Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 9912
Hei!

Er på jakt etter MANGE wunderbaums, da aller helst med eget trykk, men prisen er viktigst, ikke hva som havner på denne wunderbaumen. Dette er til et lite bilprosjekt, så vi snakker om 200 - 1000 (eller mer om det er veeeeldig billig) wunderbaums... Kan dessverre ikke avsløre noen planer, men får heller legge ut bilder når/om det blir noe av.

Fant www.mera.se , men lurte på om dere visste om noen billigere steder?

Er også på utkikk etter sånne armbånd som er på "moten" nå, sånne gule og sånt, det hadde de også på siden til en ganske så billig penge, så akkurat det kan jeg bestille herfra.
err.. de koster sånn 10-20 kr på g-sport og andre sportsbutikker de som er til støtte for kreftsaken og slikt.. så det er jo ikke snakk om all verdens av penger
Du mener da disse armbåndene?
I så fall så vet jeg det, så disse er nok vanskelig å få så alt for billig. Er wunderbaumene som er viktige
Kjøp på Statoil! 25,- pr. stk. eller noe! Blir sikkert litt dyrt hvis du skal ha mer enn 4 da! Og det skal du jo Da kan du jo faktisk snakke med forhandleren på en eventuell bensinstasjon og spørre om du kan få telefonnr. til wunderbaum leverandøren! Noe særlig billigere enn det du får direkte fra wunderbaumforhandleren tror jeg er vanskelig å finne! Men man vet jo aldri! Og vil du ha trykk så får du nok snakke med noen andre, men hør med de allikevel! Vet aldri hva disse gutta kan gjøre Ellers foreslår jeg minst ett innslag av Safari Heat og Serengeti Sun! Lukter ikke sånn kjempe kjempe godt, men det er alltid fett med stripete juletrær i glorete farger! Og UP kommer nok til å ville stifte bekjentskap med deg etterhvert ja
Lag mange "falske" av papp el. og bland dem inn sammen med en del ekte. På den måten blir det litt mer jobb, men utrolig mye billigere. Selv om du får presset prisen på baumene ned til 10 kroner, blir det jo ganske mye penger når det er snakk om å skaffe noen tusen...
10,- på Europris. Iallefall litt billigere en benser'n
Takker for tips
Må nok enten bestille fra mera.se (12,90 pr om man bestiller 200 eller 11,60 om man bestiller 500, da med eget trykk på grønne baums) eller dra en rånetur til Sverige... Blir stoppa i tollen pga lukta på hjemturen
Hvis du svinger innom Kristiansand, donerer jeg 5 stk. originale Wunderbaums til saken. Har en gul, to grønne, en rød og en med amerikansk flagg-mønster :P

PS: Noen som har kikket på reklameannonsene på toppen av siden i denne tråden? Vi får annonser for "Wonder Bra's" and the likes
Sist endret av FlyingVeeVee; 24. november 2005 kl. 23:37.
Smooth Er jeg i nærheten, kommer jeg innom! <3<3
skal du ha så mange som 1000 får du sikkert regga deg som forhandler på http://www.wunderbaum.se/
Sendte inn en mail nå, så vi får se hva de svarer :P Hadde vært kos om det funka! Kan jo ha logoer hvor det står WonderBaum på eller lignende som "betaling" av alt/deler av summen
om du blir forhandler så si ifra.. kansje jeg slenger med en liten ordre på 50-100 stykk
Et lite tips: Riv dem opp, da blir lukten mange ganger sterkere.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
det står Approximately US $1.85 på e-bay. det er ca. 10 spenn. billigere tror jeg ikke du får det med midre du kjenner harry pothead
Sitat av BakkiZ
Et lite tips: Riv dem opp, da blir lukten mange ganger sterkere.
Vis hele sitatet...
Det spørs da om målet er å være 'harry' eller ha god lukt? er man kun ute etter sterk lukt holder 10 stykker i massevis har jeg erfart:P
Her er jeg ute etter harry-looken, ikke lukta. Alle skal åpnes samtidig (om de kjøpes nye), det er noe av "sjarmen" Det er bare pyser som ikke åpner de helt.

Skal si i fra om det blir no 'deal'
man kan ikke råne uten åpen wunderbaum(minst 20)

Det heter vel seg slik at man skal ha 1 wunderbaum per år bilen er gammel, altså 14 wunderbaums om bilen er 14 år
mener at de koster 9,90 på det nye kjøpesenteret på svinesund. Så hvis du har mulighet til å stikke innom der så er vel det kanskje det billigste til nå.
Bilguss A/S! De har billig wunderbaum! Ligger i Slemmestad, så det er jo ikke så langt fra der du bor LaStrada! Anbefaler og ringe de! Finner de vel i telefonkatalogen
Jau, da blir det bare rundt 20 baums da... det er for lite Men de skal vel neppe bare henge slik som alle andre har det Bilguss... Hm, aldri hørt om en gang. Får kanskje stikke innom de i morra. Men på hjemmesiden deres at de solgte én for 17, men på brett ( ? ) kosta de 16... Vil tippe de er mindre enn de andre. Får stikke innom en dag, er ikke så langt unna nei Heggedal <3<3
Sist endret av LaStrada; 25. november 2005 kl. 19:08.
Et lite spørsmål, hvor er bilguss? Var rundt om kring i Slemmestad og så etter det, men fant det ikke... Ble også forresten rygga på av en dame på rortunet Det var gøy... Myk bil & plastfangere <3<3

(skulle bare ønske det var den andre bilen min, for da kunne jeg fått ny fanger, dvs ca 2k )
Weee, fikk svar fra wunder-baum nå! De er villige til å sponse oss med noen baums, og vi kan få redusert pris og kjøpe baums uten lukt (halv pris) mot at vi har store dekaler som reklame for de. Må vel en tur til Sverige for å skrive en kontrakt (ligger vel i Strømstad), så dette blir kos!

Wunder-baum <3<3
Det høres hvertfall ut som et spennende prosjekt dette
▼ ... noen måneder senere ... ▼
veit posten er driitgammal, men kom på denne nå idag så måtte sjekke ut...

Du kunne vel ikke sendt bilde da LaStrada når du har bilen grei med masse baums??