Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 462
Hei.
Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette men prøver alikavell, flytt gjerne på den vis den ikke passer inn.

Jeg har installert Websitepanel på servern min. Men når jeg prøver å gå inn på url så kommer det Server Error in Application på internett leseren, jeg får følgende melding:

Server Error in '/' Application.
Kan ikke koble til fordi målmaskinen avslo tilkobling 127.0.0.1:9002
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Net.Sockets.SocketException: Kan ikke koble til fordi målmaskinen avslo tilkobling 127.0.0.1:9002

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SocketException (0x274d): Kan ikke koble til fordi målmaskinen avslo tilkobling 127.0.0.1:9002]
System.Net.Sockets.Socket.DoConnect(EndPoint endPointSnapshot, SocketAddress socketAddress) +305
System.Net.ServicePoint.ConnectSocketInternal(Boolean connectFailure, Socket s4, Socket s6, Socket& socket, IPAddress& address, ConnectSocketState state, IAsyncResult asyncResult, Int32 timeout, Exception& exception) +699

[WebException: Unable to connect to the remote server]
System.Net.HttpWebRequest.GetRequestStream(TransportContext& context) +1217
System.Net.HttpWebRequest.GetRequestStream() +23
System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke( String methodName, Object[] parameters) +166
WebsitePanel.EnterpriseServer.esAuthentication.GetSystemSetu pMode() +50
WebsitePanel.Portal.Login.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +92
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +25
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +71
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +190
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3064


Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272

tusen takk vis noen kan hjelpe meg