Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2352
Har snortet en del buprenorfin/subutex/subuxone de siste ukene.
Hvor lenge etter siste inntak kommer abstinensene og hva kan jeg forvente av abstinenssymptomer?
Eventuelt hva lindrer kommende ubehag?
Har brukt en del subutex nasalt og må si at det eneste jeg opplever som "abstinenssymptomer" er at tarmen begynner å fungere normalt og sub-forstoppelsen opphører,
På godt norsk: jeg må drite som bare juling.
Opplever ingen ubehag utover dette så kan ikke svare deg på mengde,lengde du må døtte sub i trynet for å bli avhengig.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Tror ikke du får noe særlig abstinenser etter noen uker med bruk. Jeg brukte subutex/buprenorfin i ca. 2 måneder og jeg ble dårlig, men det gikk over etter 1-2 uker. Dette er veldig inviduelt.

Hva mener du med "lindring"? Medisiner? Andre rusmidler? Fysisk aktivitet?
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg

Hva mener du med "lindring"? Medisiner? Andre rusmidler? Fysisk aktivitet?
Vis hele sitatet...
Jeg mener tips og triks for å komme meg sånn noenlunde helskinnet igjennom abstinensfasen uten å pådra meg en annen avhengighet.
Fysisk aktivitet når jeg er abstinent skjer ikke.
Å røyke en bom er heller ikke en mulighet da jeg ikke tåler det lenger.
Savner å røyke.
Imodium (loperamide) er gull mot drite-abstinensene, og i større doser skal det visst hjelpe med alle abstinensene. Er populært å bruke det mot opiatabstinenser i amerika, de kaller det "lope".
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Jeg mener tips og triks for å komme meg sånn noenlunde helskinnet igjennom abstinensfasen uten å pådra meg en annen avhengighet.
Fysisk aktivitet når jeg er abstinent skjer ikke.
Å røyke en bom er heller ikke en mulighet da jeg ikke tåler det lenger.
Savner å røyke.
Vis hele sitatet...
Xanor 2mg i ett par uker for å sove gjennom nettene ellers kan du risikere å ikke få søvn på ei stund.Alt avhenger av hvor lenge du har brukt Bup og f.eks 1-2mg pr.dag over 1år er for mye å takle på egenhånd eller uten nån hjelpemidler,dårlig mage ,deprimert og søvnløse netter må du regne med,og faktisk varer det såpass lenge at de fleste driter i hele pausen fordi de klarer seg ikke uten reseptorene som skaper trivsel og glede ,disse reseptorene oppi hjernen retter seg opp tilslutt men det avhenger om hvor lenge du har brukt Bup,nye nervebaner og transmittorer må bygges opp igjen og dette tar tid