Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 730
Hei, jeg starta å lese litt på forumet og ble fort interessert i rainbowtables og Cain & Abel, så etter litt bestemte jeg meg for å laste det ned å prøve, men da jeg skulle legge til rainbowtables i Cain (fulgte en guide her på forumet) fant den ikke riktig filformat i mappa hvor rainbowtables lå.... noen som vet hva dette kommer av og hva jeg eventuellt må gjøre?
Hva er nøyaktig feilmelding? Gjerne screenshot.
Trådstarter
12 0
det var ikke en feilmelding... men da jeg gikk på "Cryptanalyses Attack -> LM Hashes -> via Rainbowtables (Rainbowcrack)" og går på "Add Table" Så finner jeg den mappa hvor Rainbowtables ligger, men den finner ingen filer der jeg kan adde....

Er noob på forumet så veit ikke hvordan jeg legger til screenshot :S plz tell me :P
Sitat av makrium

Er noob på forumet så veit ikke hvordan jeg legger til screenshot :S plz tell me :P
Vis hele sitatet...
last opp screenshot på tinypic.com eller imageshack.us.
trykk på denne knappen når du lager et nytt inlegg:
http://www.freakforum.nu/forum/images/editor/insertimage.gif
og lim inn bilde linken fra tinypic.com eller imageshack.us.
Trådstarter
12 0
fant det ut... :P