Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 7624
Tenkte jeg skulle prøve å skyte et par sobril, må man koke dem opp eller holder det å røre dem ut i vann og dra opp i dott?
På forhånd takk for svar
Inneholder hvetestivelse, kunne likegodt skutt hvetemel.
Jeg har skutt mye rart men akkurat sobril ville jeg vært litt forsiktig med.
Har ikke prøvd selv, men kompis sier det bare blir grøt av hele oppkoket.
En kompis maste av meg et par stesolid for å skyte de.Bare blandet det ut i vann.Det var bortkastede piller da han hevdet at han ikke merket noe som helst.Men den fyren var en amatør.Selv har jeg som prinsipp og ikke sette nåler i meg.
Rar lyd
Trådstarter
26 6
Hei igjen dere og takk for svar
Hadde jo hadde ikke tålmodighet til å vente så jeg skøyt to stk. 15 mg sobril like etter innlegget mitt. Kokte det opp og erfarte det samme som kompisen til Mexxy, fikk veldig grøtblanding. Kokte enda litt lenger og tilførte en strek mer vann, og så fikk jeg med tunga vannrett i munnen, omsider dratt grauten/gelèen opp.
Jepp, er vel ikke tvil om at jeg er inne i en selvdestruktiv periode og skjønner jo hvor tett det er å trykke i seg sånt skvip for så liten effekt. Men jeg setter pris på at dere som svarte sparte meg for moraliseringen, så takker for det

Men tilbake til "rusopplevelsen" så var den heller laber. Haddde forøvrig særdeles høy puls resten av kvelden og svimmelhet og frossanfornemmelse i kroppen, dòg uten selve skjelvingen. Hjalp litt med to dispril og en voltaren opp bak. Så sånn var altså det Skal ikke gjøres igjen og anbefales heller ikke andre å gjøre. Da ville jeg nok heller prøvd å snorte hvis man absolutt skal ha vegring mot å ta kulene oralt
Sitat av Deathproof Vis innlegg
Hei igjen dere og takk for svar
Hadde jo hadde ikke tålmodighet til å vente så jeg skøyt to stk. 15 mg sobril like etter innlegget mitt. Kokte det opp og erfarte det samme som kompisen til Mexxy, fikk veldig grøtblanding. Kokte enda litt lenger og tilførte en strek mer vann, og så fikk jeg med tunga vannrett i munnen, omsider dratt grauten/gelèen opp.
Jepp, er vel ikke tvil om at jeg er inne i en selvdestruktiv periode og skjønner jo hvor tett det er å trykke i seg sånt skvip for så liten effekt. Men jeg setter pris på at dere som svarte sparte meg for moraliseringen, så takker for det

Men tilbake til "rusopplevelsen" så var den heller laber. Haddde forøvrig særdeles høy puls resten av kvelden og svimmelhet og frossanfornemmelse i kroppen, dòg uten selve skjelvingen. Hjalp litt med to dispril og en voltaren opp bak. Så sånn var altså det Skal ikke gjøres igjen og anbefales heller ikke andre å gjøre. Da ville jeg nok heller prøvd å snorte hvis man absolutt skal ha vegring mot å ta kulene oralt
Vis hele sitatet...
oralt er jo absolutt beste inntaksmåte for piller? skjønner ikke hvorfor du gjør alt mer vanskelig :P
Analt er beste måte for piller. Det absorberes mye bedre, og du vil kjenne på en bedre rus.
er det ikke bare bedre å smelte dem under tungen enn å sniffe/skyte?
Sitat av Vetz Vis innlegg
Analt er beste måte for piller. Det absorberes mye bedre, og du vil kjenne på en bedre rus.
Vis hele sitatet...
Ikke alltid. Diazepam f.eks funker bedre oralt enn både rektalt og instramuskulert.

Men sobril er bare å svelge.
Sist endret av Mexxy; 20. september 2014 kl. 07:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rar lyd
Trådstarter
26 6
Grunnen til at jeg ville skyte dem var fordi jeg har blitt litt for glad i nåla og håpet på umiddelbar virkning, men ja er helt ening med dere- de er beregnet på inntak oralt og det er vel også da de funker optimalt. Utålmodigheten min slo inn rett og slett.
En grei regel er vel at om de ikke smelter optimalt under tunga burde du heller ikke skyte dem da de ikke løses opp bra engang i spytt på 37 grader. Sobril under tunga blir jo bare mel og du ender opp med å svelge melet etter 35 minutter.
Hvorfor kokte du de? Piller trenger jo bare løses opp i vann... (såvidt jeg vet, aldri vært borti noe anner selv hvertfall)
Men sant som Mexxy sier, Diazepam egner seg best i munnen, ikke røyke, skyte, ta analt eller hva man skulle finne på.
Spis de!
Men når det kommer til Xanor så syntes jeg helt klart analt funker best, men skjer sjelden da jeg hater å kjøre ting opp i baken...!
http://www.bluelight.org/vb/threads/...ities-in-Water

Ser ikke så jævla effektivt ut, du må nok frem med en sprøyte på en halvliter hvis jeg ikke mistolket tråden jeg linker til. Finn deg en ny hobby.
Sitat av Deathproof Vis innlegg
Tenkte jeg skulle prøve å skyte et par sobril, må man koke dem opp eller holder det å røre dem ut i vann og dra opp i dott?
På forhånd takk for svar
Vis hele sitatet...

Det finnes ikke så mange tabletter som kan injiseres. Rohypnol,Flunipam,Xanor,Stillnoct,Rivotril ,disse kan du skyte,Og Subutex selvom dette er ett opiat og de andre er benzodiazepiner.
Kan like så godt ta ett par av de sammen med noen irish coofee's... Og det er ikke ironisk ment engang... Bare pass deg for "svarte hull" i hokommelsen kombinert med at en kan finne på mye rart...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Det finnes ikke så mange tabletter som kan injiseres. Rohypnol,Flunipam,Xanor,Stillnoct,Rivotril ,disse kan du skyte,Og Subutex selvom dette er ett opiat og de andre er benzodiazepiner.
Vis hele sitatet...
Er enig i alle, unntatt rivotril. Rivo egner seg best på apoteket spør du meg x) makan til søppel skal du lete lenge etter... men dette er jo bare min mening... men om du ikke er sikker på hva som er lurt å ikke når det kommer til å trykke piller, SPIS DE ISTEDENFOR! er vel div hjelpestoff også i mange av disse pillene som ikke hjelper til om de skytes.
Sist endret av Psyguy; 14. oktober 2014 kl. 07:53.