followed U.S. Marshals working with convicted criminals to track down prison escapees, was originally passed over by the Fox Network back in 2010 and subsequently picked up by A&E after lengthy negotiations. The series ends after 23 episodes over two seasons.
Vis hele sitatet...
Kilde