Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1983
Hei, noen som vet om 1 mg xanor depot vil bli "instant" om man legger de under tunga?
Vil ikke bli instant men vil kicke fortere ihvertfall

Edit: Har så høy toleranse på benzo så jeg klarer så vidt å føle noe som helst på dem hvis ikke jeg tar en høy dose
Sist endret av Pillefreak; 29. april 2014 kl. 13:54.
Ok, men det jeg egentlig ville fram til da var om det vil fjerne depot effekten?
Åja haha. Nei det er jeg ikke sikker på
Hei.

Magesyren din har som regel har en pH-verdi på rundt to til tre. Så du kan tenke deg at gelé-mekanismen trenger minimum dette for å deponere innholdet. Det vil si at om du setter tabletten under tungen din, så vil ikke det ha noe virkning.

Det er noen som har rapportert at det hjalp å sette en tablett i limejuice som har en pH-verdi på rundt to. Tabletten må ligge i juicen i omtrent tolv timer før du drikker innholdet, og skal visst da «kicke» som en vanlig tablett gjør.

Men siden pfizer aldri har gitt ut hvordan depot mekanismen deres fungerer, er det ingen som virkelig vet.
Det jeg hvet er at en depot tablett skal alltid svelges hel, om ikke så mister den sin langtidseffekt= depot.
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Det jeg hvet er at en depot tablett skal alltid svelges hel, om ikke så mister den sin langtidseffekt= depot.
Vis hele sitatet...
Sant nokk,men dersom du vil ha hurtigere effekt DVs ønsker en rus så burde de knuses