Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2860
Hei.
Dette er ikke nytt for meg, men hadde tenkt å ta Amf i et par dager nå for å ta av et par kilo. (Vet det er helt dustete) men saken er den. Jeg går på skole. Tok dette på tirsdag og har bare fått 2 timer søvn til i dag, fredag. Dette har ikke vært noe problem før, da jeg ikke hadde noe å forholde meg til. Sluttet også på cannabis for 2 måneder siden etter 9 års røyking
Problemet er.. jeg føler meg ikke bra nå. For jeg har jo ikke spist. Og skolen pluss flere møter venter i dag.

Føler meg spraglete og helt energiløs, til tross for at jeg er helt våken..
Noen tips om hva jeg kan gjøre for å redde dagen min? Må jo begynne å ordne meg snart. Sliten ass

Noen råd der ute?

PS. Dette er siste gang jeg utsetter meg for dette. Andre jeg kjenner får faktisk sove, men jeg sliter jo med søvn fra før
Hilsen Jente 26.
Tving deg i noe mat, og ja du burde ikke kombinere dette med skole.
Du sier at du føler deg sliten fordi du ikke har sovet og ikke har spist. Du trenger råd angående hva du kan gjøre for å få opp formen.

Jeg anbefaler at du spiser, og prøver å sove litt.
Å slanke seg ved hjelp av amfetaminer er uansett håpløst, der finnes ingen mirakelkùr for varig vekttap.
I det du slutter, vil du ganske raskt falle tilbake på vektresultat du var på.
Har selv mistet nær å kjær jente av samme grunn.
Ta vare på deg selv, jeg værken kjenner deg, eller vet hvem du er, men jeg kan si deg at
jeg uansett er glad i deg for at du er her i verden, sammen med oss andre, vær like snill med deg selv, som du ønsker andre skal være med seg selv.
Vi er alle til sammen èn.
Lykke til
Sitat av Lady88 Vis innlegg
Hei.
Dette er ikke nytt for meg, men hadde tenkt å ta Amf i et par dager nå for å ta av et par kilo. (Vet det er helt dustete) men saken er den. Jeg går på skole. Tok dette på tirsdag og har bare fått 2 timer søvn til i dag, fredag. Dette har ikke vært noe problem før, da jeg ikke hadde noe å forholde meg til. Sluttet også på cannabis for 2 måneder siden etter 9 års røyking
Problemet er.. jeg føler meg ikke bra nå. For jeg har jo ikke spist. Og skolen pluss flere møter venter i dag.

Føler meg spraglete og helt energiløs, til tross for at jeg er helt våken..
Noen tips om hva jeg kan gjøre for å redde dagen min? Må jo begynne å ordne meg snart. Sliten ass

Noen råd der ute?

PS. Dette er siste gang jeg utsetter meg for dette. Andre jeg kjenner får faktisk sove, men jeg sliter jo med søvn fra før
Hilsen Jente 26.
Vis hele sitatet...
Hei. Vær så snill å ikke bruk amf. for å slanke deg..,og du blir bare eerneringsfattig og får vitaminmangel av dette,du merker sikkert også godt til at du har sluttet å røyke cannabis og jeg tenker stakkars deg hvorfor kjører du deg selv så hardt,du sier jo at du ikke er i form,hold deg hjemme og spis ,det er mange dager igjen av livet ditt ...
Sist endret av Baltasar; 4. juni 2014 kl. 15:24.
Nå vet ikke jeg hvor mye du har tatt, men dersom du skal bruke det for å slanke deg bør du ta det i svært små micro-doser. Dette hemmer sultfølelsen, og du får mer energi. Men ikke slutt å spis helt, det er bare tullete. Spis fortsatt faste måltider, selv om du ikke er sulten, du spiser sannsynligvis mindre siden du ikke har sultfølelse, men du spiser affal noe.
Fungerer ikke amfetamin også sånn at det frigir enormt med kreativitet, og arbeidsyst - i små /moderate doser?
Sist endret av aeon_illuminate; 4. juni 2014 kl. 17:53.
Beklager å si det, men dette er et idiotisk prosjekt. Du mister knapt nok noe fett av noen dager på amf. Du mister noen kg vann og for det meste muskler så det er ikke verdt ubehaget dessverre.
De eneste snarveiene som finnes er følgende; fettsuging, dnp, usnea lav og HCG. Lykke til
Man mister faktisk overraskende mye fett av amfetamin. Det er ikke spesielt sunt, selvsagt, men naturligvis ikke dømt til å gå til helvete heller. Og så krever det at man ikke spiser masse i ettertid. Jeg ville absolutt ikke slanket meg ved å gå flere dager speeda, det kan bli og blir nesten alltid temmelig stygt, men fulgt rådet til kn^tte.