Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2419
Hei. Har veldig lite erfaring med Depot pillene, men har skjønt at det er vanskelig få rus på de.
Men om man knuser de, er det mulighet for noe rus da?
Eller om jeg spiser feks 10mg, så burde det vel gi en eller annen form for rus når de begynner funke?
Bare synsing fra min side, men håper noen her erfaringer eller svar! (Noe jeg håper og tror en eller annen her burde ha )
Om du knuser de frigis alt virkestoffet på en gang, så det bør absolutt være muligheter for rus ja..

Depottabletter og depotkapsler:
Slike legemidler er designet for å frigjøre legemidlet over en lang tidsperiode for å gi en jevnere
plasmakonsentrasjon og færre doseringer i døgnet. Knusing av tabletten kan forårsake at alt
legemiddel frigjøres samtidig, og dermed føre til kraftigere virkning av legemidlet og bivirkninger. I
tillegg blir ikke effekten av tabletten så langvarig som forutsatt. Enkelte depottabletter kan deles
hvis tabletten har delestrek, men legemidlet må likevel ikke knuses (for eksempel Selo-zok®).

Link
Takk for svar
Men vet du noe om hvordan formen eventuelt blir om man spiser 10-12mg i samme slengen og tar noen pils i mellomtiden?
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Takk for svar
Men vet du noe om hvordan formen eventuelt blir om man spiser 10-12mg i samme slengen og tar noen pils i mellomtiden?
Vis hele sitatet...
Ingen her som vet hvordan du blir, men jeg vil tippe du vil få en heftig blackout med mindre du er innspist på slike medikamenter.

Hvorfor ikke prøve med 1 først? Se hvordan formen blir, og etter noen timer så kan du pakke i deg mer hvis du føler for det.
Sist endret av Mexxy; 28. oktober 2014 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Takk for svar
Men vet du noe om hvordan formen eventuelt blir om man spiser 10-12mg i samme slengen og tar noen pils i mellomtiden?
Vis hele sitatet...

Det er ikke å anbefale,spesielt dersom du knuser dem. Du vil få blackout og kanskje gjøre ting du aldri ellers ville gjort.Xanor er de sterkeste benzoene som er i bruk i Norge så vidt jeg vet..
1 holder nok ikke da jeg går på Xanor til dagelig. endte med å spise 4mg uten noe effekt.
Men da får jeg heller bare prøve meg fram.
Og grunnen til at jeg lagde denne tråden er fordi det er snakk om DEPOT piller (som det sies at det ikke skal gå og ruse seg på, noe jeg aldri har prøvd,men har lest om noen tilgfeler der folk har brukt de til rus. Men tenkte ved høyere doser at det kansje gikk, for de mg må jo kicke en eller annen gang uansett), ikke vanlige Xanor.
Sist endret av KjellFresh; 28. oktober 2014 kl. 20:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Xanor depot er ikke noe å ruse seg på, de blir til gelè og sveller opp pga noe i tablettene som gjør det vanskelig å få noe rus. Ihvertfall etter min erfaring, vanlig xanor slår mye bedre, knust eller ei..

Fikk du prøvd kjell? Konklusjon?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja fikk testet, fikk ikke noe spesiell rus, spiste 10mg depot uten og knuse de, tok meg også noen pils og røyket litt weed, etterhvert fikk jeg plutselig følelsen av at det var noe som ville kicke, men ikke fikk det helt til. Så heiv innpå 4mg vanlige Xanor og en 10mg valium, da kjente jeg det plutselig mye bedre, men blacket ikke ut (noe som heller ikke var meningen at jeg skulle), men fikk en digg rus, så det jeg tenker er at depot tablettene kicker bedre om man spiser et bikjebein eller 2, enn om man bare skulle spist 2 bikjebein, noe som i grunn er ganske logisk :P
Sist endret av KjellFresh; 6. november 2014 kl. 06:48.