Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 6580
kaninbajs's Avatar
Trådstarter
39 7
Er det noen flere som har noen knall tips?
Supernatural er en serie med mye horror. 7 sesonger så langt, sesong 8 er på vei. Ganske bra serie, mye humor der det ikke er horror, utrolig bra production value.
V/H/S
Drag Me To Hell
What Lies Beneath
Shutter (Thai versjon)
burde vært möderatör
[COLOR="Red"][REC][/COLOR] - forestill deg en spansk blanding av Cloverfield (POV-kameraet) og 28 Days Later. Helt usakelig noia film.
[COLOR="red"]28 Days Later[/COLOR] - den første filmen med løpende "zombier", hvis jeg ikke tar helt feil. Skremmende bra, både når det gjelder atmosfære, skuespill og action.
28 Weeks Later - ikke like fantastisk som orginalen, men absolutt verdt å se uansett.
The Cell - strengt talt ikke skrekk, men til tider jævlig creepy uansett. Forestill deg en blanding av Inception og The Silence of the Lambs.
[COLOR="Red"]The House of the Devil[/COLOR] - old school skrekk fra 2009. Holdt på å drite på meg. Nuff said.
Dog Soldiers - lættis actionhorror med varulver. Minner litt om Aliens egentlig.
The Poughkeepsie Tapes - en fake dokumentar som dreier seg om de personlige VHS-filmene til en pervers seriemorder.
Aftermath - en svært ufyselig, spansk kortfilm om en kåt dude som jobber på et likhus.
The Mist - slutten alene gjør denne filmen verdt å se. Anbefales ekstra sterkt hvis du er redd for edderkopper, fy faen.
The Descent - jævlig bra actionhorror med troverdige og fornuftige karakterer med et ønske om å overleve. De oppfører seg som mennesker, ikke idioter.
Apollo 18 - POV-horror på månen med en forstyrrende og nyskapende fiende.
Drag Me To Hell - hysterisk morsom horror om en sigøynerforbannelse. Samme regissør som Evil Dead- trilogien.
Trick'r Treat - tidenes Halloween-film.
The Woman - handler om en primitiv kannibal som blir fanget og "dressert" av en typisk amerikansk kjernefamilie. Mer vil jeg ikke si
Cube 2: Hypercube - helt usakelig tura horror. Anbefales å sees fjern.
Event Horizon - Nifs sci-fi horror om et romskip som forsvant inn i et svart hull og er kommet tilbake, flere år senere.
30 Days of Night - en av de mer underholdende vampyrfilmene jeg har sett. Vampyrene oppfører seg faktisk som vampyrer, og ikke glitrende kuksugere.
Lesbian Vampire Killers - horrorkomedie ala Shawn of the Dead. Handler om folk som dreper lesbiske vampyrer btw.
Piranha 3D - morsom horrorkomedie om superpirajaer som muncher amerikansk, lettkledd ungdom.
Piranha 3DD - dårligere blodeffekter, langt bedre humor, 100% mer David Hasselhoff og mye mer nonsense. Anbefales også å sees fjern.
[COLOR="red"]I Spit On Your Grave[/COLOR] (2010) - dette er basicly Rape: The Movie. Helt klart det kvalmeste jeg har sett i mitt liv. Voldtektsscenen i denne filmen toppa alt A Serbian Film hadde å by på av nasty shit. Få tak i Unrated versjonen.
[COLOR="red"]A Serbian Film[/COLOR] - denne filmen er sjuk fra begynnelse til slutt. Pass på å få tak i Uncut versjonen.
The Tunnel - POV-skrekk fra australia om creepy shit i kloakken deres.
Stake Land - verden er ødelagt av zombie-vampyrer og enkelte assholes synes det er festlig å droppe disse udyrene ned i hodet på folk fra helikoptrene sine.
Rubber - et morderisk bildekk med telepatiske evner. Denne filmen er weird som faen, men til tider hysterisk morsom og bittelitt nifs.
Død Snø - uvanlig bra norsk film om nazizombier.
Black Sheep - en horde av mannevonde varSAUER kuker til New Zealand. Jævlig lættis film.
Antichrist - jeg ble en anelse bekymret (og redd) for jenta som anbefalte meg denne filmen, rett og slett pga. hvor loco og mannevond den er.
The Woman In Black (2012) - stemningsfull, gotisk horror med Harry Potter i hovedrollen.

Har forresten hørt utrolig mye bra om The Cabin In The Woods, men den kommer dessverre på bluray først i september.
Filmene i [COLOR="Red"]rødt[/COLOR] anbefales ekstra sterkt*